Weet ik ook weer waar ik aan toe ben.quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:48 schreef demins het volgende:
[..]
Nou valt alles op zijn plek! Ik háát vegetariers...![]()
Ach, ik lust ze rauw!quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weet ik ook weer waar ik aan toe ben.![]()
Ik zou haast verliefd op je kunnen worden zo leukig zit je haarquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Nou leuk! En ik héb al zo'n pijn aan mijn haar! Maarre, zit het leuk...? Eerlijk zeggen!![]()
DAT ZEI MIJN MOEDER OOK!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou haast verliefd op je kunnen worden zo leukig zit je haar![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
ehm is geen woord maar n zin maar snap destemin wat je bedoeld
ik bedoel dus te zeggen dat ik je NIET begrepen hadquote:
Wil je geloven dat ik dat NIET begrepen had?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]
ik bedoel dus te zeggen dat ik je NIET begrepen had
Ik ben nog op!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:25 schreef debuurvrouw het volgende:
goeienavond![]()
Kindjes te bed, dus ik ben er klaar voor....![]()
tjonge, ik wist niet eens dat ik er nog een los had lopen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:29 schreef demins het volgende:
[..]
Maar ik heb wel al mijn pijama aan!![]()
Als je me straks maar komt onderstoppen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tjonge, ik wist niet eens dat ik er nog een los had lopen.![]()
![]()
en nog wel zo'n bijdehandte![]()
moet je nu wel zoet zijn....quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:36 schreef demins het volgende:
[..]
Als je me straks maar komt onderstoppen!![]()
heeeel zoet he...( onder de douche was hij niet zo lief!!!!)quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moet je nu wel zoet zijn....![]()
kijk dat bedoel ik nou! je moet het wel verdienen hè.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
heeeel zoet he...( onder de douche was hij niet zo lief!!!!)
Daag me niet uit!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Inodder het volgende:
we hadden n leuke discussie in cos jammer dat niemand m hier voort durft/wil zetten
Nou....kom op...vertel....dat leuke stukje met Gordon en Joling is toch net voorbij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Inodder het volgende:
we hadden n leuke discussie in cos jammer dat niemand m hier voort durft/wil zetten
nee, beide oortjes zijn puntig...( bommie begon ermee...was trouwens "toen" steeds oorties, volgens mij!) oortjes klink ook leuker als oortje...al vond ik zelf puntje ook wel leuk!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef Inodder het volgende:
hoe komt t eigenlijk dat velen waaronder ik zelf vaak over jou in meervoud spreken is je andere oortje wel stomp trouwens?
wel leuk puntoortjes. punttietjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, beide oortjes zijn puntig...( bommie begon ermee...was trouwens "toen" steeds oorties, volgens mij!) oortjes klink ook leuker als oortje...al vond ik zelf puntje ook wel leuk!!
hoi Inodder!!![]()
![]()
Puntjes. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee, beide oortjes zijn puntig...( bommie begon ermee...was trouwens "toen" steeds oorties, volgens mij!) oortjes klink ook leuker als oortje...al vond ik zelf puntje ook wel leuk!!
hoi Inodder!!![]()
![]()
nee, geen punttietjes....minitietjes...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
wel leuk puntoortjes. punttietjesmaar ga eigenlijk helemaal plat voor n wipneusje
ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:05 schreef demins het volgende:
[..]
Puntjes. Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen...![]()
comentaren op streams geloof ik...dat andere weet ik nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik ook weer ff, ben misschien blont maar wat is COS en Demnis hebbie je tanden al gepoetst ?:)
Allebei!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:10 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik ook weer ff, ben misschien blont maar wat is COS en Demnis hebbie je tanden al gepoetst ?:)
Eejj...lelijke besmetbak Demins.......quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie! Maar even zwaaien zolang het nog kan...![]()
allebei, maar wat houd dat cos dan in ? en waar kan ik dat vinden ? enne goesow dan ben je bijna rijp voor je bedjequote:
Denk dat je beter nog ff hier kunt blijven om te droogoefenen........ik geef wel aan wanneer je rijp bent voor cos.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:15 schreef petraa het volgende:
[..]
allebei, maar wat houd dat cos dan in ? en waar kan ik dat vinden ? enne goesow dan ben je bijna rijp voor je bedje![]()
nou bij dezequote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou....kom op...vertel....dat leuke stukje met Gordon en Joling is toch net voorbij.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:30 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja dat durf ik
ik heb voor velen respect.
respect moet je verdienen b.v. door met alle goede bedoelingen voor iemand n maaltijd op tafel te zetten.
idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren. Open je ogen de dieren vreten elkaar ook op Thats Nature.
als je op medische gronden geen vlees eet prima maar ook dan weet ik niet van t bestaan af, van n aandoening waarbij t echt n ramp is als je 1x een beetje vlees eet.
That's my opinion
Live and let live tenzij je honger hebt.![]()
Heb verder niets tegen vegetariers hoor wel tegen mensen die t overdrijven n x tje is geen ramp!
nou als ik hier en dan noem ik maar iets heel basaals onze kat n uur lang met n half dode muis of vogel/konijn/rat etc.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:33 schreef Sonique het volgende:
[..]
respect verdien je niet...
Respect krijg je...
In de natuur heb je geen fabrieken die 24/7 dieren afslachten.
Ik daag je uit om eens een kijkje te nemen in de bioindustrie...
Daar is niets natuurlijks aan...
MAar we gaan offtopic.
Rijp ben ik al helemaal niet! En COS is je al uitgelegd, stomme doos!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:15 schreef petraa het volgende:
[..]
allebei, maar wat houd dat cos dan in ? en waar kan ik dat vinden ? enne goesow dan ben je bijna rijp voor je bedje![]()
Mijn discussie was meer ontopic, maar ik krijg weer op mijn kopquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Inodder het volgende:
En jij wist ook dat je door het eten van vlees agressiever wordt en daardoor een potentieel gevaar voor de maatschappijquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou bij deze
[..]
[..]
nou als ik hier en dan noem ik maar iets heel basaals onze kat n uur lang met n half dode muis of vogel/konijn/rat etc.
zie spelen, zou ik liever in 1 klap met een stroomstoot op je kop de pijp uitgaan of in t geval van rundvee n stalen pin door mn harses krijgen.
lijkt me humanistischer dan n uur gemarteld worden door zon beest
raar eigenlijk dat we over humanistich lopen te zeuren als we t over dieren hebben.
ik denk dat we er netjes mee omgaan met ons toekomstig eten en vind ook dat dat moet ik heb respect voor t beest dat ik eet.
Zo is dat! Ik ben dol op dieren, mits vakkundig en smakelijk toebereid!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
nou bij deze
[..]
[..]
nou als ik hier en dan noem ik maar iets heel basaals onze kat n uur lang met n half dode muis of vogel/konijn/rat etc.
zie spelen, zou ik liever in 1 klap met een stroomstoot op je kop de pijp uitgaan of in t geval van rundvee n stalen pin door mn harses krijgen.
lijkt me humanistischer dan n uur gemarteld worden door zon beest
raar eigenlijk dat we over humanistich lopen te zeuren als we t over dieren hebben.
ik denk dat we er netjes mee omgaan met ons toekomstig eten en vind ook dat dat moet ik heb respect voor t beest dat ik eet.
thats naturequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
En jij wist ook dat je door het eten van vlees agressiever wordt en daardoor een potentieel gevaar voor de maatschappij
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef demins het volgende:
[..]
Zo is dat! Ik ben dol op dieren, mits vakkundig en smakelijk toebereid!![]()
Bij voorkeur vergezeld door gebakken aardappeltjes
Hoe rijm ik dat met dit:quote:
quote:idd ik heb geen respect voor domme figuren die menen door geen vlees te eten de wereld te verbeteren.
Het is ook zo'n vreemde figuur om telkens een onderscheid te maken tussen mensen en dieren. Dat is er niet. Het is hovaardij om te denken dat de mens het eindpunt is van de evolutie. Over enige tijd worden we zelf gegeten!quote:
Simpel: verbeter de wereld...schop je buurman naar de klote!quote:
zoals ik zeg laat de natuur zn gang gaan ik hoef die wereld niet te verbeteren en heb dus ook weinig met mensen die dat op zon manier wel willenquote:
In duitsland lopen sommigen al flink voor op de evolutiequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Het is ook zo'n vreemde figuur om telkens een onderscheid te maken tussen mensen en dieren. Dat is er niet. Het is hovaardij om te denken dat de mens het eindpunt is van de evolutie. Over enige tijd worden we zelf gegeten!![]()
Alleen serieuze reacties graag!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Simpel: verbeter de wereld...schop je buurman naar de klote!![]()
quote Zinloos geweld:"als ik zomaar iemand op straat helemaal verrot schop en ik voel me daarna n stuk beter is er dan nog wel sprake van zinloos geweldquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Simpel: verbeter de wereld...schop je buurman naar de klote!![]()
Een grote stap voor de betreffende oosterbuur, maar een kleine stap in de evolutie!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
In duitsland lopen sommigen al flink voor op de evolutie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |