Van Radiodread, die hebben een compleet reaggaealbum met Radioheadliedjes gemaaktquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het wordt tijd voor een gezellig deuntje "Exit Music (For A Film)."
(waar ik onlangs overigens een uitstekende dubreggae-versie van heb gehoord.)
Je kent dat type mannen dus ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dansen is duidelijk niet zijn ding. En dan is hij ook nog eens een jaar of 10 ouder dan de rest.. hij moet het gewoon op een knalhard zuipen zetten en dan helemaal losgaan inclusief luchtgitaarsolo's op zijn knieëen op de dansvloer, met tot slot nog een belachelijke huilbui voordat ie geholpen door eenm beschaamde Marcia z'n nest inkruipt.![]()
doe mij de Trans-X versie maarquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
pakito
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
"GHEGH GHEH HE HE HE HE Ja echt leuk, gezellig, ja, HEHE gehe h TE TETETE TE TEHHH ja ja echt gezellig, ja ja , PAH PAPAP POM POM, ja ja echt gezellig, GHEH GHEH GHEH"
[afbeelding]
luchtgitaarsolo'squote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dansen is duidelijk niet zijn ding. En dan is hij ook nog eens een jaar of 10 ouder dan de rest.. hij moet het gewoon op een knalhard zuipen zetten en dan helemaal losgaan inclusief luchtgitaarsolo's op zijn knieëen op de dansvloer, met tot slot nog een belachelijke huilbui voordat ie geholpen door eenm beschaamde Marcia z'n nest inkruipt.![]()
Het moment waarop E10 al een paar weken zit te wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
God, Sabrina's motoriek begint het te begeven, nog even en ze zakt door d'r hoefjes.![]()
Die zal wel als eerste in zijn bed liggen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
"GHEGH GHEH HE HE HE HE Ja echt leuk, gezellig, ja, HEHE gehe h TE TETETE TE TEHHH ja ja echt gezellig, ja ja , PAH PAPAP POM POM, ja ja echt gezellig, GHEH GHEH GHEH"
[afbeelding]
*ziet jeroenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:00 schreef superhero87 het volgende:
Ik schakel net in, dus misschien een rare vraag: Waar is Jeroen![]()
Hij maakte net nog onzedelijke bewegingen op de dansvloer, met in z'n hand een flamingo.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:00 schreef superhero87 het volgende:
Ik schakel net in, dus misschien een rare vraag: Waar is Jeroen![]()
het is een heel geod mogelijke optie...De beste zelfs!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En Marcia voor één keer als allerlaatste.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:00 schreef chas het volgende:
[..]
Die zal wel als eerste in zijn bed liggen!![]()
Ja, vervang dan alleen "op de dansvloer" door: "in de Lowlands-modder".quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:58 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kent dat type mannen dus ook.![]()
roken staat niemandquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef LuQas het volgende:
Roken staat Marcia zo enorm niet.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Marcia voor één keer als allerlaatste.
Maar we willen wel eerst weten waarom die bij de ganderik weg is gegaan/moest!!quote:
En behoorlijk ook jaquote:
Dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:59 schreef LuQas het volgende:
Roken staat Marcia zo enorm niet.
Kom je goed weg, ik ben van de generatie boerendisco.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, vervang dan alleen "op de dansvloer" door: "in de Lowlands-modder".![]()
LOLquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En Marcia voor één keer als allerlaatste.
Een dansje en dan stort ie ineen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:06 schreef demins het volgende:
Kijk Egbert toch eens zijn best staan doenWel vertederend eigenlijk...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |