quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ow owo ow Egbert maakt zich alleen maar druk om het bier en of er wel een asbak is. En zondert zich verder af.
Die moetenb ze een keer kompleet dronken gaan voeren. GHAH GHAH GHUH GHUH ja ja moeten ze doen 100%
Eggie en Janine neuken...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef BorTheWolf het volgende:
Egbert is een bREazHeR Sletje
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef Gert het volgende:
Wat was er nou mooi dan aan een centenbakkie met daaronder een feestslinger en een jasje?
Samen met Etienne denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef n1ek het volgende:
Sa gaat lekker los, ben bang dat ze vrij vroeg plat gaat
ik zie e10 amper... geen idee war hij is?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:19 schreef BorTheWolf het volgende:
Vinden jullie E10 ook zooooooo coooooollllll ??
E10 is de hippe coole barman natuurlijk, staat nu een cocktail te fixen (voor saar waarschijnlijk)quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie e10 amper... geen idee war hij is?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sabrina heeft niet alleen een voorbinddildo nu, maar tevens een zijbind- en achterbinddildo, die kan vanavond alle kanten op.
Eggie heeft gewoon de zwoelste stem en daarom valt hij op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
oho... marcia lijkt echt op d'r vader. net stream 1 en 3 duidelijk te zien....
lgt het aan mij of hebben ze Egberts mirofoon meer open staan dan de rest![]()
Die ouwe moet gewoon ff wat meer drank binnen hebben voordat hij zich in dit "jeugdig vermaak" stort.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
brrrrrrrr, hij wil wel meedoen, maar zit dan zenuwachtig aan z'n kleding te trekken en zijn lachje erbij...
Rik, met zijn make-updoosquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:21 schreef pullup het volgende:
Ok , wie heeft Micheline die blauwe ogen geslagen ?![]()
Aan de zijlijn, te observeren tot hij z'n slag kan slaan, zoals het een ware player betaamt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie e10 amper... geen idee war hij is?
Nee man, die staat gouden (nep) rolexen te verkopen voor een prikkie...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:21 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
E10 is de hippe coole barman natuurlijk, staat nu een cocktail te fixen (voor saar waarschijnlijk)
De prutserquote:
Etienne heeft ook eerst even een paar drankjes nodig voordat ie los kan gaan op de dansvloer.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aan de zijlijn, te observeren tot hij z'n slag kan slaan, zoals het een ware player betaamt.![]()
dat zie ik echt niet gauw gebeurenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
brrrrrrrr, hij wil wel meedoen, maar zit dan zenuwachtig aan z'n kleding te trekken en zijn lachje erbij...
En waarom staat hij steeds aan de zijlijn en gaat niet eens midden in de groep staan?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee man, die staat gouden (nep) rolexen te verkopen voor een prikkie...
blauw??? wie heeft dr ogen dr uit gepurkt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:21 schreef pullup het volgende:
Ok , wie heeft Micheline die blauwe ogen geslagen ?![]()
m'n arme oren...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Eggie heeft gewoon de zwoelste stem en daarom valt hij op.
Zeker als het lijkt op een "klassenavond".quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Etienne heeft ook eerst even een paar drankjes nodig voordat ie los kan gaan op de dansvloer.
Zo herkenbaar.![]()
Een vent van 45 die de groene Breezahtjes het lekkerst vind heeft ergens een afslagje gemist jaquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef schizolientje het volgende:
Egebert voelt zich echt helemaal niet op zijn gemak. Wat is die man geremd zeg
zo laat je hem net klinken als klepzeiker....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG!!!
Egbert zingt mee: "I will survive gheh ghe, I WILL SURVIVEEEE!!! GHE GHE GHA GHA ja ja..."
idd kinderdiscoquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Zeker als het lijkt op een "klassenavond".![]()
Ik blijf t een raar fenomeen vinden: geef ze drank en ze slaan los........quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
En over een paar uurtjes zijn ze allemaal bezopen.
Als ze maar kompleet lam zijn vóór half 2, want dat is mijn uiterste bedtijd als ik de volgende dag moet werken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
Mijn ouders hebben ook is alletwee 2 breezertjes op.... nou weet niet wat er gebeurde maar ik kon ze echt opvegen... die waren aangeschoten...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Een vent van 45 die de groene Breezahtjes het lekkerst vind heeft ergens een afslagje gemist ja![]()
Ik geef ze hooguit een uurquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
En hop Egbert is alweer aan de volgende begonnenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook is alletwee 2 breezertjes op.... nou weet niet wat er gebeurde maar ik kon ze echt opvegen... die waren aangeschoten...![]()
terwijl ze wel bijna elke zaterdag wij, apfelkorn of bessen drinken....
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:27 schreef Sonique het volgende:
elke vent die breezers drink ipv bier mag van mij het huis uit...
Soort van "Menno-snelheid"quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef ze hooguit een uur
Ze gaan erg hard...
Dan neem ik aan dat ze niet zwanger is... Of is dat al bekend?quote:
Werd al gezegd dat de weekopdracht heel zwaar zal zijn. Dus zal me niets verwonderen dat ze vanavond een knalfeest hebben en morgen vroeg al die opdrachtquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:29 schreef Inca het volgende:
Zoooooooooooooo leuk feestje en dan de weekopdracht![]()
Ik wou het net ff zeggen. Gooi wat spul in 'r drinken zodat ze wat rustiger wordt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:29 schreef Verida het volgende:
kan iemand alsjeblieft dat stemgeluid van Janine afzetten.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soort van "Menno-snelheid"
En de tuin gaat vast niet meer open vanavond, dus wordt kotsen op een rijtje in het zwembad.
ik heb haar niet echt alcohol zien inschenken/een glas leegdrinken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze niet zwanger is... Of is dat al bekend?
Nee, menno dronk een fles bacardi leeg...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Soort van "Menno-snelheid"
En de tuin gaat vast niet meer open vanavond, dus wordt kotsen op een rijtje in het zwembad.
valt het je ook op ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Janine praat behoorlijk beroerd Engels voor iemand die een paar jaar in Engeland gewoond heeft...
ze kent niet eens de tekst van dít nummer....
Dan maak ik het nog net mee...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:31 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar dat maak je niet meer mee. denk om een uurtje of 1, wel truste(geintje)
Nou, wát een bikkel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jeroen is dan het sukkeltje van de groep, maar hij staat wel als enige man op de dansvloer
Ja, scheermesjes of zo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik wou het net ff zeggen. Gooi wat spul in 'r drinken zodat ze wat rustiger wordt.
Zometeen pakt ie E10 nog in een dolle bui.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
Rik is echt op zijn gayst nu..
de dingen die ze over haar tijd in Londen heeft verteld kloppen ook niet, plaatsnamen, op de bus springen, ze heeft nooit verteld waar ze heeft gewerkt, en bovenal er zijn helemaal geen foto's van Janine als model naar voren gekomen behalve die paar die op die twee sites staan die al vanaf het begin bekend zijn. Haar engels is inderdaad slecht, ze heeft ook een keer zogenaamd cockney gepraat. klopt ook niet. volgens mij is alles aan haar nepquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:31 schreef flugeltje het volgende:
Janine praat behoorlijk beroerd Engels voor iemand die een paar jaar in Engeland gewoond heeft...
ze kent niet eens de tekst van dít nummer....
geweldigquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
skihut muziekquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
ze zijn nu opvergestapt op de foute cd?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Tijn en semih nog in negeer modus neem ik aan..
zekers, Semih heeft positie gekozen bij de bar, en Tijn probeert iedereen telkens richting zwembad te krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Tijn en semih nog in negeer modus neem ik aan..
tequila.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:37 schreef LuQas het volgende:
Wat heeft Sabrina in haar drankje gekregen?
E10quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:37 schreef LuQas het volgende:
Wat heeft Sabrina in haar drankje gekregen?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij lijkt Marcia op Shannon Doherty
En Ploffie kan niet achterblijven vind hijquote:
Z'n eigen hart bijvoorbeeld.quote:
ik nietquote:
daar valt het niet om te twijfelen iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
en dan nog een sanctie erbovenop voor wat ze zegt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
Janine moet een sanctie krijgen vanwege haar stemgeluid.
Echt? Had ik nog niet gelezenquote:
ze klinkt soms als een enorme Meta (ken je zien dat ik een man ben?)quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
Janine moet een sanctie krijgen vanwege haar stemgeluid.
Jeroen kan er anders ook wel wat van. Hij is ook heel creatief.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef LuQas het volgende:
Hij is bij elk nummer een complete choreografie aan het opstellen.
jah vooral hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Had ik nog niet gelezen... Dan moet ze er wel op lijken dus
en ook nog op slippers... ubercool hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Jeroen kan er anders ook wel wat van. Hij is ook heel creatief.![]()
Egbert zong heel mooi: ademnood meequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef Sonique het volgende:
Moeten ze nu werkelijk met alle liedjes meejanken?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
etienne had heel romantisch twee rietjes in het drankje gezet
Sabrina zegt dank je skatje en loopt weg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
Ik geef Sabrina nog een uur, als ze geluk heeft.![]()
Flugs, ze draaien een dj-lijertje uit Tilburg!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef n1ek het volgende:
put ur hand up 4 detroit
Tja, BB harder dan ooit....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef wolferl het volgende:
Lijkt veel op een kinderpartijtje, en mijn god laat ze niet meezingen.
Ja, het wordt tijd voor een gezellig deuntje "Exit Music (For A Film)."quote:
Het is écht een ouwe zak.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef LuQas het volgende:
Egbert voelt zich duidelijk enorm oud.
Filmpjuhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Dansen is duidelijk niet zijn ding. En dan is hij ook nog eens een jaar of 10 ouder dan de rest.. hij moet het gewoon op een knalhard zuipen zetten en dan helemaal losgaan inclusief luchtgitaarsolo's op zijn knieëen op de dansvloer, met tot slot nog een belachelijke huilbui voordat ie geholpen door eenm beschaamde Marcia z'n nest inkruipt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het is écht een ouwe zak.![]()
En toch vinnik 'm lief.
Van Radiodread, die hebben een compleet reaggaealbum met Radioheadliedjes gemaaktquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd voor een gezellig deuntje "Exit Music (For A Film)."
(waar ik onlangs overigens een uitstekende dubreggae-versie van heb gehoord.)
Je kent dat type mannen dus ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dansen is duidelijk niet zijn ding. En dan is hij ook nog eens een jaar of 10 ouder dan de rest.. hij moet het gewoon op een knalhard zuipen zetten en dan helemaal losgaan inclusief luchtgitaarsolo's op zijn knieëen op de dansvloer, met tot slot nog een belachelijke huilbui voordat ie geholpen door eenm beschaamde Marcia z'n nest inkruipt.![]()
doe mij de Trans-X versie maarquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
pakito
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
"GHEGH GHEH HE HE HE HE Ja echt leuk, gezellig, ja, HEHE gehe h TE TETETE TE TEHHH ja ja echt gezellig, ja ja , PAH PAPAP POM POM, ja ja echt gezellig, GHEH GHEH GHEH"
[afbeelding]
luchtgitaarsolo'squote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dansen is duidelijk niet zijn ding. En dan is hij ook nog eens een jaar of 10 ouder dan de rest.. hij moet het gewoon op een knalhard zuipen zetten en dan helemaal losgaan inclusief luchtgitaarsolo's op zijn knieëen op de dansvloer, met tot slot nog een belachelijke huilbui voordat ie geholpen door eenm beschaamde Marcia z'n nest inkruipt.![]()
Het moment waarop E10 al een paar weken zit te wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God, Sabrina's motoriek begint het te begeven, nog even en ze zakt door d'r hoefjes.![]()
Die zal wel als eerste in zijn bed liggen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
"GHEGH GHEH HE HE HE HE Ja echt leuk, gezellig, ja, HEHE gehe h TE TETETE TE TEHHH ja ja echt gezellig, ja ja , PAH PAPAP POM POM, ja ja echt gezellig, GHEH GHEH GHEH"
[afbeelding]
*ziet jeroenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:00 schreef superhero87 het volgende:
Ik schakel net in, dus misschien een rare vraag: Waar is Jeroen![]()
Hij maakte net nog onzedelijke bewegingen op de dansvloer, met in z'n hand een flamingo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:00 schreef superhero87 het volgende:
Ik schakel net in, dus misschien een rare vraag: Waar is Jeroen![]()
het is een heel geod mogelijke optie...De beste zelfs!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En Marcia voor één keer als allerlaatste.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:00 schreef chas het volgende:
[..]
Die zal wel als eerste in zijn bed liggen!![]()
Ja, vervang dan alleen "op de dansvloer" door: "in de Lowlands-modder".quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kent dat type mannen dus ook.![]()
roken staat niemandquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef LuQas het volgende:
Roken staat Marcia zo enorm niet.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Marcia voor één keer als allerlaatste.
Maar we willen wel eerst weten waarom die bij de ganderik weg is gegaan/moest!!quote:
En behoorlijk ook jaquote:
Dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef LuQas het volgende:
Roken staat Marcia zo enorm niet.
Kom je goed weg, ik ben van de generatie boerendisco.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vervang dan alleen "op de dansvloer" door: "in de Lowlands-modder".![]()
LOLquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Marcia voor één keer als allerlaatste.
Een dansje en dan stort ie ineen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:06 schreef demins het volgende:
Kijk Egbert toch eens zijn best staan doenWel vertederend eigenlijk...
![]()
Fok deed het net nog goed, tot jij kwamquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En behoorlijk ook jaZeker pas net begonnen? (ik ben nu pas online)
hij krijgt geen aandacht van saquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Kinga het volgende:
Etienne kijkt alsof ie het niet naar zijn zin heeft...
Gooi je haar los Eggie, maak me gekquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef cripplecrow het volgende:
eggie op de dansvloeeeer
Nee tuurlijk heeft hij het niet naar zijn zin, hij wacht tot Sabrina Bezopen is. Dan kan hij weer zijn lusten botvieren op haarquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Kinga het volgende:
Etienne kijkt alsof ie het niet naar zijn zin heeft...
Hij is duidelijk van nature geen dansvloertijgert. Toch lijkt het hem steeds makkelijker af te gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:06 schreef demins het volgende:
Kijk Egbert toch eens zijn best staan doenWel vertederend eigenlijk...
![]()
Kinderachtig he.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef avonne het volgende:
Semih twijfelde even maar ging toch maar naast Tijn staan
wat een kutnummers, trouwens
-edit- Tijn loopt weg
Is alleen mogelijk als je zelf bezopen bentquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef KonnieKipke het volgende:
walgelijk dit, of je moet kansloos dronken mee kunnen doen, maar om dit gade te slaan?
Jeroen moet niet nippen maar doorzuipen!!quote:
Als BB nu hard wil overkomen laten ze nu de Hotline overgaan en zeggen jij bent degene die er maandag uit gaatquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef chas het volgende:
Wel weer goed aangepakt door BB!
Een week flink hard werken, kort slapen en daarna gelijk een feesje!
Dat zal vannacht wel weer de tongetjes en/of tranen losmaken!
Tot herhalens toe....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Sonique het volgende:
Ik ben bang dat we dit gejank ook maandag in de uitzending mogen gaan zien...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:14 schreef Inca het volgende:
[..]
Als BB nu hard wil overkomen laten ze nu de Hotline overgaan en zeggen jij bent degene die er maandag uit gaat
Tja ze hadden mij moeten aan nemen inplaatst van Hummiequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:15 schreef chas het volgende:
[..]
WHAHHAHAAAAAAAAAAA
Dat zou inderdaad wel een hele goeie zijn! LOL
Maar daardoor zou Egbert zich alleen maar nóg ongemakkelijker gaan voelen. En jij dus ook. Etcetera. Dus daarom zijn drank en pillen uitgevonden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef Kinga het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als er zo iemand als Egbert bijstond die zich ook duidelijk ongemakkelijk voelt..
Heeft een Breeazaahhh op ff rekening mee houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef wolferl het volgende:
Egbert weet niet meer waarhij is.
Wat mij betreft probeert-ie een fles jenever ineens. Zijn in het verleden in studentenkringen opzienbarende resultaten mee gehaald.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Jeroen moet niet nippen maar doorzuipen!!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
Wat mij betreft probeert-ie een fles jenever ineens. Zijn in het verleden in studentenkringen opzienbarende resultaten mee gehaald.![]()
Tijn heeft echt een plaat voor zijn kop!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef avonne het volgende:
Semih twijfelde even maar ging toch maar naast Tijn staan
wat een kutnummers, trouwens
-edit- Tijn loopt weg
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft probeert-ie een fles jenever ineens. Zijn in het verleden in studentenkringen opzienbarende resultaten mee gehaald.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |