quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:58 schreef bellerophon81 het volgende:
Wil je weten hoe het afloopt? Kan je wel wat vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef L-IS het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan laat je deze maar dichtgooien en open je er zelf 1quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:58 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Hoe moeilijk is het om de OP te kopieren en een goede TT te verzinnen ipv een vraag
maak je niet dikquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:44 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
dan laat je deze maar dichtgooien en open je er zelf 1
OK, dit is WAY offtopic, maar jij moet bij mij op school zitten, ik ken namelijk niemand anders die "tantoe" gebruikt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef 2609 het volgende:
omg die laatste post in die vorige topic was echt tantoedom je zag toch al toen ie nick ging bellen dat ie helemaal niet veranderd id
alsof ik naar school gaquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
OK, dit is WAY offtopic, maar jij moet bij mij op school zitten, ik ken namelijk niemand anders die "tantoe" gebruikt.
Gisteravond was er voetbal op RTL7.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:56 schreef Perfect_Survivor het volgende:
oh ik kom er net achter dat ze het vanavond herhalen ipv gisteren?? Ik dacht dat ze dat altijd op vrijdag deden...
afl. 19. Herhaling komt trouwens vanavond op tv. Dus ze kan nog kijken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 09:42 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Hoi, iemand enig idee welke aflevering er donderdag uitgezonden is? Mijn vriendin volgt PB op TV en heeft donderdag (en vrijdag) gemist... Dus wil ik weten Seizoen 1 aflevering.....??? Alvast bedankt!!
Ik heb zo'n idee dat Scofield daar weer achter zit. Hij vroeg aan Tweener of hij hem kon vertrouwen. Misschien was dit in opdracht van Scofield ofzo. Zo'n idee heb ik tenminste.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:53 schreef WheeleE het volgende:
Whoah.....![]()
En het leek allemaal weer zo voorspoedig te gaan! Maarja, een naderend einde van het seizoen, dat moet je naar ene goeie cliffhanger toewerken natuurlijk.
Ik vond Tweener eventjes toch weer een watleuker ventje toen ie z'n roomie met dat scheermesje bewerkte. Maar dat dat verlinken hoop ik dat Bellick zn woord niet houdt en m lekker in z'n cel laat zitten.
Nou, mij ontgaat dat verhaal ook. Snap er geen fluit van. Sowieso dat hele Compagny-verhaal ontgaat me.quote:De connectie Abruzzi en Nick Savrinn is mij compleet ontgaan, heb ik iets gemist?
Scofield zijn zwakte is dat hij iedereen wilt helpen he...quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:14 schreef Augustina het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat Scofield daar weer achter zit. Hij vroeg aan Tweener of hij hem kon vertrouwen. Misschien was dit in opdracht van Scofield ofzo. Zo'n idee heb ik tenminste.
Ok, maar helemaal achterlijk is ie ook niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:17 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Scofield zijn zwakte is dat hij iedereen wilt helpen he...
Hij helpt alleen mensen die hem kunnen helpen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 10:17 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Scofield zijn zwakte is dat hij iedereen wilt helpen he...
Hier een volledige omschrijving:quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:19 schreef Soul79 het volgende:
GODVER!
Zat vorige week in het buitenland, had de timer ingsteld, kom gisteravond terug en wilde kijken............ bleek het laatste kwartier te ontbreken![]()
Kan iemand hier aub aangeven hoe de aflevering eindigt? Als ik de posts hier lees begrijp ik dat Bellick het gat ontdekt en Abbruzzi iets met Nick te maken heeft![]()
Nee hoor.. Is al paar keer verteld dat zijn grote zwakte is dat hij mensen altijd te hulp wilt schieten, en dat hij vaker egoistisch moet zijn omdat het anders zijn eigen kop kost.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Hij helpt alleen mensen die hem kunnen helpen.
en aangezien je dat kut vond dacht je laat ik het dan aan iedereen in het nl topic vertellen, logische actie.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:03 schreef 2609 het volgende:
kut man ik keek net in usa topic <knip spoiler>
Kansloos.quote:
Hij spoilerde echtquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:29 schreef __Saviour__ het volgende:
als daar echt een spoiler stond heb je toch wel een note verdiend.
-edit: helaas is dat blijkbaar niet meer te zien. maar als je echt spoilert, moet je gewoon kappen. dat kan het kijkplezier echt enorm verpesten.
ach er stond helemaal geen spoiler ik had het maar verzonnen, best slimquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:29 schreef __Saviour__ het volgende:
als daar echt een spoiler stond heb je toch wel een note verdiend.
-edit: helaas is dat blijkbaar niet meer te zien. maar als je echt spoilert, moet je gewoon kappen. dat kan het kijkplezier echt enorm verpesten.
Er stond wel een spoiler en dat deed je expres. Een doodzonde in FTR, dus kappen daarmee.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:17 schreef 2609 het volgende:
[..]
ach er stond helemaal geen spoiler ik had het maar verzonnen, best slim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whahaah
Grapjeee
Maar denk dat ik seizoen 1 op DVD ga kopen11okt of was het 10 nov. bij bol.com staat die
Hoever zijn ze met de NLSeries ?
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2006 13:08:16 ]
Hoop het niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
na seizoen 1 zal wel een lange pauze komen. maar da's goed voor de spanning
In Amerika is seizoen twee ondertussen al bij episode zeven, dus ik denk dat RTL7 dit redelijk naadloos aan kan laten sluiten.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb eigenlijk het gevoel dat het pas een paar weken weer wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja maar er is nu een kleine pauze van 3weken aangezien ze Baseball moeten uitzendenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
In Amerika is seizoen twee ondertussen al bij episode zeven, dus ik denk dat RTL7 dit redelijk naadloos aan kan laten sluiten.
lezenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:06 schreef Syd het volgende:
Hoever zijn ze met de NLSeries ?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:08 schreef Augustina het volgende:
afl. 19. Herhaling komt trouwens vanavond op tv. Dus ze kan nog kijken.
Wil je het antwoord echt weten? Ik weet het namelijk wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:44 schreef Undergod het volgende:
Doet ze het of doet ze het niet.
En zo ja; wat kan ze doen?
doe maar nietquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:47 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wil je het antwoord echt weten? Ik weet het namelijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |