quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Worldbeater het volgende:
(...)
En op het circuit voelt het voor mij, met mijn karige capaciteiten, stabieler aan als je ook achter remt.![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Spreken we om 15:00 af bij Nieuwegein ofzo (@carpool afrit 10 A2), rijden we de Lekdijk tot R'dam en blijven we daarna ff hangen op de Maasvlakte. Makster leren wheelieen en elkaars motoren berijden voordat die TLR is verkochtGoed idee?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.Nu de rest nog.
Afspraak staat bij deze vast, het minimumaantal van 3 harde-kerners is bereiktquote:
quote:
Welquote:
Geen wegenbelasting meer trouwens.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:50 schreef hicham het volgende:Met een ander stuurtje en nog wat aanpassingen kan het misschien nog wel wat 'leuks' worden
Ik vertrouw bij deze op jouw intellect
Makster helouf watatta komt zeker weten... toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En de meeting was een Markster~Pepijn bash meeting, dus ik ga er wel vanuit dat er meer dan drie meeters zijn.![]()
Ik heb geen voorliefde voor chroom hoor, zeker niet met mijn poetshistoriequote:Op vrijdag 29 september 2006 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Whe whe.. is dit wat voor op die Bandit?![]()
[afbeelding]
Nu stop ik met tot vervelens toe linken, want er staan ech mega veel goodies op die site.![]()
Ging om de racy carbonlook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:06 schreef hicham het volgende:
Ik heb geen voorliefde voor chroom hoor, zeker niet met mijn poetshistorie
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Qua smaak blijf je mij (ons vast ook) verbazen
Zondag dus?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:25 schreef worldpimber het volgende:
Meeten gebeurd toch alleen op zondagen?![]()
![]()
Je mist nogal wat onderdelen....quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:36 schreef Worldbeater het volgende:
OK! Nog 1 keer dromen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Past deze velg onder je brommertquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
Tot ziens beste maatjes..
..heb voor meer begrip maar een topic op MF in het brikken gedeelte geopend.
[afbeelding]
25 euroquote:
werruk morregen??quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef worldpimber het volgende:
Kenkertlijerts, dat is wat jullie zijn
8< - - - - - - Knipt hier uw hoofden af![]()
Het was toch dromen.quote:[b]Op vrijdag 29 september 2006 18:30 schreef Je mist Je nogal wat onderdelen....
Ach gut, het is een keertje bij jou in de buurt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:26 schreef hollander172 het volgende:
Lekker handig op zaterdag meeten.
In tegenstelling tot het gevoel dat ik bij hollander's afzegging kreeg, vind ik dat dan wel weer minderquote:
Ik kan niet schuiven, de uitvaart staat vast. Mischien dat 1 van mijn matties de pastoor van gedachten kan laten veranderenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het gevoel dat ik bij hollander's afzegging kreeg, vind ik dat dan wel weer minder![]()
Make him an offer he can't refusequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan niet schuiven, de uitvaart staat vast. Mischien dat 1 van mijn matties de pastoor van gedachten kan laten veranderen
Mischien kom ik je daar wel tegenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Een hangouderen meeting![]()
![]()
Morgen ga ik al op de motor richting Venray. Nu nog even kijken of ik een beetje een leuke route daarheen kan bedenken.![]()
of..via Nieuwegein en dan binnendoor over de Lekdijk naar de Maasvlaktequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien kom ik je daar wel tegen![]()
Je kan helemaal omrijden over Veghel - Uden - Boxmeer
Of vanaf Helmond binnendoor...
I wish I couldquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of..via Nieuwegein en dan binnendoor over de Lekdijk naar de Maasvlakte
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of..via Nieuwegein en dan binnendoor over de Lekdijk naar de Maasvlakte
Heen ga ik denk ik binnendoor richting Gemert en dan Venray en op de terugweg kan ik nog zien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien kom ik je daar wel tegen![]()
Je kan helemaal omrijden over Veghel - Uden - Boxmeer
Of vanaf Helmond binnendoor...
's Ochtends rijden, en vanaf 11.00 de computernerd uithangenquote:
Dan moet je de route omdraaienquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:15 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Heen ga ik denk ik binnendoor richting Gemert en dan Venray en op de terugweg kan ik nog zien.![]()
Zondag 14:00quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
's Ochtends rijden, en vanaf 11.00 de computernerd uithangen
Mjah, dan heb ik wel weer een dagje vrij doordeweeks, dus boeiend
Heb begrepen dat de meet nu naar zondag is verplaatst?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef Rib-i het volgende:
Damn, ik ga mijn boekje te buiten. Mijn dochter denkt dat ik de man ben die des 'szondags het vleesch schneijdt![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef Rib-i het volgende:
Zondag 14:00![]()
Place?
Damn, ik ga mijn boekje te buiten. Mijn dochter denkt dat ik de man ben die des 'szondags het vleesch schneijdt![]()
"Sterren dansen op het ijs"quote:
Nee, ik heb een klapjapquote:
Beter lees ik ook morgen wat er is afgesprokenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]?
Zondag uiteraard, maar ik wacht wel morgen af. Dan kom ik thuis van mijn werk, zie ik dat er een ellenlange discussie is geweest en hoef ik slechts de laatste reacties te lezen om te concluderen dat we toch niet gaan meeten(of wel
)
Neh, een combinatie van Koppensnellers, dat programma van die verkeersovertreders + kabouter en NGC... Hicham kan erg goed bankzitten voor de TVquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:33 schreef Rib-i het volgende:
"Sterren dansen op het ijs"
Het is niet waar he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |