Wanneer heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina's wens is het nog een keer een vrouw klaar te beffen.
Daar moet je dan toch ook wel fan van worden
Feestje is voorbij maar de nacht is nog lang.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Sabrina is echt manisch joh, wat een gek! Die zou ik ook wel op mn pik willen hebben dansen!
allemaal uitkleden nu aubquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:22 schreef n1ek het volgende:
Poolparty is begonnen
En Marcia ziet er lekker uit in haar stringetje in het water.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:22 schreef n1ek het volgende:
Poolparty is begonnen
marciaquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
En Micheline ziet er lekker uit in haar stringetje in het water.![]()
Nee, die heeft al meerdere vrouwen gehad. Sabrina nog niet.quote:
Heeft ze dat gezegd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina's wens is het nog een keer een vrouw klaar te beffen.
zou ie op tijd zijn geweest?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:25 schreef versabommie het volgende:
SCANMAN TIETUH!
En alweer zonder toevoeging schatje of lieverd!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Drank maakt, dat "de bitch" in Janine naar boven komt
Mag het toch wel hopen zeg!quote:
Ik hoor het haar nog zeggen, maar ja blijkbaar heeft Saab dezelfe wens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die heeft al meerdere vrouwen gehad. Sabrina nog niet.
Ik vond het wel leuk om te zien hoe Egbert, super-onwennig en slecht in zijn vel, uiteindelijk toch helemaal los kwam. Hij had er ook voor kunnen kiezen om aan de kant te blijven hangen. Puntje er bij voor Egbert! (al zal het niet helpen, hij staat nog zwaar in de min.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Egbert er ook wel snel uit ligt. (Na Janine en E10)
Marcia is bij een feesie veel losser en zonder d'r pa zal het nog wel eens voor meer vuurwerk kunnen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |