abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:18:18 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42352971
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:17 schreef Crush65 het volgende:
Is het niet vreemd dat we twee jaar verder zijn en dat Marco het elftal nog steeds niet aan het voetballen kan krijgen, op een enkel incident (Ierland) na?
Het B-elftal van Ierland, bedoel je?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:18:50 #152
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42352981
Touché
Nu doe je het weer!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 11:21:02 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42353037
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:40 schreef Crush65 het volgende:
Hij is min of meer door het stof gegaan door toe te geven dat hij beide spelers misschien toch had moeten bellen. 'Zo leer je iedere keer weer wat bij'. Inderdaad, Marco, misschien leer je nog een keer dat het gewoon mensen zijn, die voetballers....
door het stof? het enige wat hij zegt is dat hij had moeten bellen. Hij beseft blijkbaar niet hoe hij van Bommel elke keer daarvoor heeft laten vallen. Alsof van bommel zou afzeggen vanwege één achterwege gebleven telefoontje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:50:00 #154
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_42353769
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Marco , Je had nooit uit de anonimiteit moeten treden. Je mythe als geniale speler is besmeurd door het bondscoach schap.

Co A. krijgt met terugwerkende kracht gelijk met de Paard en Ruiter uitspraak. Cootje bondscoach ?
Cootje wordt zelf overal voortijdig de laan uitgestuurd.....breek me de bek niet open. Dictator.
En achteraf gelijk krijgen is bij het Nederlands elftal niet moeilijk;
men heeft, op het EK '88 na(bedankt Marco), nog nooit iets gewonnen. Dus met mooi voetbal win je niks in Oranje.
(Behalve bij Ajax in de jaren '70.)

BTW, ik erger me dood aan aardig wat ingestuurde reacties bij het Dagblad van Noord-Limburg.
Zielig doen omdat v Bommel, de Limbo, niet geselecteerd wordt omdat íe Limburger is. PLEASE
pi_42354570
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:40 schreef Crush65 het volgende:
Hij is min of meer door het stof gegaan door toe te geven dat hij beide spelers misschien toch had moeten bellen. 'Zo leer je iedere keer weer wat bij'. Inderdaad, Marco, misschien leer je nog een keer dat het gewoon mensen zijn, die voetballers....
Maar A: Waarom leert ie dat als bondscoach en niet als trainer van HFC Haarlem?
en B: Als hij al 2 jaar bondscoach is en hij nog zo iets fundamenteels mis doet als het gewoon niet communiceren (het ontlopen van het slecht nieuws gesprek), leert ie het dan ooit echt wel? Ik denk dat er nog zat andere situaites zijn waarbij ie kiest voor het kop in het zand stoppen, niet over hebben, andere kant op kijken of een ander zijn werk laten opknappen.
Als ik na 2 jaar nog steeds beginnersfouten maak, zegt mij werkgever ook dat ik lang genoeg de tijd heb gehad en het ergens anders mag gaan proberen.

Tevens is het triest dat in zo'n organisatie, er niemand is die kennelijk de ballen heeft om aan te geven dat Marco wel moest bellen, maar dat iedereen er maar gewoon in meegaat. Zeker met in totaal 3 jongens daar die nog redelijk recent zelf op het veld stonden, zou je toch een beter inlevingsvermogen verwachten op hoe een speler reageert op bepaalde zaken.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:26:07 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42354687
Dat zie je ook tijdens de persconferenties, voorheen grapte en glimlachte hij alle moeilijke vragen weg en alle journalisten vonden dit helemaal geweldig. Nu de kritiek van het volk én de media aanzwelt, zie je dat zijn totale houding veranderd is, zijn antwoorden zijn ronduit kortaf en hij ontloopt de moeilijkste vragen. Na twee jaar valt er te concluderen dat we nog altijd een hoogst onervaren en niet-vaardige bondscoach hebben zitten, dus moeten we al prestaties tijdens komend EK van hem verwachten? Of zal de KNVB hem meer met het oog op het WK van 2010 hebben aangetrokken?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42354843
Van Basten heeft ontslag genomen! Lees het HIER !!!!
6 7
pi_42354861
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
Of zal de KNVB hem meer met het oog op het WK van 2010 hebben aangetrokken?
Het EK voor B landen in 2052 wellicht.
(Naar Ijshockey voorbeeld)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_42354876
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ik klikte
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:53:18 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42355348
quote:
'Van Basten heeft geen communicatieprobleem'

4/10/2006 10:31

Dat bondscoach Marco van Basten een communicatieprobleem heeft, is grote onzin, vindt bondsvoorzitter Henk Kesler. Integendeel, oordeelt de preses, niemand praat zoveel met spelers als de huidige bondscoach.

'Men praat over zijn gebrek aan gevoel voor communicatie', begint Kesler in het Algemeen Dagblad zijn uitleg. 'Ik zie en hoor dat hij in de trainingskampen heel indringend, vaak één-op-één met zijn spelers praat. Daar besteedt hij meer tijd aan dan menig voorganger van hem.'

'Dat is voor hem denk ik ook het alibi om buiten de wedstrijden om wat minder te communiceren. Daarvan hebben wij gezegd, het is misschien verstandiger om in die periode toch eens wat vaker de telefoon te pakken. (…) Dat heeft hij al beloofd te zullen doen.'

Kesler veroordeelt Ruud van Nistelrooy, die Van Basten betichtte van vriendjespolitiek. 'Dat is een onderbuikgevoel bij een topspeler. En laten we wel wezen, Van Nistelrooy was ook niet gelukkig bij Manchester United. Is misschien hetzelfde gevoel geweest. Vriendjespolitiek is een gevolg van denken in kampen.'

'Het Nederlands elftal zou een Ajax-clan zijn als je kijkt naar de staf. Dan zou je je sneller miskend kunnen voelen als je daartoe niet behoort. Maar het is klinkklare onzin. Het selecteren van Romeo Castelen was een van de eerste verrassingen van Marco en volgens mij was en is Castelen een Feyenoorder. Het zit gewoon niet in het karakter van Van Basten om aan vriendjespolitiek te doen.'
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:33:44 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42356523
Riemer van der Velde (oud-voorzitter van sc Heerenveen) in een interview met VI over San Marco:
quote:
Ik denk dat Van Basten over tien jaar een topbondscoach is. Maar dat is hij nu nog niet. Vooropgesteld: zijn start was heel verfrissend. Hij begon met een charme-offensief, gesteund door Kees Jansma. En Van Basten heeft ontegenzeggelijk resultaat behaald. Ongeslagen gekwalificeerd voor het WK en met deze poule kan het ook richting het EK amper fout gaan. Maar nu gaat hij toch wat spastisch om met de critici. De buitenwacht – onder wie ik – begrijpt zijn selectiebeleid niet altijd. Daarnaast is het voetbal domweg niet datgene wat hij heeft beloofd. Dominant en attractief, goede veldbezetting; ik heb het nauwelijks of nooit gezien. Maar als hij daarmee geconfronteerd wordt, straalt zijn reactie een bepaalde arrogantie uit. Net zoals ík dat herken, doen anderen en de media dat ook. Ik vind dat jammer, want ik gun Van Basten dat hij het beste eruit haalt. Om dat te realiseren moet hij een aantal ervaren mensen om zich heen verzamelen die een toegevoegde waarde hebben. Zover is hij nog niet. Van Basten staat niet open voor betweters of mensen die op onderdelen een andere mening hebben.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 13:55:34 #162
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42357207
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:32 schreef wolfrolf het volgende:
Slet.
pi_42364555
quote:
Kuijt: Kritiek intern houden

Dirk Kuijt vindt dat Ruud van Nistelrooij zijn kritiek op bondscoach Marco van Basten niet had moeten uitspreken. "Hij heeft een mening en die moeten we respecteren. Maar ik vind dat je kritiek altijd binnenskamers moet houden", aldus Kuijt woensdag in NOS Langs de Lijn.

Kuijt: "Dit is geen aanval op hem, want ik heb hem als mens en als voetballer hoog zitten. Het belangrijkste is echter dat je in een selectie hard en duidelijk tegen elkaar moet kunnen zijn. Maar dat moet je dan wel intern houden."
pi_42364722
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Tsja, wat moet hij anders zeggen?! Kuijt wordt nu ook tig keer overvallen met die vraag en hij wil zowel van Basten als van Nistelrooij te vriend houden.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
pi_42365646
Ok, van Basten heeft het niet goed gecommuniceerd maar met zijn selectie beleid ben ik het wel eens (op een enkele speler na b.v. Heitinga). Van Nistelrooij presteert steeds minder en geeft problemen in de groep als hij geen basisspeler meer is. Van Bommel is al jaren een zwakke schakel in Oranje (ook onder andere bondscoaches) dus logisch dat hij niet altijd geselecteerd werd. Velen beschouwen van Bommel als een topper maar ik heb hem alleen de laatste 2 jaar bij PSV goed bezig gezien (niet toevallig aan de hand van Cocu).
Een ding is zeker, het zal zaterdag een spannende pot worden voor iedereen. Een deel zal hopen op een verlies en een ander deel zal hopen op de overwinning.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:00:01 #166
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42366079
quote:

[..]
Ach Dirk heeft er wel vaker een handje van om precies te zeggen wat iedereen wil horen en waar hij iedereen mee te vriend houdt.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  woensdag 4 oktober 2006 @ 19:31:40 #167
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_42366990
quote:

[..]
geldt ook voor Kuijt
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_42367796
quote:

[..]
steekt zijn kont nog wat dieper in Marco's reet
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:14:29 #169
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_42368179
Kuyt zegt nooit wat boeiends eigenlijk .
2000 light years from home
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 oktober 2006 @ 21:19:30 #170
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42370234
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Ok, van Basten heeft het niet goed gecommuniceerd maar met zijn selectie beleid ben ik het wel eens (op een enkele speler na b.v. Heitinga). Van Nistelrooij presteert steeds minder en geeft problemen in de groep als hij geen basisspeler meer is. Van Bommel is al jaren een zwakke schakel in Oranje (ook onder andere bondscoaches) dus logisch dat hij niet altijd geselecteerd werd. Velen beschouwen van Bommel als een topper maar ik heb hem alleen de laatste 2 jaar bij PSV goed bezig gezien (niet toevallig aan de hand van Cocu).
Een ding is zeker, het zal zaterdag een spannende pot worden voor iedereen. Een deel zal hopen op een verlies en een ander deel zal hopen op de overwinning.
Landzaat presteert al een jaar nergens meer top en mag braaf op komen draven.............. Babel nog zo'n voorbeeld, Maduro............
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42370380
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:19 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Landzaat presteert al een jaar nergens meer top en mag braaf op komen draven.............. Babel nog zo'n voorbeeld, Maduro............
Van Landzaat begrijp ik ook niet waarom hij er nog bij zit, ik zie liever een Seedorf.
Dat Babel meemag als reserve en supersub begrijp ik daaentegen heel goed, dat vind ik ook terecht. Die jongen ontwikkelt zich enorm, is pas 19 jaar, is voorin overal inzetbaar, en zorgt altijd voor gevaar als hij invalt.

Babel

Trouwens, Maduro, zit er al een tijdje niet meer bij hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_42372510
Wat Riemer zegt
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:27:16 #173
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_42372877
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:23 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Van Landzaat begrijp ik ook niet waarom hij er nog bij zit, ik zie liever een Seedorf.
Dat Babel meemag als reserve en supersub begrijp ik daaentegen heel goed, dat vind ik ook terecht. Die jongen ontwikkelt zich enorm, is pas 19 jaar, is voorin overal inzetbaar, en zorgt altijd voor gevaar als hij invalt.
Eensch is! Wat ik niet begrijp is waarom die grabbelaar van een Heitinga nog bij de selectie zit
I spoke proper England since I was a children.
pi_42374252
Van Basten zal zo'n domme speler als Kuijt nu toch wel uit de selectie zetten?

Is Kuijt hoofdrolspeler in dit conflict?
Is Kuijt aanvoerder?
Is Kuijt selectielid?

Waarom praatte Kuijt nu extern (gaf zijn mening) over deze kwestie? Had Van Nistelrooij hem in zijn beweegredenen genoemd? Ook al niet.
pi_42374390
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:59 schreef okee6 het volgende:
Van Basten zal zo'n domme speler als Kuijt nu toch wel uit de selectie zetten?

Is Kuijt hoofdrolspeler in dit conflict?
Is Kuijt aanvoerder?
Is Kuijt selectielid?

Waarom praatte Kuijt nu extern (gaf zijn mening) over deze kwestie? Had Van Nistelrooij hem in zijn beweegredenen genoemd? Ook al niet.
Maakt Kuijt onderdeel uit van een team? Mag iemand die in een team zit met iemand anders er een mening over geven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')