Moet ie mee gaan huilen, beetje proberen op te vrolijken lijkt me iets beter nu. Met medelijden gaat ze zich alleen maar kutter voelen..quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
Semih hou je bek, mon voelt zich echt kut. Een beetje gaan zitten lachen is niet correct........
om vervolgens op mo klaar te komen als ze slaapt zekerquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Tijn past gewoon op Mo, de andere hoeven er echt niet bij te zitten... ze moet lekker gaan slapen
Ik heb het zelf ook allemaal gevolgd. En er is niet echt iets gebeurd. Ik zie ook nergens "de" foto. Ja, een zoentje op de mond. Maar dat is niet over de schreef, lijkt me.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nogmaals, check De Prive Het BBlog.![]()
Duh. Ik ben na dat gedoe van vanavond met Micheline zeker geen fan van Semih maar moet je dan serieus ingaan op dat dronkenmans (vrouws in dit geval) gelal? Daar zou ik ook echt om moeten lachen hoor. En zijzelf morgen het hardst schat ik zo in.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:48 schreef Morwen het volgende:
Semih hou je bek, mon voelt zich echt kut. Een beetje gaan zitten lachen is niet correct........
Zo! Dat wisten wij nog niet, zeg!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij projecteert Monique nu haar kutgevoel op iets anders dan waar ze daadwerkelijk een slecht gevoel van heeft.![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
Marcia: "Ik ben ook gewoon een fokking lekker wijf"
Ja tuurlijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:50 schreef Cracka-ass het volgende:
Volgens mij projecteert Monique nu haar kutgevoel op iets anders dan waar ze daadwerkelijk een slecht gevoel van heeft.![]()
Jij bent gelukkig wel echt vriendelijk vanavondquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo! Dat wisten wij nog niet, zeg!![]()
Gewoon met rust laten kan ook nog, ze zit met zichzelf in de knoop en verhalen van anderen gaan haar echt niet helpen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:49 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Moet ie mee gaan huilen, beetje proberen op te vrolijken lijkt me iets beter nu. Met medelijden gaat ze zich alleen maar kutter voelen..
Alleen is ze morgen weer net zo boeiend als een slapende hond in de mand.quote:
Ja, maar niet zo zeer met het thuisfront...meer met de ruzie in het huis.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Monique heeft het erg moeilijk.
Oeps...quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig wel echt vriendelijk vanavond
Zo'n lekkere dikke provinciaalse kont.quote:
True..is inderdaad het beste, Semih maakt nu ook een afspraak om morgen te gaan praten. Beter!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon met rust laten kan ook nog, ze zit met zichzelf in de knoop en verhalen van anderen gaan haar echt niet helpen.
Ze begint er toch zelf over? Semih en Mich kwamen alleen kijken hoe het ging.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gewoon met rust laten kan ook nog, ze zit met zichzelf in de knoop en verhalen van anderen gaan haar echt niet helpen.
Misschien dat Floris daar geen problemen mee heeft. Dab is dat de reden dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:53 schreef wolferl het volgende:
Marcia botviert al haar sexuele frustraties op de vrouwen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |