quote:Op woensdag 20 september 2006 19:55 schreef remlof het volgende: Beste medemeetertjes, vrijdag 29 september is er tot diep in de nacht piekendisco in Tivoli aan de Oude Gracht, dus geen reden om vroeg naar huis te gaan: zie ook www.tivoli.nl![]()
Routebeschrijving:quote:PIEKENDISCO
We dansen lekker door voor een piek! Na een week hard werken of studeren, dans je je sores eraf, zonder dat het schadelijk is voor je portemonnee!
vr 29 09 ZAAL OPEN 23:00 UUR AANVANG 23:00 UUR ENTREE ¤1,00 GEEN VVK
Ik wilde het nog vragen, best wennen die knopjes hèquote:
Potverdikkie. Vergeet ik dat lekkere lijf van jou:quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:58 schreef Bendeleider het volgende:
Und ich!
Is geil alleen voldoende, of moeten ze ook nog lekker zijn?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:23 schreef Armageddon het volgende:
Komen er ook geile wijven, anders kom ik niet.
Wel zo handig waarde HeatWave.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is geil alleen voldoende, of moeten ze ook nog lekker zijn?.
Ik denk, ik vraag het maar even mijn beste Armaquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wel zo handig waarde HeatWave.
oiquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op naar GC met deze kanslozen-meet
Die komen geen van allequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
oi.
Dit is iom de ONZ mods gegaan.....
Nosh & Rem!quote:
Nosh iss geen ONZ mod en Rem een pseudo ONZ modquote:
Doe er dan wat aan, jij bent overkoepelende mod organisatie, spelfouten ding.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nosh iss geen ONZ mod en Rem een pseudo ONZ mod
En er staat een taalfout in je TT
en op de FOT meet was je nog zo aardigquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef yvonne het volgende:
Flikker eens op naar GC met deze kanslozen-meet
Ik ben ook aardigquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
en op de FOT meet was je nog zo aardig
Ik heb bier voor je!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |