abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42225295
Je zult je er wel van bewust zijn dat de Iraanse president, Mahmoud Ahmadinejad, alle Joden kapot wil maken inclusief de Joodse staat. Net zoals iedere goede anti-semiet, hij haat Joden puur omdat het Joden zijn, en hij kan bijna niet wachten tot de dag komt dat hij ze van de aardbodem kan vagen, eens en voor altijd.

Althans, dat hebben de overheden van de Verenigde Staten, Israelische en Groot Brittanie je laten geloven.

Kijk, er is een klein probleem met hetgeen wat ons verteld is over de bedoelingen en gedachten van de Iraanse president - Het is één grote fabricatie, een leugen als het ware. Natuurlijk, als je bekijkt dat de westerse mainstream media bijna in z'n volledigheid in handen is van westerse overheden, kun je niet echt verrast zijn door de huidige stand van zaken.

Door het gebruik van selectieve publicatie, vrije interpretatie en verdraaiïngen* van zijn woorden, de meeste hedendaagse mensen zijn zich totaal niet bewust van Ahmadinejad's standpunt m.b.t. Joden, hij is zelfs tot verre lengtes gegaan om duidelijk te maken dat hij problemen heeft met de "Zionistische staat", ipv de gewone Jood. Het was in referentie tot de Israelische overheid en de Zionisten die daar in zitten waarvoor Ahmadinejad de term "zouden uit de paginas v/d geschiedenis geveegd moeten worden" gebruikte, deze opmerking kwam in eerste instantie van de Iraanse Imam Khomeini, maar de westerse mainstream media negeert dit feit en dringt er op aan dat de Israelische staat en het Zionisme de Joodse mensen zijn.

Bij de recente persconferentie in New York**, heeft de Iraanse president zijn visie heel duidelijk gemaakt: "Wij houden van iedereen over de gehele wereld: Joden, Christenen, Moslims" terwijl hij eraan toevoegde dat "Zionisten geen Joden zijn, Zionisten zijn Zionisten."

Dit kun je zien aan het onderstaande artikel. (dat ik overigens niet vertaald heb, moet ook nog werken )

Iran's proud but discreet Jews

BBC News
22/09/2006

Although Iran and Israel are bitter enemies, few know that Iran is home to the largest number of Jews anywhere in the Middle East outside Israel.

About 25,000 Jews live in Iran and most are determined to remain no matter what the pressures - as proud of their Iranian culture as of their Jewish roots.

It is dawn in the Yusufabad synagogue in Tehran and Iranian Jews bring out the Torah and read the ancient text before making their way to work.

It is not a sight you would expect in a revolutionary Islamic state, but there are synagogues dotted all over Iran where Jews discreetly practise their religion.

"Because of our long history here we are tolerated," says Jewish community leader Unees Hammami, who organised the prayers.

He says the father of Iran's revolution, Imam Khomeini, recognised Jews as a religious minority that should be protected.

As a result Jews have one representative in the Iranian parliament.

"Imam Khomeini made a distinction between Jews and Zionists and he supported us," says Jewish community leader Unees Hammam.

The evidence would seem to suggest therefore that the Iranian President is being deliberately and unfairly demonized by the American and Israeli governments and their media for a very specific reason, and we need only remember the "babies in incubators" myth spread by those same governments just prior to the first invasion of Iraq to understand the plans that the warmongers in Washington and Tel Aviv have for the Iranian people.

Bron: http://signs-of-the-times(...)IranianPresident.php
* http://signs-of-the-times(...)ranianPMYetAgain.php
** http://www.guardian.co.uk/iran/story/0,,1878433,00.html
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42225337
Ik vind het maar een rekel.
pi_42225356
Tsjah natuurlijk moet de VS inclusief Israel en maten dat beeld wel scheppen anders krijg je weinig begrip en steun in het binnenland.
pi_42225376
Dus omdat iemand anders iets gezegd heeft moet nu blijken dat wat de president van Iran gezegd heeft nooit heeft plaatsgevonden?

Ik ben om.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42225418
quote:
The evidence would seem to suggest therefore that the Iranian President is being deliberately and unfairly demonized by the American and Israeli governments and their media for a very specific reason, and we need only remember the "babies in incubators" myth spread by those same governments just prior to the first invasion of Iraq to understand the plans that the warmongers in Washington and Tel Aviv have for the Iranian people.
Het lijkt me dat dit stukje niet van de BBC afkomstig is?
pi_42225494
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 09:52:14 #7
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_42225513
dus eigenlijk herhaal (en bevestig) je nu dus eigenlijk gewoon de quote waar iedereen zo'n problemen mee heeft

Israel en zijn inwoners (want zionisten) moeten uit de weg geruimd worden

TaLoN.NL werkt ook voor de westerse mainstreammedia die volledig in handen is van de westerse mogendheden en fabriceert leugens voor de VS, Israel en het Verenigd Koninkrijk?

slotje?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_42225637
Wat een gezeik altijd van die moslims over de joden.
Jaloers volk dat door hun oorlogzuchtige religie alleen in staat is om dingen kapot te maken, bedankt hé Mohammed (moge de duivel je baard afscheren).
pi_42225698
Hier is al een topic over...
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_42225779
Sp3c, de meeste inwoners van Israel zijn geen Zionisten, maar Joden.

groen=/=oranje

blauw=/=paars

Joden=/=Zionisten

Lezen is ook een kunst hè.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42225876
Dus omdat hij de zogenaamde "zionisten" liever dood dan levend ziet moeten we alles maar in perspectief zien? Vind het nogal een vreemde nuancering.
pi_42226860
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:07 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Dus omdat hij de zogenaamde "zionisten" liever dood dan levend ziet moeten we alles maar in perspectief zien? Vind het nogal een vreemde nuancering.
Dat ik Nazi's en NeoNazi's liever dood dan levend zie heeft bijna niemand problemen mee!
(en volgens mij zijn de zionisten de nazi's van de moslims)

Je ziet overigens altijd alles in het leven met een bepaald perspectief, namelijk jouw eigen perspectief.
En nee je moet niks, je mag!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_42227094
Dat is wel heel makkelijk. Zionisten zijn geen joden, maar alle joden zijn zionisten volgens Ahmedinajad
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_42227118
Ja, akkoord. Maar het lijkt me dat je met het topic toch een punt wilt maken om het perspectief van mensen te veranderen.

Maar dat de uitspraken van AhmadiNejad "een grote fabricatie" zouden zijn is simpelweg niet waar. En dat de westerse media in een ijzeren greep van de overheden zijn is ook gewoon niet waar, in tegenstelling tot Iran.
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:57:02 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_42227211
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:57 schreef buachaille het volgende:
Wat een gezeik altijd van die moslims over de joden.
Jaloers volk dat door hun oorlogzuchtige religie alleen in staat is om dingen kapot te maken, bedankt hé Mohammed (moge de duivel je baard afscheren).
Of de staat Israel zo netjes is. In beide kampen zitten extremisten het is een pot nat in mijn ogen. En wie zijn de slachtoffers. De gewone burger zoals zo vaak.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:19:33 #16
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_42227807
Ik probeer dit al jaren duidelijk te maken aan mensen. Maar dan word ik ofwel voor gek verklaard, ofwel voor een of andere "terroristenvriend".

Ahmadinejad wil gewoon, net zoals een heleboel politieke leiders in het MO, dat Israël als staat verdwijnt/opgeheven wordt. Het is geen oproep om een of andere massale tweede holocaust uit te voeren op de joden of zo. Dat is nu net het voortdurende populistische riedeltje van de zionisten uit Israël zelf. (Was ook de "motivatie" voor het verkrijgen van atoomwapens trouwens, "een tweede holocaust voorkomen".)
---verdwijnt---
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:21:57 #17
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42227890
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:42 schreef TaLoN.NL het volgende:
Je zult je er wel van bewust zijn dat de Iraanse president, Mahmoud Ahmadinejad, alle Joden kapot wil maken inclusief de Joodse staat. Net zoals iedere goede anti-semiet, hij haat Joden puur omdat het Joden zijn, en hij kan bijna niet wachten tot de dag komt dat hij ze van de aardbodem kan vagen, eens en voor altijd.

Althans, dat hebben de overheden van de Verenigde Staten, Israelische en Groot Brittanie je laten geloven.
Mwa, hij vertelde vorige week nog dat hij niets tegen Joden heeft en hoopt dat er voor eens en voor altijd vrede tussen die volken in het Midden-Oosten die tussen elkaar leven kan komen.

Toespraak werd gewoon live op CNN uitgezonden.

-edit- misschien moet ik voortaan je hele openingspost lezen .Excuses.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_42228145
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef Clourhide het volgende:
Ik probeer dit al jaren duidelijk te maken aan mensen. Maar dan word ik ofwel voor gek verklaard, ofwel voor een of andere "terroristenvriend".
Vind het het niet zo raar dat het op veel mensen gek overkomt, aangezien de beste man pas sinds 2005 de president is.
  vrijdag 29 september 2006 @ 11:32:21 #19
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_42228203
Ik vind het idee van opheffen van Israel zo gek nog niet. De Israelische joden zijn een capabel volk en en tegenstelling tot de meeste moslims denk ik dat die wel een verrijking voor je land zijn.
Misschien kunnen we ze wel ruildeal sluiten met het MO hun onze moslims + Israel terug en wij nemen de joden op.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_42228253
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:32 schreef digitaLL het volgende:
Ik vind het idee van opheffen van Israel zo gek nog niet. De Israelische joden zijn een capabel volk en en tegenstelling tot de meeste moslims denk ik dat die wel een verrijking voor je land zijn.
Misschien kunnen we ze wel ruildeal sluiten met het MO hun onze moslims + Israel terug en wij nemen de joden op.
Daar zullen de Israeliers om staan te springen denk ik. Die willen daar echt niet meer weg, niet zonder geweld tenminste.
pi_42228359
quote:
Helaas gaat dat plan niet op, kennelijk heb je niet genoeg kennis van de Islamistische landen. Zodra Irael weg is zullen ze een nieuwe "uitdaging" gaan zoeken. Die uitdaging is Spanje, dat schijnt ooit gedeeltelijk Islamitisch geweest te zijn. Dan krijg je dus krieg maar dan iets dichter bij huis.
pi_42228589
Buachaille, je vergat de [puur hypothetisch]-tag.
pi_42228765
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Buachaille, je vergat de [puur hypothetisch]-tag.
In ieder geval is het niet verstandig het risico te nemen.
pi_42228777
Het klopt ook wel dat de president van Iran het Zionisme bedoelde aangezien er genoeg Joden in de Arabische gebieden wonen, zoals Iran (dus mocht Iran zo fel tegen Joden zijn waarom wonen ze er dan). Zionisme is not done in het midden-oosten behalve in Israel zelf dan. Er zijn echter ook genoeg Joden die tegen de staat Israel zijn zoals bijv. http://www.nkusa.org/AboutUs/index.cfm. Het is belangerijk bij kwesties om het midden-oosten het Zionisme van Joden los te zien.

vrijdag 29 september 2006 @ 11:53:09 #25
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_42228817
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef buachaille het volgende:
Helaas gaat dat plan niet op, kennelijk heb je niet genoeg kennis van de Islamistische landen. Zodra Irael weg is zullen ze een nieuwe "uitdaging" gaan zoeken. Die uitdaging is Spanje, dat schijnt ooit gedeeltelijk Islamitisch geweest te zijn. Dan krijg je dus krieg maar dan iets dichter bij huis.
Natuurlijk weet ik dat Israel een mooie steen des aanstoots is om de aandacht af te leiden, een beproefde techniek.
Recentelijk de Falkland-oorlog was eenzelfde strategie. Toen echter keerde het zich uiteindelijk tegen de machthebbers.
Het is niet ondenkbaar dat hetzelfde gebeurd als het probleem Israel niet meer speelt.
Ook besef ik dat Israel voor het westen en met name de US een waardevolle proeftuin is om wapens en verdediging te testen alsmede de psychology en mentaliteit van je mogelijke tegenstanders.
Nieuwe antiraketsystemen zullen nu weer vollop in de balangstelling staan evenals research naar krachtiger lasers bijv.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_42229648
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:53 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat Israel een mooie steen des aanstoots is om de aandacht af te leiden, een beproefde techniek.
Recentelijk de Falkland-oorlog was eenzelfde strategie. Toen echter keerde het zich uiteindelijk tegen de machthebbers.
Het is niet ondenkbaar dat hetzelfde gebeurd als het probleem Israel niet meer speelt.
Ook besef ik dat Israel voor het westen en met name de US een waardevolle proeftuin is om wapens en verdediging te testen alsmede de psychology en mentaliteit van je mogelijke tegenstanders.
Nieuwe antiraketsystemen zullen nu weer vollop in de balangstelling staan evenals research naar krachtiger lasers bijv.
Israel is geen probleem, dat maken de moslims ervan. Zij horen tijdens het vrijdaggebed constant dat de joden "de kleine satan" en "de grote satan" de moslims onderdrukken. De imaam vergeet echter dat de microfoon waardoor hij staat te schreeuwen geen Islamitische uitvinding is.
Waarom die haat tegen Israel? Er wonen bijna een miljoen moslims naar volle tevredenheid. Verder leuke samenzweringstheorie, slecht zijn de westerse landen hé?
pi_42229678
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:51 schreef k3vil het volgende:
Het klopt ook wel dat de president van Iran het Zionisme bedoelde aangezien er genoeg Joden in de Arabische gebieden wonen, zoals Iran (dus mocht Iran zo fel tegen Joden zijn waarom wonen ze er dan). Zionisme is not done in het midden-oosten behalve in Israel zelf dan. Er zijn echter ook genoeg Joden die tegen de staat Israel zijn zoals bijv. http://www.nkusa.org/AboutUs/index.cfm. Het is belangerijk bij kwesties om het midden-oosten het Zionisme van Joden los te zien.

Wat een onzin, je moet zeker ook de Islam en de landen in het midden-oosten los van elkaar zien
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:52:04 #28
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42231688
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:53:38 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42231731
quote:
godver...briljant, maar de zionisten willen dat niet, DAT IS DUS OOK HET PROBLEEM HE.
de zionisten willen perse het land van de semieten.
pi_42232322
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

godver...briljant, maar de zionisten willen dat niet, DAT IS DUS OOK HET PROBLEEM HE.
de zionisten willen perse het land van de semieten.
Aan wie zouden ze het land moeten weggeven dan volgens jou? Aan de palestijnen, de engelsen of toch de turken? Ik denk dat het streven naar het verdrijven van de Israeliërs heel fout is, je weet dat dat minstens honderdduizenden doden tot gevolg heeft.
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:33:37 #31
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_42232633
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:17 schreef buachaille het volgende:

[..]

Aan wie zouden ze het land moeten weggeven dan volgens jou? Aan de palestijnen, de engelsen of toch de turken? Ik denk dat het streven naar het verdrijven van de Israeliërs heel fout is, je weet dat dat minstens honderdduizenden doden tot gevolg heeft.
en hoeveel doden heeft Rothschild's zionistische experiment tot nu toe als gevolg gehad?
Huig
pi_42232770
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

en hoeveel doden heeft Rothschild's zionistische experiment tot nu toe als gevolg gehad?
Hoeveel doden heeft de vorming van de Staat der Nederlanden gekost?
pi_42233725
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:19 schreef Clourhide het volgende:

Ahmadinejad wil gewoon, net zoals een heleboel politieke leiders in het MO, dat Israël als staat verdwijnt/opgeheven wordt. Het is geen oproep om een of andere massale tweede holocaust uit te voeren op de joden of zo. Dat is nu net het voortdurende populistische riedeltje van de zionisten uit Israël zelf. (Was ook de "motivatie" voor het verkrijgen van atoomwapens trouwens, "een tweede holocaust voorkomen".)
De Joden hebben net zoveel recht op een plek in Kanaan als de Palestijnen. Ahmadinejad gunt ze deze plek niet omdat het Joden zijn. Dan kan je wel zeggen dat hij niks heeft tegen Joden als ze maar bij hem uit de buurt blijven, maar dit blijft anti-semitisme. Zijn anti-zionisme is een direct effect van zijn jodenhaat.

Als we in Nederland zouden zeggen, we hebben niets tegen moslims alleen mogen ze niet in ons land zijn omdat we ze anders doodschieten. Dan ben je gewoon een moslimhater. En geen moslims-die-naar Nederland-komen-hater.

Of als je zegt, ik heb niets tegen stank, als ik er maar niets van merk. Dan heb je toch een hekel aan stank of niet?

Ahmadinejad is een anti-semiet, net als bijna alle anti-zionisten.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_42235220
Die joden waren daar al voor dat de islam bestond.
En de joden daar zijn wel tweede rangs burgers en moeten extra belasting betalen, de "Jizya"
voor de ongelovigen.

dat staat in de koran:

9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

http://www.maroc.nl/islam/modules.php?op=modload&name=Quran&action=viewayat&surano_nl=9&min=20&show=10

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=7044941037235756025&hl=nl
-
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:09:37 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42236473
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:18 schreef Overlast het volgende:

[..]

De Joden hebben net zoveel recht op een plek in Kanaan als de Palestijnen. Ahmadinejad gunt ze deze plek niet omdat het Joden zijn. Dan kan je wel zeggen dat hij niks heeft tegen Joden als ze maar bij hem uit de buurt blijven, maar dit blijft anti-semitisme. Zijn anti-zionisme is een direct effect van zijn jodenhaat.

Als we in Nederland zouden zeggen, we hebben niets tegen moslims alleen mogen ze niet in ons land zijn omdat we ze anders doodschieten. Dan ben je gewoon een moslimhater. En geen moslims-die-naar Nederland-komen-hater.

Of als je zegt, ik heb niets tegen stank, als ik er maar niets van merk. Dan heb je toch een hekel aan stank of niet?

ahmenijad is niet antisemiet, semieten vallen de arabische bevolking ook onder, ahmenijad is ook niet tegen joden maar tegen het zionisme, en ik met hem.
p.s. ik ben zelf joods.
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:13:29 #36
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_42236564
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ahmenijad is niet antisemiet, semieten vallen de arabische bevolking ook onder, ahmenijad is ook niet tegen joden maar tegen het zionisme, en ik met hem.
p.s. ik ben zelf joods.
Geweldige argumentatie. Vooral die laatste zin.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:53:05 #37
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42237456
ja he.
pi_42237908
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:18 schreef Overlast het volgende:

[..]

Nee, je ziet het verkeerd. Ahmedinejad staat Joods en Palestijnse coexistentie voor, in een Palestijnse staat. Dus niet zoals in het huidige Israël, waar Palestijnen bijvoorbeeld uren in de brandende zon staan te wachten voor checkpoints terwijl de Israëliërs fijn door kunnen karren dankzij het pasje dat ze het recht geeft om gebruik te maken van de wegen voor joden.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_42238349
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:57 schreef Megumi het volgende:

[..]

Of de staat Israel zo netjes is. In beide kampen zitten extremisten het is een pot nat in mijn ogen. En wie zijn de slachtoffers. De gewone burger zoals zo vaak.
Iran is natuurlijk vele malen erger wat betreft de mensenrechten. Over landen als China die Iran steunen maar te zwijgen, die hebben echt een stuitend erge record betreffende mensenrechten. Ik snap werkelijk niet dat de daden van dit soort landen met de mantel der liefde bedekt wordt
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_42238463
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:10 schreef retteketet het volgende:

[..]

Nee, je ziet het verkeerd. Ahmedinejad staat Joods en Palestijnse coexistentie voor, in een Palestijnse staat. Dus niet zoals in het huidige Israël, waar Palestijnen bijvoorbeeld uren in de brandende zon staan te wachten voor checkpoints terwijl de Israëliërs fijn door kunnen karren dankzij het pasje dat ze het recht geeft om gebruik te maken van de wegen voor joden.
Waar haal jij in godsnaam je onderschrift ("...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen.") vandaan?
pi_42238859
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

p.s. ik ben zelf joods.
Kom op zeg wijsneus, niet zo mierenneuken.De connotatie van semiet lijkt me glashelder. Anti-semitisme betekent nooit iets anders dan jodenhaat.
pi_42238910
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:10 schreef retteketet het volgende:

[..]

Welnee. Hij stelt keer op keer voor dat de plek waar ze nu zitten belachelijk is en dat Duitsland de Joden maar weer moet opnemen. Daarnaast ontkent hij de holocaust. Het is gewoon een anti-semiet.
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:17:39 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42239479
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:53 schreef Overlast het volgende:

[..]

Kom op zeg wijsneus, niet zo mierenneuken.De connotatie van semiet lijkt me glashelder. Anti-semitisme betekent nooit iets anders dan jodenhaat.
ah dus jij bent er ook al zoeen die geen verstand ervan heeft.
gg.
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:28:58 #44
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_42239733
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ah dus jij bent er ook al zoeen die geen verstand ervan heeft.
gg.
Naar Westerse norm is anti-semitisme idem aan anti-jood. Niets met Arabieren ofzo vandoen, die klagen zo al.
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:57:44 #45
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_42240418
quote:

quote:
As you are all well aware, the Iranian President, Mahmoud Ahmadinejad, wants to destroy all Jews and the Jewish state with them. Like all good anti-Semites, he loathes Jews simply because they are Jews, and breathlessly awaits the day when Iran has the capacity to implement the 'final solution', once and for all.

Or so you have been led to believe by the US, Israeli and British governments.
bron

Kritiekloos nieuwsbronnen overnemen is dus niet alleen aan de vermeende "domme massa" voorbehouden

pi_42241002
quote:

About 25,000 Jews live in Iran and most are determined to remain no matter what the pressures - as proud of their Iranian culture as of their Jewish roots.

Because of our long history here we are tolerated, says Jewish community leader Unees Hammami, who organised the prayers.

As a result Jews have one representative in the Iranian parliament.

Bron: http://signs-of-the-times(...)IranianPresident.php
* http://signs-of-the-times(...)ranianPMYetAgain.php
** http://www.guardian.co.uk/iran/story/0,,1878433,00.html
Jahoor, even de hele bullshit uit je post maar weggehaald en wat hou je dan over?
The Jews are determined (hadden we niet anders verwacht trouwens) no matter what the pressures (Tja zouden er dan toch her en der wat spanningen zijn??)

It is not a sight you would expect in a revolutionary Islamic state, but there are synagogues dotted all over Iran where Jews discreetly practise their religion.
Ja hoor, het hele land daar staat vol met synagogen voor die 25000 Joden. Zeker 25000 rabbies daar en 25000 synagogen. Dan heb je één synagoge per 70 km^2, doesn't sound like dotted to me in the best-case scenario.

Ok they are tolerated, even ALL 25.000 of them. Nou ze moeten wel oppassen daar in Iran hoor, de Joden nemen bijna het land over. Totaal zo'n 70 mil inwoners, kan niet lang meer duren of ze moeten daar allemaal keppeltjes dragen.

Oh ja.... en er zit ook nog een Jood in het parlement daar, hoe noemen ze dat ook alweer....? een excuus-Jood misschien??

Kom toch, wat is dit een flut-post. Met dit soort cijfers lijkt het meer op een behoorlijk goedkope marketing stunt, en hij kost ech nie duur. En de Joodse gemeenschap doet braaf zijn duit in het zakje....., misschien iets te maken met : "no matter what the pressures "??
pi_42241038
hij keurt de terroristische aanslagen van ISRAEL af terwijl USA ze goedkeurt
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_42241742
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:21 schreef siggi het volgende:

[..]

Jahoor, even de hele bullshit uit je post maar weggehaald en wat hou je dan over?
The Jews are determined (hadden we niet anders verwacht trouwens) no matter what the pressures (Tja zouden er dan toch her en der wat spanningen zijn??)

Ja hoor, het hele land daar staat vol met synagogen voor die 25000 Joden. Zeker 25000 rabbies daar en 25000 synagogen. Dan heb je één synagoge per 70 km^2, doesn't sound like dotted to me in the best-case scenario.

Ok they are tolerated, even ALL 25.000 of them. Nou ze moeten wel oppassen daar in Iran hoor, de Joden nemen bijna het land over. Totaal zo'n 70 mil inwoners, kan niet lang meer duren of ze moeten daar allemaal keppeltjes dragen.

Oh ja.... en er zit ook nog een Jood in het parlement daar, hoe noemen ze dat ook alweer....? een excuus-Jood misschien??

Kom toch, wat is dit een flut-post. Met dit soort cijfers lijkt het meer op een behoorlijk goedkope marketing stunt, en hij kost ech nie duur. En de Joodse gemeenschap doet braaf zijn duit in het zakje....., misschien iets te maken met : "no matter what the pressures "??
Grappig, nog niet zo heel lang geleden leefden er miljoenen joden in het midden-oosten. Nu nog maar een fractie daarvan. Denk je dat ze weg zijn gegaan doordat ze het zo ontzettend naar hun zin hadden?
pi_42241754
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:23 schreef Meki het volgende:
hij keurt de terroristische aanslagen van ISRAEL af terwijl USA ze goedkeurt
Welterusten hoor, ik denk dat dit argument ook al in de discusie op de lagere scholen her en der gebruikt is.
pi_42242211
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef siggi het volgende:

[..]

Welterusten hoor, ik denk dat dit argument ook al in de discusie op de lagere scholen her en der gebruikt is.
Pssst! Het is Meki
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')