quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
Routebeschrijving:quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
Ik wilde het nog vragen, best wennen die knopjes hèquote:
Potverdikkie. Vergeet ik dat lekkere lijf van jou:quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:58 schreef Bendeleider het volgende:
Und ich!
Is geil alleen voldoende, of moeten ze ook nog lekker zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:23 schreef Armageddon het volgende:
Komen er ook geile wijven, anders kom ik niet.
Wel zo handig waarde HeatWave.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is geil alleen voldoende, of moeten ze ook nog lekker zijn?.
Ik denk, ik vraag het maar even mijn beste Armaquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel zo handig waarde HeatWave.
oiquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op naar GC met deze kanslozen-meet
Die komen geen van allequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oi.
Dit is iom de ONZ mods gegaan.....
Nosh & Rem!quote:
Nosh iss geen ONZ mod en Rem een pseudo ONZ modquote:
Doe er dan wat aan, jij bent overkoepelende mod organisatie, spelfouten ding.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nosh iss geen ONZ mod en Rem een pseudo ONZ mod
En er staat een taalfout in je TT
en op de FOT meet was je nog zo aardigquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op naar GC met deze kanslozen-meet
Ik ben ook aardigquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en op de FOT meet was je nog zo aardig
Ik heb bier voor je!quote:
brechtje, uitloggen, NU!quote:
ja voor mij welquote:
Heel goed, je komt er welquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:58 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb anders wel twee taalfouten uit je TT gesloopt
Ja sorry FB, maar ik mag alleen maar foto's gebruiken uit het fobo toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:34 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi
Wat een charmante foto van me zeg PDL
Het blijft een baggermeet en het is maar voor een paar uurquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
ja, maar deze staat nu OOK in GC... beetje overdreven...
ik heb em niet naar GC geschopt hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups, hier is reageren die andere ter herrinering.
maar goe din overleg met de ONZ mods was het oké
Nee, want een hoop komers/misschieners hebben GC uit hun AT gegooid.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:09 schreef HeatWave het volgende:
ja, maar deze staat nu OOK in GC... beetje overdreven...
hè verdomd. hij staat in GCquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb em niet naar GC geschopt hoor
wijst naar die rooie
En dan is het voordeel van dit topic??quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nee, want een hoop komers/misschieners hebben GC uit hun AT gegooid.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hè verdomd. hij staat in GC
Dat was toch in overleg? En Sticky enzo. Jij kunt ook schoppen D_Aquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had hem in ONZ geopened. Deze dus. Omdat het om ONZ users gaat.
Kick deze eens naar ONZ
V&A dan maarquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne zegt nee in ONZ.
Wat doe je ertegen?.
Niks. Dan zijn we uitgeluld. Tenzij je wilt staken?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne zegt nee in ONZ.
Wat doe je ertegen?.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:13 schreef HeatWave het volgende:
Yvonne zegt nee in ONZ.
Wat doe je ertegen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |