abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42309372
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op een gegeven moment mag je best geven dat San Marco als bondscoach een aanfluiting is, hoor. Toegeven is echt geen teken van zwakte, op een gegeven moment is het juist moedig om je eigen ongelijk toe te geven. Dit geldt voor jou, maar ook voor Henk Kessler!
We staan nog steeds bovenaan. Hou jij je mond ook dicht als Bulgarije zaterdag verslagen wordt?
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:28:19 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42309401
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:27 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

We staan nog steeds bovenaan. Hou jij je mond ook dicht als Bulgarije zaterdag verslagen wordt?
Als zaterdag Bulgarije met aantrekkelijk en dominant voetbal voetbal (zoals San Marco al ruim twee jaar probeert te spelen) wordt verslagen, zal je mij niet horen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:42:04 #103
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42309673
www.stand.nl even stemmen
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:45:38 #104
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_42309767
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:42 schreef Grimm het volgende:
www.stand.nl even stemmen
Gestemd
pi_42311801
quote:
Hoe zuiver op de graat is onze bondscoach? En hoe zuiver op de graat is nu eigenlijk Ruud van Nistelrooij?

De neiging is groot ook nu nog Van Basten te schofferen voor de klinische manier waarop hij de aanvalsleider bij de vuilnisbak heeft gezet. Wanneer na twee jaar trouwe dienst ineens het inzicht doorbreekt dat je eerste spits bij nader inzien het vijfde wiel aan de wagen is, zou je als coach inzake de persoon in kwestie toch tenminste een telefoontje kunnen plegen. Vermoedelijk durft Van Basten dat niet. Of hij is er te kil voor. Of te arrogant. Of hij vindt het gewoon te lastig. En voor lastige opdrachten heeft hij altijd al zijn personeel gehad. Ik vrees dat de bondscoach een man is die opziet tegen het overbrengen van slecht nieuws. Hij lijkt mij geen man voor begrafenissen, maar eerder iemand die de nabestaanden een lullig, voorgedrukt kaartje stuurt.

Het kan natuurlijk ook gewoon gemakzucht zijn. Van Basten was een wonderbaarlijk goede voetballer en dat slag is er van jongsaf aan gewend gewiegd te worden. Die gasten zijn tot op het bot verwend – ze worden nooit tegengesproken. Iedereen luistert naar hen, iedereen knikt beleefd, iedereen buigt en de enige antwoorden die zij krijgen zijn ja en amen. En dan zal een ruim tien jaar jongere voetballer hem ineens even de oortjes komen wassen. Wat denkt die pastoor uit Madrid eigenlijk wel?!

Het zou natuurlijk buitengewoon grappig zijn wanneer Van Nistelrooij alsnog voor Oranje werd opgeroepen, nu Huntelaar niet fit is. Wat zal deze Brabander dan doen? De eerste vraag is of hij komt. Wanneer hij karakter heeft, roept hij dat hij alleen komt wanneer Van Basten zijn excuses aanbiedt. Ik vermoed dat Van Nistelrooij zoveel karakter niet heeft. Van Nistelrooij is in de richting van Van Basten namelijk pas een moedige jongen geworden, nadat hij uit de selectie was gekieperd. In de twee jaar voordien heeft hij alleen maar zoete broodjes gebakken. Als er één bewonderaar van Marco van Basten was, dan was het Ruud van Nistelrooij wel!

Kijk, wanneer Ruud van Nistelrooij een jongen met ballen was geweest, dan had hij bijvoorbeeld vanaf het voorjaar van 2005 geroepen dat Van Basten zich buitengewoon unfair gedroeg in de richting van zijn PSV-maatje Mark van Bommel. Mede op gezag van de volkomen ongeloofwaardige Cruijff en verder met de gniffelende goedkeuring van die hele ouwewijven-Ajax-gemeente bij Oranje, werd Van Bommel permanent door Van Basten te kakken gezet. Een schande was het! En Ruudje uit Geffen maar zalvende woorden spreken over onze bondscoach. Laat er geen misverstand over bestaan: ook ik vind Ruud van Nistelrooij nog altijd de beste Nederlandse spits. Maar ik ben niet zo’n liefhebber van zoetgevooisde jongetjes, die pas na de oorlog in het verzet gaan.

Ik zal u nog eens iets vertellen. Binnenkort laat uitgeverij De Buitenspelers de (niet-geautoriseerde) biografie van Ruud van Nistelrooij verschijnen. Deze biografie (titel: Gedreven!) is geschreven door twee Brabantse journalisten uit de naaste omgeving van Van Nistelrooij. De auteurs bewonderen hem, maar gelukkig niet kritiekloos. In hun speurtocht naar de ware Ruud zijn ze zowaar insiders tegen het lijf gelopen, die vertellen dat de spits lang niet zo populair is als je zou denken. Van Nistelrooij wordt huichelachtigheid in de media verweten en zelfs ook verdacht van klikgedrag naar de bondscoaches – met name in de kwestie-Kluivert, wiens stapgedrag ineens op straat lag. De auteurs wilden de spits hier uiteraard mee confronteren, maar zelfs in Madrid nam hij onlangs de achteruitgang in Bernabeu, teneinde zijn biografen te ontlopen. Hij veronderstelde waarschijnlijk een te hoog ’ik-mag-jou-niet-gehalte’.

Column Matty Verkamman in Trouw/
pi_42312369
ruud is een klojo, dat werd in studio voetbal ook al afgevraagd, zo een voorbeeldige gast is het zeker niet. de manier waarop hij op advocaat reageerde toen hij werd gewisseld spreekt boekdelen over de man.
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:47:03 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42312402
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Wat wil je hiermee zeggen? Dat het logisch is dat San Marco Ruud van Nistelrooij in eerste instantie niet selecteert? En Mark van Bommel, Edgar Davids en Clarence Seedorf? Marco van Basten selecteert toch, zoals hij zelf zegt, louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten? Die kijkt toch niet eens naar al dit randgebeuren? Zijn deze vier spelers dan qua huidig spel echt niet (meer) Oranje-waardig?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42313385
En het hele stuk van Verkamman kan weer de prullenbak in. Want RvN bedankt voor de eer.

Buitengewoon slappe column.
pi_42313871
Boutahar zegt af voor Marokkaans elftal.... Niet zo gek, want als ajax interesse heeft is Oranje binnen handbereik
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:23:00 #110
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_42314421
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Boutahar zegt af voor Marokkaans elftal.... Niet zo gek, want als ajax interesse heeft is Oranje binnen handbereik
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_42315036
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  maandag 2 oktober 2006 @ 18:06:11 #112
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_42315335
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? Dat het logisch is dat San Marco Ruud van Nistelrooij in eerste instantie niet selecteert? En Mark van Bommel, Edgar Davids en Clarence Seedorf? Marco van Basten selecteert toch, zoals hij zelf zegt, louter en alleen op basis van voetbalkwaliteiten? Die kijkt toch niet eens naar al dit randgebeuren? Zijn deze vier spelers dan qua huidig spel echt niet (meer) Oranje-waardig?
is seedorf niet onderhand de meest succesvolle nederlandse voetballer? en nog steeds?
zou het dan niet logisch zijn hem optenemen in de selectie?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 oktober 2006 @ 18:34:06 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_42315956
Van Basten had iig Seedorf een kans moeten geven om te zien of hij onder hem in het garreel kan lopen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_42325552
Van Basten selecteert niet alleen op voetbalkwaliteiten, dat weet iedereen inmiddels toch wel. Seedorf zit er niet bij, omdat hij een lastige persoonlijkheid is voor een trainer en onrust kan veroorzaken in een team. Daarnaast zijn er andere opties zoals een sneijder en van der vaart dus waarom zou je dan dat risico nemen? Omdat dit weer een hoop gezeik zou opleveren blijft van Basten gewoon bij dat statement. Alleen zijn daden spreken het tegen op sommige vlakken. Its a dirty job.
pi_42326333
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:29 schreef Ungeheuer het volgende:
En het hele stuk van Verkamman kan weer de prullenbak in. Want RvN bedankt voor de eer.

Buitengewoon slappe column.
Zijn columns zijn altijd vrij vlak, zit 'm in zijn leeftijd en schrijfstijl. Maar goed je kunt hem niet verwijten dat zijn column -vrijdag geschreven, zaterdag geplaatst- niet volledig actueel is. Zijn punt is dat beide heren een hand in eigen boezem mogen steken. Ze redeneren zo als het hun uitkomt op zeker moment. Dat is juist een voltreffer, te correct voor de prullenmand.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:40:54 #116
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42327872
Is het al bekend wie de vervangers zijn van Jan Vennegoor of Hesselink, Klaas Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel? Roy Makaay en Clarence Seedorf misschien?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:44:09 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42327907
quote:
Kesler blijft Van Basten steunen
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 3 oktober om 08:27

Met de huidige situatie rondom het Nederlands elftal is de positie van bondscoach Marco van Basten meer onder druk komen te staan. Henk Kesler liet namens de KNVB weten dat zij San Marco volledig steunen en nog volop vertrouwen hebben in de ingeslagen weg van twee jaar geleden.

“De bondscoach is volledig autonoom in zijn selectiebeleid. Ik pieker er niet over te bemiddelen. Als we bij elke gepasseerde speler moeten gaan bemiddelen dan kunnen we wel aan de gang blijven,” reageerde Kesler gisteren. Van Basten hoeft zich van de directeur Betaald Voetbal voorlopig nog niet druk te maken over het uitoefenen van zijn functie.

“Ik maak me niet zo snel nerveus. Kritiek en opwinding zijn van alle dag. In het verleden hebben we ook allerlei commotie gehad rond bijvoorbeeld Johan Cruijff. Toen Van Basten aantrad, werden Kluivert en Seedorf niet meer geselecteerd. Dan heb je het over de topscorer aller tijden van Oranje en een grote vedette van AC Milan. Daar hoor je ook niemand meer over.”

“Je moet hier laconiek mee omgaan. Misschien dat dit de ploeg alleen maar sterker maakt. De jongens die wel geselecteerd zijn, willen graag.”
pi_42327937
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend wie de vervangers zijn van Jan Vennegoor of Hesselink, Klaas Jan Huntelaar, Ruud van Nistelrooij en Mark van Bommel? Roy Makaay en Clarence Seedorf misschien?
Ik denk dat Marco gokt op alleen Kuyt en Babel voor de spitspositie, aangezien hij geen vervanger voor v.Nistelrooy en v.Bommel zou oproepen.
Maar Bobby Petta en Jan Bruin zijn ook nog in beeld hoorde ik...
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:03:19 #119
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42328122
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
Collins John misschien
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_42328360
Marco , Je had nooit uit de anonimiteit moeten treden. Je mythe als geniale speler is besmeurd door het bondscoach schap.

Co A. krijgt met terugwerkende kracht gelijk met de Paard en Ruiter uitspraak. Cootje bondscoach ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:12:50 #121
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_42329256
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Marco , Je had nooit uit de anonimiteit moeten treden. Je mythe als geniale speler is besmeurd door het bondscoach schap.

Co A. krijgt met terugwerkende kracht gelijk met de Paard en Ruiter uitspraak. Cootje bondscoach ?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_42329361
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:48 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Ik denk dat Marco gokt op alleen Kuyt en Babel voor de spitspositie, aangezien hij geen vervanger voor v.Nistelrooy en v.Bommel zou oproepen.
Maar Bobby Petta en Jan Bruin zijn ook nog in beeld hoorde ik...
Is er niet een Ajaciedje uit de B's van een jaar of 15?
pi_42330118
http://www.ad.nl/sport/article678533.ece --> analyse van hoogleraar arbeids en organsiatiepsychologie van Van Basten. 'niet piofessioneel, maar autistisch'

http://www.ad.nl/sport/article678435.ece --> over de rol van Cruijff
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:00:27 #124
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_42330232
Moet je nou eens lezen wat die Kessler weer uitkraamt op VI...

"Misschien dat het in het zuiden van het land wat harder aankomt"

Gadverdamme! Amsterdamse kliek bij het NL elftal
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:03:59 #125
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_42330309
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:21 schreef LangeTabbetje het volgende:

Volgens mij moet een bondscoach alleen op resultaten afgerekend worden!
Dus Advocaat hoefde niet weg wat mij betreft, Van Gaal weer wel!

Na het WK heeft men gezegd dat Van Basten aan mag blijven. Het toernooi was niet goed maar de kwalificatie er voor wel! En wederom gaat de kwalificatie, nu voor het EK, goed. Ja, in Nederland noemen we het slecht gezien het spelbeeld maar in landen als Italië is winst gewoon winst en dat telt!

Met andere woorden Van Basten haalt de punten binnen en geeft jonge spelers kansen en die jonge jongens kunnen daardoor groeien.

Zo gek dat de discussie bij Advocaat was dat hij steeds die ouwe hap selecteerde en dat terwijl Sneijder hem zijn kwalificatie had geschonken en nu lullen we over het feit dat die ouwe hap wel moet blijven en niet zo veel jeugd opgestel moet worden.

Daarbij denk ik dat de sympathie voor Van Bommel en Van Nistelrooij is Nederland enorm hoog is en dat men daardoor verontwaardigd is dat ze niet mee mogen doen. Als Seedorf had bedankt voor Oranje en als Kluivert had gezegd dat er unfair geselecteerd wordt had half Nederland de schouders opgehaald en gezegd "Niet zo zeuren jongens, voor je land spelen is een eer, geen recht."

Nou dat is precies mijn mening, ook in deze situatie.
"Niet zo zeuren jongens, voor je land spelen is een eer, geen recht."
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')