abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:34:22 #101
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42248489
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:31 schreef BaajGuardian het volgende:

als je bedoeld dat de structuur geen andere religies duld kan ik daar geen kwaad in vinden, de islam is de backbone van de samenleving, kun je net zo goed zeggen dat europa de economie moet verwerpen, welk nog meer vernietiging heeft opgebracht dan welke religie dan ook.
of wacht dat zouden we natuurlijk niet doen! hah!
hypocriete papergaaierige figuren hier, en dan maar janken op holocaust ontkenning (welk eigenlijk holocaust onderzoek was, maar propamedia is populair in de populistiek(politiek) terwijl men zelf alle genocide dat ons systeem op het geweten heeft ontkent.

Maintaining our standards of living, noemen ze dat ook wel eens.

Zie ook: Hoeveel planeten zijn vereist voor jouw levensstijl?
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:37:15 #102
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42248566
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:33 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ja. Ja, echt wel.
dit zegt genoeg:

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_42248640
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dit zegt genoeg:

[afbeelding]
Nee, integendeel, het zegt niets.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:42:24 #104
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42248710
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:40 schreef Apropos het volgende:

Nee, integendeel, het zegt niets.
Mij wel hoor

Overigens moet men Israël gewoon erkennen hoor, daar niet van, we moeten immers verder.

Mocht het zover komen dan mogen we hen dankbaar zijn voor hun gratie.
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:46:25 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42248830
ik vind israel best erken-baar, het zionistisch regime daarentegen niet.
  zaterdag 30 september 2006 @ 00:48:58 #106
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42248879
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Terug naar de grenzen van '67, da's het plan.

Dat dan vervolgens ook weer dankzij de gratie van Israël.

And so it shall be.

Truste!
pi_42248885
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:42 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Mij wel hoor

Overigens moet men Israël gewoon erkennen hoor, daar niet van, we moeten immers verder.

Mocht het zover komen dan mogen we hen dankbaar zijn voor hun gratie.
Dan ben jij een beter verstaander dan ik . Wat Ahmadinejad voorstaat, is geen bona fide onderzoek. Dat heeft verder niets met de Iraanse bevolking te maken.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_42249192
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
gut, ik zou zeggen, stap op de fiets en ga ze het vertellen
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:07:32 #109
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_42249360
Ik ben nog nooit een anti-semitische Iranier tegengekomen, ook geen islamitische overigens.
Het anti-semitisme in Iran is mijn inziens, nog meer dan in de Arabische wereld, gefabriceerd wegens politieke redenen. Een groot gedeelte van het Iraanse (onderdrukte) volk luistert ook elke dag naar Radio Israel, een in Israel opgezet radiostation beheerst door geemigreerde Iraniers.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:08:28 #110
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_42249386
Zionisme is wel echt een buzz-woord. De obsessie met Joden in het algemeen baart mij sowieso zorgen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_42249457
ik stel het me ook zo voor dat deze en gene het woordje zzzzzzionnnissssmme alleen met veel schuim en speeksel over de lippen krijgen
Wat een frustraties
  zaterdag 30 september 2006 @ 01:24:17 #112
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42249821
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 01:11 schreef Godslasteraar het volgende:
ik stel het me ook zo voor dat deze en gene het woordje zzzzzzionnnissssmme alleen met veel schuim en speeksel over de lippen krijgen
Wat een frustraties
[afbeelding]
zal komen omdat jij niet weet wat het inhoud. maar hf hoor jongen..eet nog een koekje.
pi_42249908
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:55 schreef Overlast het volgende:

[..]

Welnee. Hij stelt keer op keer voor dat de plek waar ze nu zitten belachelijk is en dat Duitsland de Joden maar weer moet opnemen. Daarnaast ontkent hij de holocaust. Het is gewoon een anti-semiet.
Hij vindt het belachelijk dat Palestina onder zionistische controle is, en mijns inziens heeft hij daar gelijk in. Dat betekent echter niet dat hij de joden wil deporteren. Wat Ahmedinejad wil zeggen is dat zionisten die een joodse staat voorstaan deze zouden moeten stichten in Duitsland, het land dat het meest schuldig is aan de holocaust (al is het natuurlijk de vraag hoeveel schuld de huidige generatie Duitsers nog draagt). Hij heeft nooit beweerd dat hij een jodenvrij Palestina wil, zeker niet. Ahmadinejad wordt steeds maar weer beschuldigd van het aanzetten tot deportatie en genocide, door mensen die zijn woorden verdraaien en zijn speeches op een zeer selectieve manier lezen.

Verder ontkent Ahmadinejad de holocaust niet. Hij trekt de holocaust in twijfel, en dat is wat anders. Volgens Westerse maatstaven is het zijn recht om dit te doen - de heilige vrijheid van meningsuiting geldt hier immers. Maar desalniettemin is het een slechte move van hem, aangezien ik weinig reden zie om de holocaust te ontkennen. De enigen die Ahmadinejad met zijn uitspraken over de holocaust pleziert zijn de neo-nazi's, maar ja, da's eerder een vloek dan een zegen.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  zaterdag 30 september 2006 @ 07:06:32 #114
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_42253916
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
jullie kijken teveel televisie, lekker propaganda eten, iran is slecht ahmenijad is de duvel! hij wil de joden uitroeien!

mischien zouden jullie eens naar iran moeten gaan op vakantie, kegelt dat even de raampjes van jullie aangeprate realiteit in dan!.
Op vakantie gaan? Die mensen haten ons Westerlingen.

Ik hoop toch zo dat dat achterlijke land met de grond gelijk wordt gemaakt. Nogmaals, het Westen bezit de technologische mogelijkheden om eens en voor altijd met de Islam af te rekenen. Alleen omdat Westerlingen het concept van 'mededogen' kennen, is dat nog niet gebeurd. Andersom zouden de barbaren van Mekka ons allang hebben vernietigd ter meerdere eer en glorie van de Profeet. Die lui weten niet wat beschaving inhoudt.

Moge de woorden van de Paus ons tot voorbeeld strekken: Mohammed heeft de wereld niets anders dan kwaad en ellende voortgebracht.

Moge er nog veel cartoons die de Profeet bespotten, verschijnen.

Mogen Ayaan Hirsi Ali tot haar dood de Islam verketteren.

[ Bericht 16% gewijzigd door Ippon op 30-09-2006 08:54:15 ]
  zaterdag 30 september 2006 @ 07:08:14 #115
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_42253921
quote:

[..]

als je bedoeld dat de structuur geen andere religies duld kan ik daar geen kwaad in vinden, de islam is de backbone van de samenleving, kun je net zo goed zeggen dat europa de economie moet verwerpen, welk nog meer vernietiging heeft opgebracht dan welke religie dan ook.
hypocriete papergaaierige figuren hier, en dan maar janken op holocaust ontkenning (welk eigenlijk holocaust onderzoek was, maar propamedia is populair in de populistiek(politiek) terwijl men zelf alle genocide dat ons systeem op het geweten heeft ontkent.
Figuren als jij die de holocaust ontkennen en die de jacht op joden willen heropenen zijn minderwaardige überkneuzen. De enige reden waarom khutarabieren en khutperzen de holocaust in twijfel trekken, is om de nabestaanden te sarren, pesten en pijn te doen.

Vieze, vuile gore klootza kken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ippon op 30-09-2006 08:49:07 ]
  zaterdag 30 september 2006 @ 07:09:31 #116
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_42253923
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:48 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Terug naar de grenzen van '67, da's het plan.

Dat dan vervolgens ook weer dankzij de gratie van Israël.

And so it shall be.

Truste!
Arabieren en Perzen willen terug naar de toestand van voor 1948 ....... alle joden de zee indrijven.
  zaterdag 30 september 2006 @ 09:45:33 #117
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42254787
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 07:09 schreef Ippon het volgende:

Arabieren en Perzen willen terug naar de toestand van voor 1948 ....... alle joden de zee indrijven.
Sommigen, maar lang niet allen. Er zijn er genoeg die de grenzen van '67 acceptabel vinden en Israël graag willen erkennen, men wil slechts vrede, en verder rust.
  zaterdag 30 september 2006 @ 09:48:33 #118
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42254813
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 07:06 schreef Ippon het volgende:

Op vakantie gaan? Die mensen haten ons Westerlingen.

Ik hoop toch zo dat dat achterlijke land met de grond gelijk wordt gemaakt. Nogmaals, het Westen bezit de technologische mogelijkheden om eens en voor altijd met de Islam af te rekenen. Alleen omdat Westerlingen het concept van 'mededogen' kennen, is dat nog niet gebeurd. Andersom zouden de barbaren van Mekka ons allang hebben vernietigd ter meerdere eer en glorie van de Profeet. Die lui weten niet wat beschaving inhoudt.

Moge de woorden van de Paus ons tot voorbeeld strekken: Mohammed heeft de wereld niets anders dan kwaad en ellende voortgebracht.

Moge er nog veel cartoons die de Profeet bespotten, verschijnen.

Mogen Ayaan Hirsi Ali tot haar dood de Islam verketteren.
Zeg, hoe is dat nou, leven in angst?

Seriously, grow the fuck up en stel je niet zo aan zeg !
pi_42255749
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:17 schreef buachaille het volgende:

[..]

Aan wie zouden ze het land moeten weggeven dan volgens jou? Aan de palestijnen, de engelsen of toch de turken? Ik denk dat het streven naar het verdrijven van de Israeliërs heel fout is, je weet dat dat minstens honderdduizenden doden tot gevolg heeft.
idd van wie is dat land nu

dat kun je nooit vaststellen en zeker niet op basis van het ouderdomsprincipe.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_42255934
quote:

[..]

het kan aan mij liggen maar volgens mij is het westen de enige groep landen die hun genocide/slavernij hebben bekend en daar zelfs compensatie over betalen.

dat elk willekeurig land het zelfde heeft gedaan doet er natuurlijk niet toe
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_42255996
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 09:45 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Sommigen, maar lang niet allen. Er zijn er genoeg die de grenzen van '67 acceptabel vinden en Israël graag willen erkennen, men wil slechts vrede, en verder rust.
daar zitten ze nu toch

op een paar hele kleine gebieden na.
pi_42256081
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:42 schreef TaLoN.NL het volgende:
Je zult je er wel van bewust zijn dat de Iraanse president, Mahmoud Ahmadinejad, alle Joden kapot wil maken inclusief de Joodse staat. Net zoals iedere goede anti-semiet, hij haat Joden puur omdat het Joden zijn, en hij kan bijna niet wachten tot de dag komt dat hij ze van de aardbodem kan vagen, eens en voor altijd.

Althans, dat hebben de overheden van de Verenigde Staten, Israelische en Groot Brittanie je laten geloven.

Kijk, er is een klein probleem met hetgeen wat ons verteld is over de bedoelingen en gedachten van de Iraanse president - Het is één grote fabricatie, een leugen als het ware. Natuurlijk, als je bekijkt dat de westerse mainstream media bijna in z'n volledigheid in handen is van westerse overheden, kun je niet echt verrast zijn door de huidige stand van zaken.
Na die laatste zin ben ik opgehouden met lezen.
Nog zo'n conspiracy theorist.
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:05:24 #123
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42256302
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

daar zitten ze nu toch

op een paar hele kleine gebieden na.

The Borders adopted by the United Nations in 1947 for the
partition of Palestine

The Borders recognized by the United Nations for the
Armistice of 1949

The Borders of Israel for the Armistice at the end of the
1967 War

Map of the West Bank and Gaza Strip, showing areas of formal Palestinian authority in dark
green and Israeli-administered areas in light green

Mwah
pi_42256380
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:05 schreef Hallulama het volgende:

[..]

[afbeelding]
The Borders adopted by the United Nations in 1947 for the
partition of Palestine

[afbeelding]
The Borders recognized by the United Nations for the
Armistice of 1949

[afbeelding]
The Borders of Israel for the Armistice at the end of the
1967 War

[afbeelding]
Map of the West Bank and Gaza Strip, showing areas of formal Palestinian authority in dark
green and Israeli-administered areas in light green

Mwah
ok ik zat er naast ik heb gegoogled op een kaartje van 1967 en die leek toch grotendeels op de huidige met als uitzondering en paar stuken land waar die muur staat.

verder was het voor beide beter geweest wanneer ze de grenzen van 1947 haddden geaccepteerd ipv een oorlog te beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 30-09-2006 13:02:59 (vanuit bed typen is niet goed voor de spelling :x) ]
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:28:59 #125
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42256548
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 12:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

verder was ht voor beidebeter geweest wanneer ze de grenzen van 1947 haddden geaccepteerd ipv een oorlog te beginnen.
Dat kan je wel zeggen ja, het is dan eigenlijk ook een giller natuurlijk.

Maar goed, vrede zij met alle gevallenen
pi_42261091
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 11:19 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd van wie is dat land nu

dat kun je nooit vaststellen en zeker niet op basis van het ouderdomsprincipe.
Tja, de laatste vorige bezitter was IIRC Groot Brittannie. En daarvoor de Ottomanen. En daarvoor de Byzantijnen.

Palestina (???) is in ieder geval nooit onafhankelijk geweest. Ik betwijfel ook of het wel als 1 volk gedefinieerd kan worden.

Ik denk dat het beste is, dat iedereen, inclusief de iraanse president, zich niet meer met Israel bemoeit.
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:56:32 #127
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42261461
Check dit:

http://www.mapsofwar.com/ind/imperial-history.html

"Imperial History of the Middle East

Who has conquered the Middle East over the course of world events?

See 5,000 years of history in 90-seconds..."
pi_42267121
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef oheng het volgende:

[..]

Tja, de laatste vorige bezitter was IIRC Groot Brittannie. En daarvoor de Ottomanen. En daarvoor de Byzantijnen.

Palestina (???) is in ieder geval nooit onafhankelijk geweest. Ik betwijfel ook of het wel als 1 volk gedefinieerd kan worden.

Ik denk dat het beste is, dat iedereen, inclusief de iraanse president, zich niet meer met Israel bemoeit.
Juist, de palestijnen bestaan niet als volk, behalve als "probleem" gecreëerd door de arabische landen. De meeste palestijnen stammen af van arbeiders die na 1928 naar Israel zijn gekomen omdat ze van de joden meer uurloon kregen.
pi_42269269
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:18 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Heb het er eens over met Thomas Erdbrink anders !

http://www.onzemaninteheran.com/
Damn die knakker heeft wel een lekker wijfie daaro...

edit: voor onze luie en toch nieuwsgierige medefokkers

zondag 1 oktober 2006 @ 03:09:58 #130
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42273742
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 07:08 schreef Ippon het volgende:

[..]

Figuren als jij die de holocaust ontkennen en die de jacht op joden willen heropenen zijn minderwaardige überkneuzen. De enige reden waarom khutarabieren en khutperzen de holocaust in twijfel trekken, is om de nabestaanden te sarren, pesten en pijn te doen.

Vieze, vuile gore klootza kken.
neem aub medicatie psychoot.
pi_42275825
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 23:28 schreef Supersymmetry het volgende:

[..]

Damn die knakker heeft wel een lekker wijfie daaro...

edit: voor onze luie en toch nieuwsgierige medefokkers

[afbeelding]
Goede site, ga ik zeker vaker bezoeken.
pi_42276548
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef buachaille het volgende:

[..]

Juist, de palestijnen bestaan niet als volk, behalve als "probleem" gecreëerd door de arabische landen. De meeste palestijnen stammen af van arbeiders die na 1928 naar Israel zijn gekomen omdat ze van de joden meer uurloon kregen.
Heb je daar wat bronnen over toevallig? Demografische gegevens van de laatste 150 jaar zou ik ook op prijs stellen .

Bedankt.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 1 oktober 2006 @ 16:50:07 #133
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42283550
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef oheng het volgende:

[..]

Inderdaad! Even serieus: kan mij de definitie geven wat het volk of land Palestina definieerd? Is het cultureel verschillend t.o.v. de omringende landen? Is het de taal? Is het de geschiedenis, waaruit blijkt dat zij een apart land zijn geweest? De religie dan? Vertel me! Zelf hun leider voormalig übersukkel Arafat was geen "Palestijn", maar een rasechte Egyptenaar!

Het begrip Palestina is verder gewoon gecreëerd door de buurlanden! Het enige wat hun bindt is de haat tegen Israel, dit omdat het een Joodse staat is, als een soort schandvlek in het midden van een utopisch Arabisch rijk; het is dus in feite een soort een soort anti-Israel! Als Israel een Arabische/moslimstaat was geweest, had er geen haan naar gekraaid!

[ Bericht 5% gewijzigd door Demophon op 01-10-2006 17:01:07 ]
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:30:36 #134
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42284562
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 16:50 schreef Demophon het volgende:

Inderdaad! Even serieus: kan mij de definitie geven wat het volk of land Palestina definieerd? Is het cultureel verschillend t.o.v. de omringende landen? Is het de taal? Is het de geschiedenis, waaruit blijkt dat zij een apart land zijn geweest? De religie dan? Vertel me! Zelf hun leider voormalig übersukkel Arafat was geen "Palestijn", maar een rasechte Egyptenaar!

Het begrip Palestina is verder gewoon gecreëerd door de buurlanden! Het enige wat hun bindt is de haat tegen Israel, dit omdat het een Joodse staat is, als een soort schandvlek in het midden van een utopisch Arabisch rijk; het is dus in feite een soort een soort anti-Israel! Als Israel een Arabische/moslimstaat was geweest, had er geen haan naar gekraaid!
Ik snap het punt niet helemaal. Er woonden daar toch gewoon mensen toen Israel werd gesticht? Op de exacte locatie en daar omheen? Who cares hoe ze zich noemen, waar ze vandaan kwamen, their private space was invaded, daar gaat het toch om? Joden woonden daar al lang, Arabieren ook, dat ging prima samen, maar toen opeens werd een stuk land exclusief toebedeeld aan de Joden, en dat schoot de Arabieren in het verkeerde keelgat, gek he?
pi_42284969
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:30 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ik snap het punt niet helemaal. Er woonden daar toch gewoon mensen toen Israel werd gesticht? Op de exacte locatie en daar omheen? Who cares hoe ze zich noemen, waar ze vandaan kwamen, their private space was invaded, daar gaat het toch om? Joden woonden daar al lang, Arabieren ook, dat ging prima samen, maar toen opeens werd een stuk land exclusief toebedeeld aan de Joden, en dat schoot de Arabieren in het verkeerde keelgat, gek he?
Helaas gaat ook dat niet op. Israel is een democratis land dat toevallig wordt bestuurd door joodse partijen. Er wonen nou eenmaal meer joden dan arabieren. Als de arabieren blijven doorfokken en de joden niet dan is Israel over een jaar of 40 gewoon weer een arabische staat met een joodse minderheid. Het probleem is dus religieus (Islamitisch) omdat de arabieren geen niet-moslim bestuur aanvaarden in een land dat dat eerst wel geweest is.
  zondag 1 oktober 2006 @ 17:46:12 #136
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42285081
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:30 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Inderdaad de Joden woonden daar al lang, alhoewel een flinke groep Joden daar verjaagd zijn, zo bestond in de 18de eeuw Jaruzalem voor een grote meerderheid uit Joden. Naast de nog bestaande stukken waar Joden in de meerderheid waren zijn ook stukken door Joden van Arbieren fair gekocht. Na de WOII wilden de Joden zelfstandig worden, en de VN heeft die regio opgedeeld, waarbij waar de Joden grofweg de meerderheid vormden zou Israel worden en de Rest (90%) waar de Arabieren de meerderheid vormen Trans-Jordanie. Niets is vreemd dat allerlei volkeren in de wereld onafhankelijk willen zijn, maar gek genoeg mag dit niet voor de Joden, gek he? Heeft dit soms met regelrechte Jodenhaat te maken?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:07:52 #137
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_42339159
En toen was het stil!
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:30:16 #138
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42340654
Ja, mijn excuses, was even bezig met ANDERE zaken

Wat die verdeling betreft, de VN heeft toen blijkbaar de emoties van het Arabische volk over het hoofd gezien, of wilde er gewoon niet van weten. Tijdens de stemming stemden de Arabische wereld tegen. Jammer dat men toen niet in zag dat je een regio welke zo enorm belangrijk is voor drie enorm grote religies of culturen beter niet exclusief aan bepaalde groepen mensen kunt toebedelen.

Het gevolg daarvan is ons allen duidelijk geworden.

Aan de andere kant, als men de boel nooit had opgedeeld waren er wellicht ook schermutselingen geweest tussen beide bevolkingsgroepen.

Sowieso vlam in de pan dus...

Kom ik weer terug bij: "Waar twee kijven hebben twee schuld."
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:31:40 #139
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42340687
Overigens, Demophon, Jodenhaat, is dat hetzelfde als Arabierenhaat maar dan betreffende een andere groep mensen?

Haat komt niet uit de lucht vallen he. Er zullen Arabieren en Joden zijn die nergens moeite mee hebben, maar er zullen ook Arabieren zijn die Joden haten, net zoals er Joden zullen zijn die Arabieren haten.
pi_42350248
Ik snap niet zo goed waarom Ahmadinejad hier door verschillende mensen verdedigt wordt. Hij heeft gewoon iets tegen joden en niet alleen tegen 'het zionisme' dat heeft hij meerdere malen kenbaar gemaakt.

Helemaal hilarisch dat in een post wordt beweerd dat joden het goed hebben in Iran. Ze worden gewoon gedoogd omdat Ahmadinejad ook wel weet dat hij daar anders problemen mee krijgt. Maar ondertussen wel de holocaust (meerdere) malen ontkennen, en er wordt in z'n land een tentoonstelling geopend met spotprenten over de holocaust. Goh, wat hebben de joden het daar goed, respect alom.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:18:39 #141
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42352978
hij is antizionist en ik met hem, wat heeft dat met jodenhaat te maken...
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:20:24 #142
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_42353024
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:03 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Ahmadinejad hier door verschillende mensen verdedigt wordt. Hij heeft gewoon iets tegen joden en niet alleen tegen 'het zionisme' dat heeft hij meerdere malen kenbaar gemaakt.

Helemaal hilarisch dat in een post wordt beweerd dat joden het goed hebben in Iran. Ze worden gewoon gedoogd omdat Ahmadinejad ook wel weet dat hij daar anders problemen mee krijgt. Maar ondertussen wel de holocaust (meerdere) malen ontkennen, en er wordt in z'n land een tentoonstelling geopend met spotprenten over de holocaust. Goh, wat hebben de joden het daar goed, respect alom.
Ik geloof niet dat hij iets tegen Joden heeft, net zoals een breezervoetballfanaat uiteindelijk ook niets tegen Duitsers heeft.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:22:01 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42353057
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:03 schreef yahtzeehooligan het volgende:

oh en de holocaust word niet ontkent er worden vragen bij gesteld en is dat zo weerzinwekkend dan?
doe niet zo gehersenspoeld man, en die tentoonstelling met spotprenten was niet om te lachen, er waren behoorlijk goeie prenten tussen die je toch even doen nadenken, in tegenstelling met de hetze tegen moslims van die tyfuskrant die even daarvoor een spotprent over jezus niet wilde maken omdat het *de christennen had kunnen beledigen*
agenda? dat is zeker.

eet nog een televisiekoekje jongen, krijg je een rapport voor.
goed gedaan vinkje nu ben je klaar voor de hun wereld.
pi_42353067
Ik kan niet in zijn hoofd kijken, maar ik weet wel dat hij zoveel mogelijk moeite doet de indruk achter te laten een jodenhater te zijn.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:26:06 #145
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42353156
dan is meer dan de helft van de israelieten ook jodenhater. vreemd toch hey
pi_42353189
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:26 schreef BaajGuardian het volgende:
dan is meer dan de helft van de israelieten ook jodenhater. vreemd toch hey
Waarom?
pi_42353274
In naam van de Islam worden honderdduizenden Christenen afgeslacht in Soedan. Waarom is meneer de President daar niet verontwaardigd over ipv over Israel? Israel kent een grote populatie aan moslims die het uitstekend naar hun zin hebben. Als men 30 jaar wacht dan is die moslimspopulatie dusdanig gegroeid dat Israel alsnog weer Islamitisch is geworden. Selectieve anti-joodse verontwaardiging dus, en te wijten aan die klote-Islam van ze.
pi_42353299
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:31 schreef buachaille het volgende:
In naam van de Islam worden honderdduizenden Christenen afgeslacht in Soedan.
Daar is geen sprake van.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:36:55 #149
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42353401
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Waarom?
omdat zowat de helft van de israelieten oftewel woonachtigen te israel, tegen het zionistisch regime zijn.
pi_42353411
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 11:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Daar is geen sprake van.
Okay, het had moeten zijn in naam van Allah natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')