Voor jou zou het niet een probleem zijn, maar die man van haar laat haar alle hoeken van de kamer zien als hij dit ziet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:50 schreef Gert het volgende:
Ik heb het zelf ook allemaal gevolgd. En er is niet echt iets gebeurd. Ik zie ook nergens "de" foto. Ja, een zoentje op de mond. Maar dat is niet over de schreef, lijkt me.
Bedoel je nou dat Rob geweldadig is??quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Voor jou zou het niet een probleem zijn, maar die man van haar laat haar alle hoeken van de kamer zien als hij dit ziet.
Het was niet voor niets dat Sabrina totaal in paniek raakte en ook het huis wilde verlaten als zij terug naar 'huis' zou gaan.
hahahahaquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Marcia zoekt iets in de slaapkamer... een wit, zoemend ding ofzo
Allemaal vooronderstellingquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Voor jou zou het niet een probleem zijn, maar die man van haar laat haar alle hoeken van de kamer zien als hij dit ziet.
Het was niet voor niets dat Sabrina totaal in paniek raakte en ook het huis wilde verlaten als zij terug naar 'huis' zou gaan.
Misschien wel een heel klein beetje BI ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Genoeg bewijzen voor pot-zijn![]()
Ze is niet de enige.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
Marcia heeft even steun nodig![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |