Fok deed het net nog goed, tot jij kwamquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En behoorlijk ook jaZeker pas net begonnen? (ik ben nu pas online)
hij krijgt geen aandacht van saquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Kinga het volgende:
Etienne kijkt alsof ie het niet naar zijn zin heeft...
Gooi je haar los Eggie, maak me gekquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef cripplecrow het volgende:
eggie op de dansvloeeeer
Nee tuurlijk heeft hij het niet naar zijn zin, hij wacht tot Sabrina Bezopen is. Dan kan hij weer zijn lusten botvieren op haarquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Kinga het volgende:
Etienne kijkt alsof ie het niet naar zijn zin heeft...
Hij is duidelijk van nature geen dansvloertijgert. Toch lijkt het hem steeds makkelijker af te gaan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:06 schreef demins het volgende:
Kijk Egbert toch eens zijn best staan doenWel vertederend eigenlijk...
![]()
Kinderachtig he.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef avonne het volgende:
Semih twijfelde even maar ging toch maar naast Tijn staan
wat een kutnummers, trouwens
-edit- Tijn loopt weg
Is alleen mogelijk als je zelf bezopen bentquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:11 schreef KonnieKipke het volgende:
walgelijk dit, of je moet kansloos dronken mee kunnen doen, maar om dit gade te slaan?
Jeroen moet niet nippen maar doorzuipen!!quote:
Als BB nu hard wil overkomen laten ze nu de Hotline overgaan en zeggen jij bent degene die er maandag uit gaatquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef chas het volgende:
Wel weer goed aangepakt door BB!
Een week flink hard werken, kort slapen en daarna gelijk een feesje!
Dat zal vannacht wel weer de tongetjes en/of tranen losmaken!
Tot herhalens toe....quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:08 schreef Sonique het volgende:
Ik ben bang dat we dit gejank ook maandag in de uitzending mogen gaan zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |