quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Tijn en semih nog in negeer modus neem ik aan..
zekers, Semih heeft positie gekozen bij de bar, en Tijn probeert iedereen telkens richting zwembad te krijgen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:35 schreef Kinga het volgende:
Tijn en semih nog in negeer modus neem ik aan..
tequila.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:37 schreef LuQas het volgende:
Wat heeft Sabrina in haar drankje gekregen?
E10quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:37 schreef LuQas het volgende:
Wat heeft Sabrina in haar drankje gekregen?
dat zeg ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij lijkt Marcia op Shannon Doherty
En Ploffie kan niet achterblijven vind hijquote:
Z'n eigen hart bijvoorbeeld.quote:
ik nietquote:
daar valt het niet om te twijfelen iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:33 schreef Kinga het volgende:
Rik is echt op zijn gayst nu..
en dan nog een sanctie erbovenop voor wat ze zegt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
Janine moet een sanctie krijgen vanwege haar stemgeluid.
Echt? Had ik nog niet gelezenquote:
ze klinkt soms als een enorme Meta (ken je zien dat ik een man ben?)quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:41 schreef ruby het volgende:
Janine moet een sanctie krijgen vanwege haar stemgeluid.
Jeroen kan er anders ook wel wat van. Hij is ook heel creatief.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef LuQas het volgende:
Hij is bij elk nummer een complete choreografie aan het opstellen.
jah vooral hierquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Had ik nog niet gelezen... Dan moet ze er wel op lijken dus
en ook nog op slippers... ubercool hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Jeroen kan er anders ook wel wat van. Hij is ook heel creatief.![]()
Egbert zong heel mooi: ademnood meequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:42 schreef Sonique het volgende:
Moeten ze nu werkelijk met alle liedjes meejanken?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
etienne had heel romantisch twee rietjes in het drankje gezet
Sabrina zegt dank je skatje en loopt weg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef CartWOman het volgende:
Ik geef Sabrina nog een uur, als ze geluk heeft.![]()
Flugs, ze draaien een dj-lijertje uit Tilburg!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:49 schreef n1ek het volgende:
put ur hand up 4 detroit
Tja, BB harder dan ooit....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef wolferl het volgende:
Lijkt veel op een kinderpartijtje, en mijn god laat ze niet meezingen.
Ja, het wordt tijd voor een gezellig deuntje "Exit Music (For A Film)."quote:
Het is écht een ouwe zak.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef LuQas het volgende:
Egbert voelt zich duidelijk enorm oud.
Filmpjuhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Dansen is duidelijk niet zijn ding. En dan is hij ook nog eens een jaar of 10 ouder dan de rest.. hij moet het gewoon op een knalhard zuipen zetten en dan helemaal losgaan inclusief luchtgitaarsolo's op zijn knieëen op de dansvloer, met tot slot nog een belachelijke huilbui voordat ie geholpen door eenm beschaamde Marcia z'n nest inkruipt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Het is écht een ouwe zak.![]()
En toch vinnik 'm lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |