abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:37:46 #126
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_42331094
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:03 schreef Mennosson het volgende:
Na het WK heeft men gezegd dat Van Basten aan mag blijven. Het toernooi was niet goed maar de kwalificatie er voor wel! En wederom gaat de kwalificatie, nu voor het EK, goed. Ja, in Nederland noemen we het slecht gezien het spelbeeld maar in landen als Italië is winst gewoon winst en dat telt!
De kwalificatie voor het WK was echt niet goed. Zoveel geluk hebben we nog nooit gehad, en zullen we ook nooit meer hebben.
Het toernooi was pijnlijk. Zoveel tactische onkunde in één team. En weer geluk overigens, tegen Ivoorkust.
Nu zitten we in de zwakste kwalificatiepoule. Zegt dus helemaal niks.

Italië wint van fatsoenlijke tegenstanders, dat is het verschil. En o ja, de bondscoach stelt fatsoenlijke spelers op. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:40:52 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42331167
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:00 schreef DenniZZ het volgende:
Moet je nou eens lezen wat die Kessler weer uitkraamt op VI...

"Misschien dat het in het zuiden van het land wat harder aankomt"

Gadverdamme! Amsterdamse kliek bij het NL elftal
dat is echt schandalig. Tijd dat die zak hooi ook maar eens terug treedt
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:01:27 #128
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_42331573
quote:

Kessler is een Tukker en je kunt hem dus niet tot de Amsterdamse kliek rekenen. Maar wat hij zegt is wel onzin, het feit dat ik vind dat Van Bommel in Oranje hoort heft niets met mijn afkomst te maken. Sterker nog: als Rodafan heb ik absoluut geen sympathie voor deze Fortunees, maar een speler met zijn kwaliteiten hoort gewoon in Oranje.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:05:50 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42331652
quote:

Zelf ben ik absoluut geen fan van Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel, maar beide horen nu eenmaal in Oranje, punt. Doordat beide nu hebben aangegeven niet meer voor Oranje te willen uitkomen, zolang Marco van Basten bondscoach is, zijn beide bij mij in aanzien gestegen. Moedige stap en terecht ook!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42331833
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 10:54 schreef PPWB84 het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article678533.ece --> analyse van hoogleraar arbeids en organsiatiepsychologie van Van Basten. 'niet piofessioneel, maar autistisch'
Aardig stuk en spot-on.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:14:55 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42331874
Hij krijgt het zwaar nog als er niet glansrijk gewonnen gaat worden.

Ik snap het ook niet meer hoor, het begint echt een naar spelletje te worden met hem....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:44:43 #132
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42332596
v Basten moet gewoon de besten selecteren punt. En bij de besten horen nu eenmaal geen jeugdspelers van Ajax en AZ. Ze kunnen nog zo leuk een aardig frivool spelen, maar in Oranje kom je vaak veel verder met routine en inzicht. Kijk maar naar Cocu. Davids en Zenden horen gewoon terug te komen in Oranje.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:16:51 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42334326
quote:
Van der Sar baalt van situatie
Geschreven door Harm Jan Deuring op dinsdag, 3 oktober om 14:07

Edwin van der Sar heeft laten weten enorm te balen van de huidige situatie in het Nederlands elftal. Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy lieten eerder weten voorlopig niet meer uit te willen komen voor het nationale team.

De aanvoerder van Oranje heeft met beide spelers contact gehad. "Mark en Ruud hebben mij een aantal dingen uitgelegd. Mark zei dat hij weloverwogen had nagedacht", aldus Van der Sar tegenover NOS. "Zijn situatie is anders dan die van Ruud. Mark heeft tenslotte bedankt voor Oranje, Ruud niet. Daardoor is er altijd nog een kans dat hij er alsnog weer bijkomt."

De doelman van Manchester United verwacht niet dat het afhaken van het duo invloed heeft op de prestaties tijdens de komende EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije (zaterdag) en Albanië (woensdag). "We hebben nog best een goed elftal, ook zonder Mark en Ruud."

Toch baalt Van der Sar van de situatie. "Best goed is voor mij echter niet goed genoeg. Ik streef altijd naar het hoogste. Daar doe ik alles voor. Ik hoop dat de anderen dat ook doen. Ik wil met Oranje zo goed mogelijk presteren met een zo goed mogelijk elftal."
Edwin van der Sar baalt, Giovanni van Bronckhorst ontevreden, who's next?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:47:57 #134
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_42334807
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edwin van der Sar baalt, Giovanni van Bronckhorst ontevreden, who's next?
Een ramp! Brandstapel op met die heks van een Van Basten en pek en veren voor Cees Jansma!!!!
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
pi_42334994
Stekelenburg in de goal!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 15:12:49 #136
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42335134
Boschker
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 16:20:36 #137
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42336231
Gisteren sprak ik toevallig een vriend van mij uit het buitenland.
Die zei tegen mij dat hij hartelijk had gelachen om het Nederlands elftal en dat de vroege uitschakeling nog onverdiend was. (volgens hem moest het veel eerder gebeuren).
Toen ik hem vertelde over de gang van zaken bij het NL elftal, schudde hij zijn hoofd en lachte hij vervolgens nog een keer.
Hij vertelde mij dat ze in het begin best bang waren om Nederland op het WK onder ogen te zien, maar toen hij de selectie zag en al die onbekende namen toen was hij opeens niet zo bang meer.
Ook in sportprogramma`s werd het NL elftal vaak voor lul gezet, vooral na die slachtpartij tegen Portugal.
pi_42347467
Ik neem van Basten iig niet meer serieus....
pi_42348492
Ik wel!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 01:43:58 #140
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_42348636
Van Basten is voor mij de beste Nederlandse voetballer ooit, ook wereldwijd een van de besten aller tijden... En toch is het misschien wel de slechtse bondscoach aller tijden...
pi_42349722
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wel!
Jij moet ook altijd wat anders vinden
pi_42349758
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef Zwansen het volgende:
Van Basten is voor mij de beste Nederlandse voetballer ooit, ook wereldwijd een van de besten aller tijden... En toch is het misschien wel de slechtse bondscoach aller tijden...
Hij is natuurlijk ook de beste voetballer omdat hij vroegtijdig gestopt is en daardoor een mythe heeft kunnen blijven. Je kan altijd dromen over wat Van Basten nog meer heeft kunnen bereiken.

Het is vooral karakterologisch. Ik vind hem in sociaal en maatschappelijk opzicht heel vreemd. Heb het gevoel dat hij niet echt met beide benen op de wereld staat. Daar is die uitgekauwde uitspraak over bijstandsmoeders nog steeds een voorbeeld van. En dat je professionals niet gewoon als mensen van vlees en bloed zou moeten behandelen, waar haalt ie het vandaan? Maar is er dan niemand in de buurt die hem daar op gewezen heeft? Er is toch een hele staf? Er moet toch een helder hoofd te vinden zijn die zegt: "Marco, het is echt heel normaal om Ruud en Mark nog te bellen, sterker nog: het is gewoon een must. Zo doen we dat in de gewone wereld Marco"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:30:36 #143
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42349816
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk ook de beste voetballer omdat hij vroegtijdig gestopt is en daardoor een mythe heeft kunnen blijven. Je kan altijd dromen over wat Van Basten nog meer heeft kunnen bereiken.

Het is vooral karakterologisch. Ik vind hem in sociaal en maatschappelijk opzicht heel vreemd. Heb het gevoel dat hij niet echt met beide benen op de wereld staat. Daar is die uitgekauwde uitspraak over bijstandsmoeders nog steeds een voorbeeld van. En dat je professionals niet gewoon als mensen van vlees en bloed zou moeten behandelen, waar haalt ie het vandaan? Maar is er dan niemand in de buurt die hem daar op gewezen heeft? Er is toch een hele staf? Er moet toch een helder hoofd te vinden zijn die zegt: "Marco, het is echt heel normaal om Ruud en Mark nog te bellen, sterker nog: het is gewoon een must. Zo doen we dat in de gewone wereld Marco"
Welcome... To the real world
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:45:12 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42349981
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wel!
Voorheen was je één van de velen, nu heb je nog maar weinig medestanders.

San Marco orgt ervoor dat de drie van de beste Nederlandse spelers van dit moment (Ruud van Nistelrooij, Mark van Bommel en Clarence Seedorf) niet voor hun land meer willen uitkomen, daarom hoop ik maar dat hij snel vervangen wordt door een nieuwe bondscoach. Ook al zal de KNVB hem nooit ontslaan, die durven Marco van Basten en (indirect) Johan Cruijff niet tegen de schenen te schoppen, dus moeten we maar hopen op de massale kritiek die steeds meer aanzwelt. ZIjn arrogante houding tijdens de persconferenties tegenwoordig, zullen er toe bijdragen dat men hem helemaal niet meer zo'n sympathieke bondscoach vindt en als hij door blijft gaan met zijn wazige selectiebeleid en matige prestaties (qua spel, qua punten kan er namelijk bijna niets misgaan, op het EK pas), wordt het allemaal alleen maar erger.
pi_42349997
Het zou wel eens leuk zijn wat ouwe topics over Marco op te duikelen
  woensdag 4 oktober 2006 @ 08:49:55 #146
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42350049
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Zoekt en gij zult vinden.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:04:31 #147
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42350264
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Al ruim voor het WK was ik al negatief over Marco van Basten in de AFC Ajax-topics, mede-Ajacieden zagen zit haast als heiligschennis. Als supporter van Ajax scheen het namelijk nogal ongewoon te zijn om kritiek te leveren op Marco van Basten en Johan Cruijff, want wat voor een wanprestatie ze ook leveren, het zijn helden uit het verleden. Maar goed, daar ben ik het dus niet mee eens. Hier twee posts die ik terug kan vinden:
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als je een selectie naar het WK stuurt met (basis-)spelers van onder andere CL-kampioen Barça, Arsenal, Manchester United, Liverpool en Chelsea, daarbij ook nog eens voetballers negeert die in de basis staan van AC Milan en Bayern München, mag je niet over een elftal in opbouw spreken, dan moet je er tijdens het WK gewoon staan! Je gaat toch niet het WK gebruiken om te leren? Leren voor een EK, een lager aangeschreven toernooi. Tijdens dit WK had je kunnen presteren, een mix van ervaren wereldtoppers, zoals Edgar Davids, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Phillip Cocu, Edwin van der Sar en Roy Makaay met enorme talenten, zoals Arjen Robben, Robin van Persie, Khalid Boulahrouz, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar, Johnny Heitinga en Hedwiges Maduro. Oranje heeft gewoon slecht gespeeld dit WK, qua spel én prestaties, waarom moeten wij tevreden zijn over San Marco? Vooralsnog heeft Co Adriaanse gelijk gekregen, het was dan wel een goed paard, maar nog lang geen goede ruiter.
Dit was mijn eerste kritische post in deze huidige reeks, nog tijdens het afgelopen WK.
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
Absoluut mee eens! San Marco als speler was geweldig, als bondscoach heeft hij bijna al mijn respect verloren, dankzij hem heb ik niets meer met Oranje. Dat kut-beleid (ook als Ajacied durf ik dat toe te geven), zijn media-geile proefballonnetjes en de kwestie-Kalou zorgen ervoor dat ik nar het WK héél graag een andere bondscoach zie, maakt me niet eens uit wie het wordt.
In een eerder topic, plaatste ik deze reactie. Het topic werd echter gesloten, aangezien het in de WK-sectie moest worden geplaatst. Op dit moment kent de huidige reeks alweer zeven delen!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:40:34 #148
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42352107
Hij is min of meer door het stof gegaan door toe te geven dat hij beide spelers misschien toch had moeten bellen. 'Zo leer je iedere keer weer wat bij'. Inderdaad, Marco, misschien leer je nog een keer dat het gewoon mensen zijn, die voetballers....
Nu doe je het weer!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:15:27 #149
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42352896
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 10:40 schreef Crush65 het volgende:
Hij is min of meer door het stof gegaan door toe te geven dat hij beide spelers misschien toch had moeten bellen. 'Zo leer je iedere keer weer wat bij'. Inderdaad, Marco, misschien leer je nog een keer dat het gewoon mensen zijn, die voetballers....
Is het niet vreemd dat San Marco het trainersvak mag leren als bondscoach? Je zou toch zeggen dat er betere alternatieven beschikbaar zijn/waren, dan kon Marco van Basten mooi geleidelijk elders het vak leren.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:17:14 #150
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_42352942
Is het niet vreemd dat we twee jaar verder zijn en dat Marco het elftal nog steeds niet aan het voetballen kan krijgen, op een enkel incident (Ierland) na?
Nu doe je het weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')