En ik zou je helpen als het niet lukt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:08 schreef APK het volgende:
Bleurgh, als ik die Jeroen in een club tegen zou komen zou ik hem het balkon op rossen.
Dat mis ik ook jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine moet meer drank, ze zegt bijna geen "schatje" en "lieverd" met drank op.
Auto repeat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:10 schreef cripplecrow het volgende:
dit nummer is al 39084u2394 keer geweest.
HAHAHAHA ik kom niet meer bij!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Janine praat behoorlijk anders... Beetje veel drank op meid?
Dit bevalt wat beter zoquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:11 schreef scanman01 het volgende:
Janine praat behoorlijk anders... Beetje veel drank op meid?
Geen schatje, geen fantastisch..... een verademingquote:
Maar deze was eerderquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
Andere TT was beter........
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef APK het volgende:
Fuck zeg, ik ben blij dat er geen camera's op mij staan als ik bezopen aan het dansen ben.![]()
Dat zat ik net over mezelf te denkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef APK het volgende:
Fuck zeg, ik ben blij dat er geen camera's op mij staan als ik bezopen aan het dansen ben.![]()
Maar verdomd kloten om een cap te makenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
Cameraman is ook los..... net een videoclip !
Die zijn echt gekquote:
OMFG!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Coraatje het volgende:
ik moet wel zeggen ik vind jeroen het beste dansen van de heren![]()
Kan het niet worden aangepast ? Flugel ?quote:
Van het dansen niet, nee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar verdomd kloten om een cap te maken![]()
TT is TT, volgende keer beterquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan het niet worden aangepast ? Flugel ?
daarom wil ik nooit op de foto'squote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zat ik net over mezelf te denken
Fraai gedaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
Cameraman is ook los..... net een videoclip !
Okidokiquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TT is TT, volgende keer beter
Ja, ik ook! Gaaf is ie!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef Kinga het volgende:
Ik wil weten waar je zo'n dansvloer kan krijgen
Als Marcia even die Floris uit haar kop zou halen, zou ze het nog doen ook denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef KonnieKipke het volgende:
En nu de broekjes naar beneden, want we zijn zo blij en er zijn geen stoute kinderen bij!
Ja, dat is echt van levensbelang.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan het niet worden aangepast ? Flugel ?
Jij wil liever dat ze zelf gingen zingen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Kinga het volgende:
Over het algemeen....was het kutmuziek..
2 uurquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe lang heeft dit hoerenfeest geduurd
Nu moet je dus juist doorgaan. Maar nee hoor. Hummie vond het al een beetje uit de hand lopen en het is mooi geweest zo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef Nostalgist het volgende:
Het begint de contouren van een HOERENfeest te krijgen....... Coitus interruptus
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef Gert het volgende:
Big Brodder bedankt....
Big Brodder bedankt....
Big Brodder
Big Brodder
Big Brodder bedankt....
En toen klonken de mitrailleurs en was het stil.![]()
Geen idee. Die stream weiger ik nog langer aan te zettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
Wat zit Janine nou weer slap te lullen....
Ze wil wel een orgie voorkomen hè! Lijkt me logischquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu moet je dus juist doorgaan. Maar nee hoor. Hummie vond het al een beetje uit de hand lopen en het is mooi geweest zo!![]()
Ze klinkt nu verbitterd...quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Die stream weiger ik nog langer aan te zetten
Vanavond heeft ze de Cult-status gekregen...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine en Marlies in gesprek.
[afbeelding]
Ik heb het zo max mogelijk proberen bij te lichten lieverds, maar Janine blijft een zwarte vlek, schatjes, SORRY FOKKERSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
Ik was al Sabrina fan, maar na vanavond ben ik gróót Sabrina-fan!quote:
Had ze die al niet? Ze is leukquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanavond heeft ze de Cult-status gekregen...![]()
Sabrina's wens is het nog een keer een vrouw klaar te beffen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was al Sabrina fan, maar na vanavond ben ik gróót Sabrina-fan!![]()
Haha! Wat een ouderwets heerlijke ordinaire opmerking!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Sabrina is echt manisch joh, wat een gek! Die zou ik ook wel op mn pik willen hebben dansen!
Nu met een gouden randje.......quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ze die al niet? Ze is leuk![]()
Non stop bezopen houden dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef Kinga het volgende:
Janine praat echt veel prettiger nou....how bizar
Dat was Mo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina's wens is het nog een keer een vrouw klaar te beffen.
Daar moet je dan toch ook wel fan van worden
Wanneer heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar moet je dan toch ook wel fan van worden
Feestje is voorbij maar de nacht is nog lang.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Sabrina is echt manisch joh, wat een gek! Die zou ik ook wel op mn pik willen hebben dansen!
allemaal uitkleden nu aubquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:22 schreef n1ek het volgende:
Poolparty is begonnen
En Marcia ziet er lekker uit in haar stringetje in het water.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:22 schreef n1ek het volgende:
Poolparty is begonnen
marciaquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
En Micheline ziet er lekker uit in haar stringetje in het water.![]()
Nee, die heeft al meerdere vrouwen gehad. Sabrina nog niet.quote:
Heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zou ie op tijd zijn geweest?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
SCANMAN TIETUH!
En alweer zonder toevoeging schatje of lieverd!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Drank maakt, dat "de bitch" in Janine naar boven komt
Mag het toch wel hopen zeg!quote:
Ik hoor het haar nog zeggen, maar ja blijkbaar heeft Saab dezelfe wens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die heeft al meerdere vrouwen gehad. Sabrina nog niet.
Ik vond het wel leuk om te zien hoe Egbert, super-onwennig en slecht in zijn vel, uiteindelijk toch helemaal los kwam. Hij had er ook voor kunnen kiezen om aan de kant te blijven hangen. Puntje er bij voor Egbert! (al zal het niet helpen, hij staat nog zwaar in de min.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Egbert er ook wel snel uit ligt. (Na Janine en E10)
Marcia is bij een feesie veel losser en zonder d'r pa zal het nog wel eens voor meer vuurwerk kunnen zorgen.
Mars is van Egbert los ....quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:27 schreef Coraatje het volgende:
papa egmert zei zitten blijven mars en mars is volgens mij helemaal dronken
dat is het nou juist,... dat is ze niet, ze zou wel willen... tis gewoon een gapende emmer stront !... tzal wel aan de drank liggenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:30 schreef wolferl het volgende:
Tip:
Verkracht met zun alle Marcia waar egbert bij zwemt.
Sorry als ik te seksistisch ben, maar die verdient nu gewoon 3 lullen in haar mondje en 1 van achteren. Wat een geit!quote:
He kap es ff......quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Sorry als ik te seksistisch ben, maar die verdient nu gewoon 3 lullen in haar mondje en 1 van achteren. Wat een geit!
Wie weet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
Verplaatst schurft zich ook in water?![]()
Is niet seksistisch, gewoon reëel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Sorry als ik te seksistisch ben, maar die verdient nu gewoon 3 lullen in haar mondje en 1 van achteren. Wat een geit!
Gaan als een trein hierquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:32 schreef Myriam1978 het volgende:
ik versta echt niks van de streams blijven bufferen bij jullie ook?
ja als iedereen nuin zijn string zit wat the fuck maakt het dan uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:36 schreef Nostalgist het volgende:
Ik heb echt te doen met Micheline....... Semih is cold as ice.....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:35 schreef ruby het volgende:
Micheline moet het voor de camera's uitmaken. Dat is pas TV.
Zo bang om hem kwijt te rakenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef Morwen het volgende:
Iedereen maakt lol in het zwembad in zijn ondergoed en Mich ligt Semih weer te troosten en te knuffelen![]()
de andere dagen van bb maar vanacht ff nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob, maak je geen zorgen. Ze zijn maar maatjes.
[afbeelding]
Ik hoop dat BB nog niet ingrijpt zoals een paar weken terug, toen moesten ze ineens allemaal uit het zwembadquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:38 schreef KonnieKipke het volgende:
tequillaatje erbij in het bad!
Vrrrrrrrrrrrooooooooooooooeeeeeeem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob, maak je geen zorgen. Ze zijn maar maatjes.
[afbeelding]
On be grij pe lijk. Het is zo'n lieve meid, die heeft zo een ander.quote:
héhéquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:36 schreef VjenneKloetn het volgende:
Owjah, die gaan een tent bouwen![]()
Maar ze wordt in de gaten gehouden (en voor misstappen behoed) door d'r zusje.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:41 schreef Nostalgist het volgende:
Monique duwde Tijn tegen haar borsten !!!!
dat was der bikini broekej ze was zich al braaf aan het omkledenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:42 schreef Morwen het volgende:
Ze heeft niet eens een string aan, waar lult die Semih over![]()
die heeft het druk dan ,monique marlies en marciaquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:42 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia wil Tijn....
Meestal is het andersom dat Mo Sabrina in de gaten houd, wel leuk dat de rollen nu precies andersom zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar ze wordt in de gaten gehouden (en voor misstappen behoed) door d'r zusje.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef Nostalgist het volgende:
Kappen met die vlieger........
Marlies ook en Tijn pakte Marlies ook meteen beet toen ze het bad in kwam en Rik zei.. "pas op haar haar"quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:42 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia wil Tijn....
The lucky guy.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die heeft het druk dan ,monique marlies en marcia
goed bedoel je natuurlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef KonnieKipke het volgende:
Damn, die Moniek en Tijn, dat GAAT verkeerd.
Wat Bluezz zei, bang om over te blijven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Waarom pikt Micheline dat gezever. Is ze bang van hem?
BEZWAARquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef wolferl het volgende:
Je zou toch maar kind van Sabrina zijn....medelijden met dat kind.
AFGEWEZEN!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:46 schreef avonne het volgende:
[..]
BEZWAAR![]()
hartstikke leuk zo'n vrolijke moeder
(alleen jammer van die plofkop als stiefpa)
DIE BLIK VAN TIJN!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:47 schreef cripplecrow het volgende:
zag je dat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O:O:O:O::O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |