De klongelong van Huub.. 't blijft een wonder...quote:
Er was ook nog ergens een plaatje van een andere bewoner, die kon ik ff niet vinden.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:08 schreef Elounda het volgende:
[..]
De klongelong van Huub.. 't blijft een wonder...![]()
quote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Er was ook nog ergens een plaatje van een andere bewoner, die kon ik ff niet vinden.
maar die van Huub is niet mis idd. Zou ie ook grote handen hebben?
Zo'n gezegde bedoelde ik ook. Maar dan iets met handenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:13 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze zeggen weleens: an der Nase eines Mannes, erkannt man sein Johannes.
volgens mij heeft huub geen grote neus.....
what the fuck!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
speciaal voor bluezz nog eentje:
[afbeelding]
Tering, daar ben ik dus de hele dag al van streek vanquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Hij scheert zich wel zo te zien...quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Tering, daar ben ik dus de hele dag al van streek van![]()
![]()
![]()
nee joh.... hangt gewoon wat vet overheenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij scheert zich wel zo te zien...![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
omg blij dat ik op tijd ben gaan slapenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
omg jij hebt ook nog gekeken!quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij scheert zich wel zo te zien...![]()
Most dat nou, ik heb de hele dag al nachtmerries van die boeddahquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Dat is een bloot bukkend mensch.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef Cahir het volgende:
omg wtf was dat?
eerder een black holequote:
om ons te laten gruwen, een soort van tubgirl maar dan andersquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Michellee het volgende:
Waarom doet hij dat?
is dat wally de walrusquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Omdat hij straalbezopen was en alle bewoners voor rotte vis heeft uitgemaaktquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Michellee het volgende:
Waarom doet hij dat?
zie: http://www.youtube.com/watch?v=fsXlaTvgzy8&mode=related&search=quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:07 schreef Michellee het volgende:
Waarom doet hij dat?
om z'n tattoo te verzorgen zekerquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
Is dat vaseline?
Jaap? Da's een hoop vleeschquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, komt er nog wat versch vleesch hier
Deze heb ik vannacht al gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:06 schreef Bluezz het volgende:
Zeg, komt er nog wat versch vleesch hier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |