De kwalificatie voor het WK was echt niet goed. Zoveel geluk hebben we nog nooit gehad, en zullen we ook nooit meer hebben.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:03 schreef Mennosson het volgende:
Na het WK heeft men gezegd dat Van Basten aan mag blijven. Het toernooi was niet goed maar de kwalificatie er voor wel! En wederom gaat de kwalificatie, nu voor het EK, goed. Ja, in Nederland noemen we het slecht gezien het spelbeeld maar in landen als Italië is winst gewoon winst en dat telt!
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:00 schreef DenniZZ het volgende:
Moet je nou eens lezen wat die Kessler weer uitkraamt op VI...
"Misschien dat het in het zuiden van het land wat harder aankomt"
Gadverdamme! Amsterdamse kliek bij het NL elftal![]()
Kessler is een Tukker en je kunt hem dus niet tot de Amsterdamse kliek rekenen. Maar wat hij zegt is wel onzin, het feit dat ik vind dat Van Bommel in Oranje hoort heft niets met mijn afkomst te maken. Sterker nog: als Rodafan heb ik absoluut geen sympathie voor deze Fortunees, maar een speler met zijn kwaliteiten hoort gewoon in Oranje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:00 schreef DenniZZ het volgende:
Zelf ben ik absoluut geen fan van Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel, maar beide horen nu eenmaal in Oranje, punt. Doordat beide nu hebben aangegeven niet meer voor Oranje te willen uitkomen, zolang Marco van Basten bondscoach is, zijn beide bij mij in aanzien gestegen. Moedige stap en terecht ook!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:00 schreef DenniZZ het volgende:
Aardig stuk en spot-on.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:54 schreef PPWB84 het volgende:
http://www.ad.nl/sport/article678533.ece --> analyse van hoogleraar arbeids en organsiatiepsychologie van Van Basten. 'niet piofessioneel, maar autistisch'
Edwin van der Sar baalt, Giovanni van Bronckhorst ontevreden, who's next?quote:Van der Sar baalt van situatie
Geschreven door Harm Jan Deuring op dinsdag, 3 oktober om 14:07
Edwin van der Sar heeft laten weten enorm te balen van de huidige situatie in het Nederlands elftal. Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy lieten eerder weten voorlopig niet meer uit te willen komen voor het nationale team.
De aanvoerder van Oranje heeft met beide spelers contact gehad. "Mark en Ruud hebben mij een aantal dingen uitgelegd. Mark zei dat hij weloverwogen had nagedacht", aldus Van der Sar tegenover NOS. "Zijn situatie is anders dan die van Ruud. Mark heeft tenslotte bedankt voor Oranje, Ruud niet. Daardoor is er altijd nog een kans dat hij er alsnog weer bijkomt."
De doelman van Manchester United verwacht niet dat het afhaken van het duo invloed heeft op de prestaties tijdens de komende EK-kwalificatiewedstrijden tegen Bulgarije (zaterdag) en Albanië (woensdag). "We hebben nog best een goed elftal, ook zonder Mark en Ruud."
Toch baalt Van der Sar van de situatie. "Best goed is voor mij echter niet goed genoeg. Ik streef altijd naar het hoogste. Daar doe ik alles voor. Ik hoop dat de anderen dat ook doen. Ik wil met Oranje zo goed mogelijk presteren met een zo goed mogelijk elftal."
Een ramp! Brandstapel op met die heks van een Van Basten en pek en veren voor Cees Jansma!!!!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Edwin van der Sar baalt, Giovanni van Bronckhorst ontevreden, who's next?
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wel!
Hij is natuurlijk ook de beste voetballer omdat hij vroegtijdig gestopt is en daardoor een mythe heeft kunnen blijven. Je kan altijd dromen over wat Van Basten nog meer heeft kunnen bereiken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef Zwansen het volgende:
Van Basten is voor mij de beste Nederlandse voetballer ooit, ook wereldwijd een van de besten aller tijden... En toch is het misschien wel de slechtse bondscoach aller tijden...
Welcome... To the real worldquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook de beste voetballer omdat hij vroegtijdig gestopt is en daardoor een mythe heeft kunnen blijven. Je kan altijd dromen over wat Van Basten nog meer heeft kunnen bereiken.
Het is vooral karakterologisch. Ik vind hem in sociaal en maatschappelijk opzicht heel vreemd. Heb het gevoel dat hij niet echt met beide benen op de wereld staat. Daar is die uitgekauwde uitspraak over bijstandsmoeders nog steeds een voorbeeld van. En dat je professionals niet gewoon als mensen van vlees en bloed zou moeten behandelen, waar haalt ie het vandaan? Maar is er dan niemand in de buurt die hem daar op gewezen heeft? Er is toch een hele staf? Er moet toch een helder hoofd te vinden zijn die zegt: "Marco, het is echt heel normaal om Ruud en Mark nog te bellen, sterker nog: het is gewoon een must. Zo doen we dat in de gewone wereld Marco"
Voorheen was je één van de velen, nu heb je nog maar weinig medestanders.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik wel!
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn wat ouwe topics over Marco op te duikelen
Al ruim voor het WK was ik al negatief over Marco van Basten in de AFC Ajax-topics, mede-Ajacieden zagen zit haast als heiligschennis. Als supporter van Ajax scheen het namelijk nogal ongewoon te zijn om kritiek te leveren op Marco van Basten en Johan Cruijff, want wat voor een wanprestatie ze ook leveren, het zijn helden uit het verleden. Maar goed, daar ben ik het dus niet mee eens. Hier twee posts die ik terug kan vinden:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:46 schreef SCH het volgende:
Het zou wel eens leuk zijn wat ouwe topics over Marco op te duikelen
Dit was mijn eerste kritische post in deze huidige reeks, nog tijdens het afgelopen WK.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als je een selectie naar het WK stuurt met (basis-)spelers van onder andere CL-kampioen Barça, Arsenal, Manchester United, Liverpool en Chelsea, daarbij ook nog eens voetballers negeert die in de basis staan van AC Milan en Bayern München, mag je niet over een elftal in opbouw spreken, dan moet je er tijdens het WK gewoon staan! Je gaat toch niet het WK gebruiken om te leren? Leren voor een EK, een lager aangeschreven toernooi. Tijdens dit WK had je kunnen presteren, een mix van ervaren wereldtoppers, zoals Edgar Davids, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Phillip Cocu, Edwin van der Sar en Roy Makaay met enorme talenten, zoals Arjen Robben, Robin van Persie, Khalid Boulahrouz, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar, Johnny Heitinga en Hedwiges Maduro. Oranje heeft gewoon slecht gespeeld dit WK, qua spel én prestaties, waarom moeten wij tevreden zijn over San Marco? Vooralsnog heeft Co Adriaanse gelijk gekregen, het was dan wel een goed paard, maar nog lang geen goede ruiter.
In een eerder topic, plaatste ik deze reactie. Het topic werd echter gesloten, aangezien het in de WK-sectie moest worden geplaatst. Op dit moment kent de huidige reeks alweer zeven delen!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
Absoluut mee eens! San Marco als speler was geweldig, als bondscoach heeft hij bijna al mijn respect verloren, dankzij hem heb ik niets meer met Oranje. Dat kut-beleid (ook als Ajacied durf ik dat toe te geven), zijn media-geile proefballonnetjes en de kwestie-Kalou zorgen ervoor dat ik nar het WK héél graag een andere bondscoach zie, maakt me niet eens uit wie het wordt.
Is het niet vreemd dat San Marco het trainersvak mag leren als bondscoach? Je zou toch zeggen dat er betere alternatieven beschikbaar zijn/waren, dan kon Marco van Basten mooi geleidelijk elders het vak leren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:40 schreef Crush65 het volgende:
Hij is min of meer door het stof gegaan door toe te geven dat hij beide spelers misschien toch had moeten bellen. 'Zo leer je iedere keer weer wat bij'. Inderdaad, Marco, misschien leer je nog een keer dat het gewoon mensen zijn, die voetballers....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |