Maakt niet uit, net als bij de tietn van scan, een doek over het hoofd is voldoendequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef bb-millie het volgende:
ik, als hetero vrouw, vind de vrouwen er lekkerder uitzien als de mannen....
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:
Naakt hoeft niet altijd, een goed genomen foto kan meer zeggen..
Een bijproduct van een stevige SM-sessie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef Cynix ® het volgende:
Navelstukken? Wil ik weten wat daarmee bedoeld wordt?
je heet gert en wil geilen op mannenbillen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]Ja doei, neem die arty crap maar weer mee.
Wij willen in het Scanman-topic lekker geilen op blote tieten en mooie bipsen.
En hier willen ze van hun stoel soppen van de mooie naakte mannenlichamen cq onderdelen daarvan.![]()
Mens, tief op hier met je gezeik. Ga lekker in je gesticht lopen blaten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je heet gert en wil geilen op mannenbillen?
oke
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
En hier willen ze van hun stoel soppen van de mooie naakte mannenlichamen cq onderdelen daarvan.![]()
Duidelijke taalquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mens, tief op hier met je gezeik. Ga lekker in je gesticht lopen blaten.
die griet spoort echt niet!quote:
Het stuk tussen navel en aanzet piemOlquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef Cynix ® het volgende:
Navelstukken? Wil ik weten wat daarmee bedoeld wordt?
LE-ZEN!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het stuk tussen navel en aanzet piemOl
Gert, de nieuwe Rik
ik vind haar gescheld ook niet nodig!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
---Dit soort gescheld is niet nodig---
en jij bent peuterjuf?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Als er één niet spoort hier, dan ben jij het hoor. En nu wegwezen.
Je nieuwe tagje wat doe jequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
LE-ZEN!![]()
Ik zeg nergens dat ik geil op mannenbillen.
Hoewel, als ze niet harig zijn..
Anyway: "Broeder Gert" is mooi zat. Laat "De nieuwe Rik" dus maar zitten.
Inderdaad, laat ze maar komen,quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:32 schreef SCH het volgende:
Kijk, dit is dan wel weer een topic waar je u tegen zegt.
Niveauquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:50 schreef teamlead het volgende:
he bahwaarom nou een topic als dit? Het hele niveau keldert
Inderdaad.. welk niveau?quote:
Yammie, vlees(ch)-keuringen!quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:27 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Inderdaad, laat ze maar komen,.
nou zegquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:49 schreef evert het volgende:
is dit alles?
Nee, maar de oogst hier is wel érg magertjes tot nu toe.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:29 schreef Gert het volgende:
Wij worden anders ook niet echt verwend hoor.
Subtiel..quote:
je wilt Huub gewoon naakt zien he?quote:
Oh ja, ff zoekenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
er was een foto van Huub's pik ...
De klongelong van Huub.. 't blijft een wonder...quote:
Er was ook nog ergens een plaatje van een andere bewoner, die kon ik ff niet vinden.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
De klongelong van Huub.. 't blijft een wonder...![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Er was ook nog ergens een plaatje van een andere bewoner, die kon ik ff niet vinden.
maar die van Huub is niet mis idd. Zou ie ook grote handen hebben?
Zo'n gezegde bedoelde ik ook. Maar dan iets met handenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze zeggen weleens: an der Nase eines Mannes, erkannt man sein Johannes.
volgens mij heeft huub geen grote neus.....
what the fuck!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
speciaal voor bluezz nog eentje:
[afbeelding]
Tering, daar ben ik dus de hele dag al van streek vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Hij scheert zich wel zo te zien...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tering, daar ben ik dus de hele dag al van streek van![]()
![]()
![]()
nee joh.... hangt gewoon wat vet overheenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij scheert zich wel zo te zien...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
omg blij dat ik op tijd ben gaan slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
omg jij hebt ook nog gekeken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij scheert zich wel zo te zien...![]()
Most dat nou, ik heb de hele dag al nachtmerries van die boeddahquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Dat is een bloot bukkend mensch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef Cahir het volgende:
omg wtf was dat?
eerder een black holequote:
om ons te laten gruwen, een soort van tubgirl maar dan andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Michellee het volgende:
Waarom doet hij dat?
is dat wally de walrusquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Omdat hij straalbezopen was en alle bewoners voor rotte vis heeft uitgemaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Michellee het volgende:
Waarom doet hij dat?
zie: http://www.youtube.com/watch?v=fsXlaTvgzy8&mode=related&search=quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Michellee het volgende:
Waarom doet hij dat?
om z'n tattoo te verzorgen zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
Is dat vaseline?
Jaap? Da's een hoop vleeschquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, komt er nog wat versch vleesch hier
Deze heb ik vannacht al gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, komt er nog wat versch vleesch hier
Welke filmpjes???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:21 schreef itsme het volgende:
Is er geen cap van Huub zijn staander toen gaby er was?![]()
wel op filmpjes gezien
Welk deel van de topictitel begrijp je niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:17 schreef havefun het volgende:
Kan er niet even een waarschuwing bij dit topic komen: " pas op het volgende materiaal kan als zeer schokkend ervaren worden"
Tering ik hou hier nachtmerries aan over.
Ik niet....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:17 schreef havefun het volgende:
Kan er niet even een waarschuwing bij dit topic komen: " pas op het volgende materiaal kan als zeer schokkend ervaren worden"
Tering ik hou hier nachtmerries aan over.
stond al aan het begin van dit topicquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:21 schreef itsme het volgende:
Is er geen cap van Huub zijn staander toen gaby er was?![]()
wel op filmpjes gezien
verschrikkelijk !!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio in volle glorie .....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:05 schreef zaadjuh het volgende: