Fraai gedaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:12 schreef Nostalgist het volgende:
Cameraman is ook los..... net een videoclip !
Okidokiquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TT is TT, volgende keer beter
Ja, ik ook! Gaaf is ie!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef Kinga het volgende:
Ik wil weten waar je zo'n dansvloer kan krijgen
Als Marcia even die Floris uit haar kop zou halen, zou ze het nog doen ook denk ik.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef KonnieKipke het volgende:
En nu de broekjes naar beneden, want we zijn zo blij en er zijn geen stoute kinderen bij!
Ja, dat is echt van levensbelang.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Kan het niet worden aangepast ? Flugel ?
Jij wil liever dat ze zelf gingen zingen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:14 schreef Kinga het volgende:
Over het algemeen....was het kutmuziek..
2 uurquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe lang heeft dit hoerenfeest geduurd
Nu moet je dus juist doorgaan. Maar nee hoor. Hummie vond het al een beetje uit de hand lopen en het is mooi geweest zo!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef Nostalgist het volgende:
Het begint de contouren van een HOERENfeest te krijgen....... Coitus interruptus
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef Gert het volgende:
Big Brodder bedankt....
Big Brodder bedankt....
Big Brodder
Big Brodder
Big Brodder bedankt....
En toen klonken de mitrailleurs en was het stil.![]()
Geen idee. Die stream weiger ik nog langer aan te zettenquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:16 schreef ruby het volgende:
Wat zit Janine nou weer slap te lullen....
Ze wil wel een orgie voorkomen hè! Lijkt me logischquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu moet je dus juist doorgaan. Maar nee hoor. Hummie vond het al een beetje uit de hand lopen en het is mooi geweest zo!![]()
Ze klinkt nu verbitterd...quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen idee. Die stream weiger ik nog langer aan te zetten
Vanavond heeft ze de Cult-status gekregen...quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Janine en Marlies in gesprek.
[afbeelding]
Ik heb het zo max mogelijk proberen bij te lichten lieverds, maar Janine blijft een zwarte vlek, schatjes, SORRY FOKKERSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!
Ik was al Sabrina fan, maar na vanavond ben ik gróót Sabrina-fan!quote:
Had ze die al niet? Ze is leukquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanavond heeft ze de Cult-status gekregen...![]()
Sabrina's wens is het nog een keer een vrouw klaar te beffen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was al Sabrina fan, maar na vanavond ben ik gróót Sabrina-fan!![]()
Haha! Wat een ouderwets heerlijke ordinaire opmerking!quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:19 schreef KonnieKipke het volgende:
Sabrina is echt manisch joh, wat een gek! Die zou ik ook wel op mn pik willen hebben dansen!
Nu met een gouden randje.......quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ze die al niet? Ze is leuk![]()
Non stop bezopen houden dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:20 schreef Kinga het volgende:
Janine praat echt veel prettiger nou....how bizar
Dat was Mo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 00:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sabrina's wens is het nog een keer een vrouw klaar te beffen.
Daar moet je dan toch ook wel fan van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |