dus ik begrijp hieruit dat jij zelf je vlees vangt? want bioindustrie heeft imo niks te maken met natuur...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoals ik zeg laat de natuur zn gang gaan ik hoef die wereld niet te verbeteren en heb dus ook weinig met mensen die dat op zon manier wel willen
Dit is de SC kutnwebiequote:
Ah...owkee...wat je dus eik zegt is dat je geen respect hebt voor andersdenkenden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
zoals ik zeg laat de natuur zn gang gaan ik hoef die wereld niet te verbeteren en heb dus ook weinig met mensen die dat op zon manier wel willen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...owkee...wat je dus eik zegt is dat je geen respect hebt voor andersdenkenden.![]()
Bepaal jij dat ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dit is de SC kutnwebie![]()
En zit inolde niet stuk te maken![]()
En serieus? moet je ff bij de buren kijken in cos...loopt weer zo'n mongool die denkt dat als je maar vaak genoeg respect roept dat je het dan vanzelf krijgt( einde discussie overigens want ik heb veel vlees op, heb een kutdag gehad en ben way to agressief voor een normale discussie zonder gewonden! )
lezen de natuur zn gang laten gaan sloeg op reactie van jappie over agressiequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik begrijp hieruit dat jij zelf je vlees vangt? want bioindustrie heeft imo niks te maken met natuur...
En het is humaan en niet humanistisch![]()
biertje hiero...proost!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
nou als ze in dat huis niet beginnen met een feessie dan neem ik zelf wel een wijntje.![]()
proost
geeft nix is goed....ik zit toch in de badkamer.....quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:32 schreef Inodder het volgende:
sorrie puntje ben maar overgegaan op eigen consumpties
Jij moet je gewoon een keer flink anaal laten nemen door een EXTREEM DIKKE WORST stuk sjagrijn.quote:
idd voor bepaalde anderdenkenden niet nee en dan voornamelijk geen respect voor hun denken wel voor hun als mensquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...owkee...wat je dus eik zegt is dat je geen respect hebt voor andersdenkenden.![]()
????quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
Puntjjjjeeeeeeeeee! SCHATJE heb je nodig.
heb je nog n beugeltje voor me?
ohw zal ik dan ook ff komen proostenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:35 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geeft nix is goed....ik zit toch in de badkamer.....![]()
daar wil ik wel op wachtenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
Eens even kijken hoe lang het duurt voor de heren elkáár gaan opvreten.![]()
De vrouwtjes komen eerst!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Talitha het volgende:
Eens even kijken hoe lang het duurt voor de heren elkáár gaan opvreten.![]()
hmmm...dus bepaalde andersdenkenden kunnen wat jou betreft eigenlijk wel geexcludeerd worden?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
idd voor bepaalde anderdenkenden niet nee en dan voornamelijk geen respect voor hun denken wel voor hun als mens
zie sig
nee man ik wor echt helemaal gestoord van het verloederen van het woord respectquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij moet je gewoon een keer flink anaal laten nemen door een EXTREEM DIKKE WORST stuk sjagrijn.![]()
![]()
geexecuteerd?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...dus bepaalde andersdenkenden kunnen wat jou betreft eigenlijk wel geexcludeerd worden?![]()
Is toch op 3? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
ben ff weg op 2 is rat van fortuin...lag helemaal dubbel net
ja sorry, 3 ....nu ga ik kijkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:42 schreef Arliator het volgende:
[..]
Is toch op 3? Of laat mijn geheugen me nu in de steek?
sensatiebakquote:
Geen sorry, begon zelf even te twijfelenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja sorry, 3 ....nu ga ik kijken
...wil ook wel mee doen hoor...klein hapje ofzo.!!!!quote:
Voor kleine hapjes moet je bij Bommie wezen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...wil ook wel mee doen hoor...klein hapje ofzo.!!!!![]()
geef maar een gil al ie leeg is dan krijg je een nieuwe....wel opschieten ga zo nog ff douchen...quote:
Leef je uit! Ik blijf wel hier om morgen verontwaardigd te kunnen wezen over al die ramptoeristen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...wil ook wel mee doen hoor...klein hapje ofzo.!!!!![]()
juist niet lees maar beter dacht dat mn standpunt duidelijk genoeg was nu puntquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmmm...dus bepaalde andersdenkenden kunnen wat jou betreft eigenlijk wel geexcludeerd worden?![]()
ja erg he ....maar misschien doe ik zo nog ff lekker mee...als ik weer helemaal fris ben!!!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
sensatiebak![]()
Dit is een normale warming up.........normaal laat ik me voordat ik hier in de slowchat ga posten altijd eerst ff snoeihard op mijn wangen bek slaan (bedankt nog ff trouwens Gert...neem nog 2 of 3 snuiven vlugzout...en ben er klaar voor.
![]()
teaserquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef maar een gil al ie leeg is dan krijg je een nieuwe....wel opschieten ga zo nog ff douchen...![]()
jij hebt een aardig tempo....quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef debuurvrouw het volgende:
tralalalala
nog een glaasje wijn neemt....
o ik dacht dat dat grote happen warenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor kleine hapjes moet je bij Bommie wezen...![]()
Modjes discussie methodiekquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:46 schreef Inodder het volgende:
[..]
juist niet lees maar beter dacht dat mn standpunt duidelijk genoeg was nu punt
ja, het moet toch ergens feestelijk worden......quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
jij hebt een aardig tempo....![]()
![]()
![]()
Trek je fitnnesspakkie maar vast aan.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja erg he ....maar misschien doe ik zo nog ff lekker mee...als ik weer helemaal fris ben!!!![]()
Douchen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
geef maar een gil al ie leeg is dan krijg je een nieuwe....wel opschieten ga zo nog ff douchen...![]()
Kwa geschreven tekst wel ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:48 schreef puntoortje het volgende:
[..]
o ik dacht dat dat grote happen waren![]()
misschien eet ik wel een stukkie toeristquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef Arliator het volgende:
[..]
Leef je uit! Ik blijf wel hier om morgen verontwaardigd te kunnen wezen over al die ramptoeristen.![]()
kom maar...... ( gezellig )quote:
Het zal wel erg stoffig zijn!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
@%%&^&()()_)
mén schrik me doormidden..![]()
gaat de rookmelder ineens af.... geen rook te zien, laat staan vuur.... hoekandanou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |