doe geen moeite ...ik ken de strekking....."sla jij mij dan krijg je een pomp terug."quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik m met behoud van charisma en betekenis naar abn moet vertalen maar anders doe jij ff n poging voor de japster
hij moest 3 x lezen maar had m toen wel!quote:
quote:
Ik geloof niet dat dat nodig is. Maar je charisma hoef je toch niet alleen te halen uit je sig?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe ik m met behoud van charisma en betekenis naar abn moet vertalen maar anders doe jij ff n poging voor de japster
IIIIIIIIiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!!!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef maar een gil al ie leeg is dan krijg je een nieuwe....wel opschieten ga zo nog ff douchen...![]()
vroeger he....vroeger ...toen had je nog een gouden regel.....je hoeft niet te posten als er niets gebeurd...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:28 schreef Inodder het volgende:
dr gebeurt toch niets in dat huis snap niet hoe ze in cos met 30 man ontopic kunnen blijven zonder elkaar te herhalen n gesprek groeit toch natuurlijk alle kanten uit snap zowiezo niet hoe je dan ontoppic kunt blijven
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
je bent een kikker geworden....
misschien helpt dit??
hoi trouwens
sorry bedoelde ook niet mij charisma maar van de uitspraak mischien is charme ook n beter woord ik kan t ook wel vertalen maar vind t dan niet klinken/lopen het bekt niet zeg maarquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat nodig is. Maar je charisma hoef je toch niet alleen te halen uit je sig?
Enne, in abn kan je die betekenis prima overbrengen hoor.![]()
Flauw....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
doe geen moeite ...ik ken de strekking....."sla jij mij dan krijg je een pomp terug."![]()
Ik snap het, maar houd er wel rekening mee dat niet iedereen in 1 keer je sig snapt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry bedoelde ook niet mij charisma maar van de uitspraak mischien is charme ook n beter woord ik kan t ook wel vertalen maar vind t dan niet klinken/lopen het bekt niet zeg maar
nah behalve stom ben ik toch ook wel een beetjuh lieffiesquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:18 schreef demins het volgende:
[..]
Rijp ben ik al helemaal niet! En COS is je al uitgelegd, stomme doos!![]()
Dat is dan voor mijn tijd...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
vroeger he....vroeger ...toen had je nog een gouden regel.....je hoeft niet te posten als er niets gebeurd...![]()
niet eens met je vertaling maar goed je moet t juist van de andere kant bekijken je neemt t negatieve als uitgangspuntquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
doe geen moeite ...ik ken de strekking....."sla jij mij dan krijg je een pomp terug."![]()
Oke daar hou ik je dan aan he, wantte droogoefenen is leuk, maar ut moet geen maanden durenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Denk dat je beter nog ff hier kunt blijven om te droogoefenen........ik geef wel aan wanneer je rijp bent voor cos.
nee ik kan dat niet ga ik wel ergens anders over lullenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
vroeger he....vroeger ...toen had je nog een gouden regel.....je hoeft niet te posten als er niets gebeurd...![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
De kussen hebben geholpen....wat hebben jullie momenteel trouwens allemaal met die hond
![]()
![]()
nee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
niet eens met je vertaling maar goed je moet t juist van de andere kant bekijken je neemt t negatieve als uitgangspunt
Neh paar daagjes maar...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke daar hou ik je dan aan he, wantte droogoefenen is leuk, maar ut moet geen maanden duren![]()
ze mogen er ook best iets meer moeite voor doen en ik dacht dat t voor iedereen met n iq van 100 of meer wel te begrijpen was tochquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:34 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik snap het, maar houd er wel rekening mee dat niet iedereen in 1 keer je sig snapt.
Snappie?![]()
Túúúúúúúúúrlijk!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:34 schreef petraa het volgende:
[..]
nah behalve stom ben ik toch ook wel een beetjuh lieffies![]()
Dat is om Demins te irriteren. Hij haat honden en vegetariërs.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
De kussen hebben geholpen....wat hebben jullie momenteel trouwens allemaal met die hond
![]()
![]()
Ik mag binnenkort uit luiers.quote:
ik gaf net n gil maar heb oortjes nog niet gezienquote:
Pfffffffffff gelukkig was ff bang dat je nee ging zeggen en dan had ik je moetenquote:
Gaan WE?????? Goh wat moet ik me daar nou bij voorstellenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh paar daagjes maar...daarna gaan we het geleerde in praktijk brengen.
![]()
Ik geloof niet dat er iemand is die hem niet snapt als hij/zij er moeite voor doet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
ze mogen er ook best iets meer moeite voor doen en ik dacht dat t voor iedereen met n iq van 100 of meer wel te begrijpen was toch
(owja jappie pakte het n beetje verkeerd op toch wat zegt dat over hem) of schat ik nu de gemiddelde nederlander te slim in en is jappie niet de uitzondering
kijk jij snapt de diepere...........quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er iemand is die hem niet snapt als hij/zij er moeite voor doet.
Snap wel dat er mensen zijn die er geen moeite voor willen doen, heeft verder niks met iq te maken, dus dat gaat niet op. Mijn probleem is dat ik dit soort dingen wel wil weten, en er wel moeite voor doe.
Maar weet je?
Ik denk dat je sig nu wel erg onder de aandacht is gebracht, en dat nu meer mensen er naar gaan kijken dan als deze discussie niet had plaatsgevonden![]()
Eerste tekenen van RSI, oplossing, betere houding aannnemen, en minder achter de comp zitten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
[serious mode] mn pink word gevoelloos en mn hand arm begint te tintelen als ik lang achter de comp zit iemand n oplossing
je hebt je net onbedoeld n leermeester aan laten metenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan WE?????? Goh wat moet ik me daar nou bij voorstellen![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is om Demins te irriteren. Hij haat honden en vegetariërs.![]()
vertel punt twee geen optiequote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Eerste tekenen van RSI, oplossing, betere houding aannnemen, en minder achter de comp zitten.
Neem je geen maatregelen kan je goed zuur zijn, mijn collega loopt al 4 jaar met RSI klachten, kon in het begin nog geen pen oppakken.
Ah ja...ik vind het voor in de cos af en toe wel eens te veel van het goede...het gaat helemaal nergens over maar als men een kwartier of zelfs maar 5 minuten niet gepost heeft is men kennelijk bang dat de armageddon reeds heeft plaats gevonden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort uit luiers.Was bijna vergeten dat het pas een jaar geleden was dat ik me hier heb aangemeld.
minder computeren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
[serious mode] mn pink word gevoelloos en mn hand arm begint te tintelen als ik lang achter de comp zit iemand n oplossing
Gewoon...jij en ik........ik als grote beschermerquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan WE?????? Goh wat moet ik me daar nou bij voorstellen![]()
Ik las iets anders dan er stond.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
zou daarom ook graag cos in de sc willen mogen leveren maar ja die discussie is al voor mijn tijd gevoerd heb ik begrepenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah ja...ik vind het voor in de cos af en toe wel eens te veel van het goede...het gaat helemaal nergens over maar als men een kwartier of zelfs maar 5 minuten niet gepost heeft is men kennelijk bang dat de armageddon reeds heeft plaats gevonden.
Ik snap best dat het leuk is om gezellig te posten...doe zelf niet anders...maar het domweg nazeggen of reageren op elke wind die er in het huis word gelaten vind ik persoonlijk iets wat bij de dagelijkse uitzending of de live hoort.![]()
En als je toch zo nodig elk dom bedenksel van jezelf op het net wil posten dan is er altijd nog de SC![]()
al begrijp ik dat het mensen een beetje asfschrikt om in hetzelfde topic als Bommels en Kribbet te posten....zijn toch niet echt mensen waar je graag mee gezien wordt![]()
Wat alcohol gemengd met water doet het truukje meestal wel!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef Inodder het volgende:
Dus jij gaat me soort van beschermer, watttttttttttt liefffff en ik had andere verhalen over je gehoordquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon...jij en ik........ik als grote beschermeren jij als newbee netjes aan het handje.
En daarom post ik alleen nog maar in de SCquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
En als je toch zo nodig elk dom bedenksel van jezelf op het net wil posten dan is er altijd nog de SC![]()
al begrijp ik dat het mensen een beetje asfschrikt om in hetzelfde topic als Bommels en Kribbet te posten....zijn toch niet echt mensen waar je graag mee gezien wordt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |