Bij mij staat DR Phil in beeld !quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:43 schreef LudoSanders het volgende:
Godver enkel die stream met Oprah werkt.
trek je broek af ik wil je piemeltje zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:43 schreef wolferl het volgende:
Wat zei Marcia dan? tegen e10
Nogmaals, check De Prive Het BBlog.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:42 schreef Gert het volgende:
Dat zeg ik dus. Ze is niet écht te ver gegaan.
Ze wilde hem pijpen volgens mij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:43 schreef wolferl het volgende:
Wat zei Marcia dan? tegen e10
De mannen in witte pakken staan al klaar maandag. Mark my words.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Janine is inmiddels, zeer camerabewust, helemaal bezig met haar eigen show, en handelt niet meer in het belang van Monique.
EIKOLLL!!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen geen post verwacht!!![]()
Tief je die zooi nou gewoon in de sloot??![]()
Nog een kenner?quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:42 schreef Day het volgende:
Ik kom écht niet meer bij hier!
Dat gezever van Janine en dan jullie reacties!![]()
Waarop E10 antwoorde : Piemel zien is piemel likkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
trek je broek af ik wil je piemeltje zien![]()
wie? Die 2 interesseren mij niet na vanavond.. saaie pietenquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:43 schreef Peter6000 het volgende:
Semih en Micheline liggen geloof ik als enige al in bed?
Caps???quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
Saar kwam weer een tongkusje geven aan Marcia. Oei
Inderdaad. Dat vind ik persoonlijk een stuk leuker dan welke naaktcap dan ookquote:
Hij heeft een grote.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wilde hem pijpen volgens mij.
soort van....kleuter op zijn leuter/quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:47 schreef ruby het volgende:
Zit Saab nu bij Egbert op schoot?
Jee..sorry hoor. Vroeg het alleen maar. Ik heb er zelf nog niks van gezien op de streams..quote:
Ja, hou op. Dat heb ik dus gemistquote:Op zaterdag 30 september 2006 02:47 schreef wolferl het volgende:
Marcia beweert dat Sa en zij lekker kunnen zoenen, met elkaar.
Ik geloof dat Semih en Micheline en Tijn bij de huilende Monique zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 02:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoor ik Micheline weer janken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |