Hangt er vanaf waar je een stukkie van eet..quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
misschien eet ik wel een stukkie toerist![]()
batterij leeg....quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
@%%&^&()()_)
mén schrik me doormidden..![]()
gaat de rookmelder ineens af.... geen rook te zien, laat staan vuur.... hoekandanou?![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...dus bepaalde andersdenkenden kunnen wat jou betreft eigenlijk wel geexcludeerd worden?![]()
[..]quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
geexcommuniceerd
Ik ben toerist èn vegetariër. Twee vliegen in één klap.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
misschien eet ik wel een stukkie toerist![]()
Koolmonoxyde?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
@%%&^&()()_)
mén schrik me doormidden..![]()
gaat de rookmelder ineens af.... geen rook te zien, laat staan vuur.... hoekandanou?![]()
blij dat dat nu gebeurd en niet 's nachts..... dat je eerst je kinderen het raam uitwerkt en daarna erachter komt dat de batterij leeg is....quote:
Toerist??? Hier op aarde zeker!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben toerist èn vegetariër. Twee vliegen in één klap.![]()
dan mag jij geen happies nemen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben toerist en vleeseterquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
nee gelukkig niet.... of de rookmelder moet een upgrade hebben gehadquote:
Heb je net gekeken naar kopspijkers of spijkers met koppen of hoe dat #%*quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee gelukkig niet.... of de rookmelder moet een upgrade hebben gehad
Hee! Je pc krijgt ook af en toe een upgrade, waarom je rookmelder niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee gelukkig niet.... of de rookmelder moet een upgrade hebben gehad
o nee hoor wil best nog ff doorgaan als je met standpunten komt maar je kwam met onterechte conclusiesquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Modjes discussie methodiek![]()
Je haalt een discussie aan.....en voor dat we uberhaupt toe zijn aan het fatsoenlijk uitwisselen van standpunten loop je alweer weg.![]()
Vragen zijn conclusiesquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
o nee hoor wil best nog ff doorgaan als je met standpunten komt maar je kwam met onterechte conclusies
kom maar dan
heb ik wel eens gehad in de nacht...gelukkig gaat ie dan anders als ECHT brand...batterij eruit en weer slapen..quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
blij dat dat nu gebeurd en niet 's nachts..... dat je eerst je kinderen het raam uitwerkt en daarna erachter komt dat de batterij leeg is....![]()
koppensnellers dacht ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je net gekeken naar kopspijkers of spijkers met koppen of hoe dat #%*programma ook mag heten ?
nee niet gezien. why?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb je net gekeken naar kopspijkers of spijkers met koppen of hoe dat #%*programma ook mag heten ?
Moest 'm even bij VOL gaan halen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan mag jij geen happies nemen.....waar is je boot..hihiihih
![]()
Nee niets speciaals maar Jolig liet daarnet een enorme scheet in Gordon zijn gezicht dus ik dacht in verband met die rookmelder........quote:
Gefeliciteerd met je hondje!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het eikelen vanavond![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee niets speciaals maar Jolig liet daarnet een enorme scheet in Gordon zijn gezicht dus ik dacht in verband met die rookmelder........![]()
oke je heb gelijk had over vraagteken heen gelezen maar goed moet je me toch ff uitlegen hoe je op die gedachte komt zeg daarvoor dat ik als mens wel respect voor hen heb en ik refereer naar mn sigquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...dus bepaalde andersdenkenden kunnen wat jou betreft eigenlijk wel geexcludeerd worden?![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
Hallo allemaaaaaaaaaaal!
Ik heb jullie, mijn SC vriendjes gemist!
Hoe was jullie dag?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moest 'm even bij VOL gaan halen.![]()
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moest 'm even bij VOL gaan halen.![]()
aaaaaaaaaah moest ff bijtrekken":)quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
je andere persoonlijkheid was er net ook al even liefurt (vrij naar janine)
deed ik vorig jaar al na aflevering 3 nie meerquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vind de nieuwe formule niet leuk meer, kijk ook niet meer.![]()
Toen had ik nog hoop..quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
deed ik vorig jaar al na aflevering 3 nie meer
nou fijn dat je er bent dan... denk ik..... eerder vond ik dit een goed nummer, maar sinds egbert de tekst niet blijkt te kennen en toch meezingt.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
aaaaaaaaaah moest ff bijtrekken":)
die begon n half uur te laatquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
Hallo allemaaaaaaaaaaal!
Ik heb jullie, mijn SC vriendjes gemist!
Hoe was jullie dag?
Los van deze vleesetende discussie ben ik er van overtuigd dat ieder mens in min of meerdere mate disrespect heeft voor andersdenkenden.....Dat! ; mijn jonge vriend is ook part of nature...onze eigen smerige menselijke natuur wel te verstaan...het zou dus ook niet zo moeilijk zijn om de discussie naar dat punt toe te leiden...but boy...wat zou dat boring zijn....quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
oke je heb gelijk had over vraagteken heen gelezen maar goed moet je me toch ff uitlegen hoe je op die gedachte komt zeg daarvoor dat ik als mens wel respect voor hen heb en ik refereer naar mn sig
Mag ik de kaart nog even?quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké, ik zal het vragen. Welk hondje bedoel je?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:13 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik de kaart nog even?![]()
Op je avatar, als dat geen hond is moet het er snel een worden.
dat heb ik ook geenszins ontkend doch zelfs redelijk erkend duss eensch laat niet weg dat ik hen in hun waarde laat en dus respect toon voor de mensch maar niet zijn standpuntquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Los van deze vleesetende discussie ben ik er van overtuigd dat ieder mens in min of meerdere mate disrespect heeft voor andersdenkenden.....Dat! ; mijn jonge vriend is ook part of nature...onze eigen smerige menselijke natuur wel te verstaan...het zou dus ook niet zo moeilijk zijn om de discussie naar dat punt toe te leiden...but boy...wat zou dat boring zijn....![]()
-ergo- Jappert is vanavond gewoon vervelend....![]()
..........die sig is onleesbaar btw![]()
..............dihooooooooooooooooquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!![]()
![]()
![]()
![]()
Over je sig, ik moest eerst 3 keer lezen voordat ik snapte wat er stond.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat heb ik ook geenszins ontkend doch zelfs redelijk erkend duss eensch laat niet weg dat ik hen in hun waarde laat en dus respect toon voor de mensch maar niet zijn standpunt
heeeeeeeee sig onleesbaar hoe wat waar vertel leg uit ik zie m gewoon
Wat Iej niet wilt dat Oe geschied doet dat ook een ander nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
dat heb ik ook geenszins ontkend doch zelfs redelijk erkend duss eensch laat niet weg dat ik hen in hun waarde laat en dus respect toon voor de mensch maar niet zijn standpunt
heeeeeeeee sig onleesbaar hoe wat waar vertel leg uit ik zie m gewoon
ah thnx sig staat er dus gewoon hij kan enkels niet lezenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Over je sig, ik moest eerst 3 keer lezen voordat ik snapte wat er stond.
Voor de rest heb ik de discussie niet gevolgd, dus zal ik me er ook niet aan wagen.
Doe m'n bestquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga jij hem nog even aanmoedigen zeg!![]()
Hij is dus niet alleenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
ah thnx sig staat er dus gewoon hij kan enkels niet lezen![]()
ik zou niet weten hoe ik m met behoud van charisma en betekenis naar abn moet vertalen maar anders doe jij ff n poging voor de japsterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |