Maar deze was eerderquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:11 schreef Nostalgist het volgende:
Andere TT was beter........
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef APK het volgende:
Fuck zeg, ik ben blij dat er geen camera's op mij staan als ik bezopen aan het dansen ben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zat ik net over mezelf te denkenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef APK het volgende:
Fuck zeg, ik ben blij dat er geen camera's op mij staan als ik bezopen aan het dansen ben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar verdomd kloten om een cap te makenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
Cameraman is ook los..... net een videoclip !
Die zijn echt gekquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:11 schreef Kinga het volgende:
Rik en Sabrinaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kennelijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Afgelopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OMFG!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef Coraatje het volgende:
ik moet wel zeggen ik vind jeroen het beste dansen van de herenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan het niet worden aangepast ? Flugel ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar deze was eerderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van het dansen niet, nee.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar verdomd kloten om een cap te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TT is TT, volgende keer beterquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan het niet worden aangepast ? Flugel ?
daarom wil ik nooit op de foto'squote:Op zaterdag 30 september 2006 00:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zat ik net over mezelf te denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop