Ik verwacht dat de regie dit preutser gaat filmen dan BB.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
We kunnen natuurlijk niet zonder dit topic
Dat vond ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
We kunnen natuurlijk niet zonder dit topic
Gisteren Eveline al wel topless gezien, maar nog geen captures gemaakt.quote:
Dat gaan ze geen jaren volhoudenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren Eveline al wel topless gezien, maar nog geen captures gemaakt.
Later gingen ze zich omkleden onder hun badjas.
Wel opblijven letten, he?!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Graag mannen voor mij, Scan! ;-)quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We openen even een topicje natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef chas het volgende:
Graag mannen voor mij, Scan! ;-)
*Yammie*
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:26 schreef robinotc het volgende:
de dames Eveline en nena zijn zich ook aan het douchen met bikini aan. Ze vinden het water te koud en de handdoeken veel te groot
Ik wilde hem gvd net zelf hier neerzettenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:43 schreef Gert het volgende:
Ah, de eerste tit'n zijn gescoord.![]()
Bij wijze van veelbelovende teaser, een crosspost van DaMook die hij zojuist in het COS-topic postte:
Deze dame willen we de komende tijd best wel wat "beter leren kennen".![]()
[afbeelding]
Nee alles is gephotoshoptquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al begonnen dan?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al begonnen dan?
quote:
Dit is inderdaad Ilonaquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Eveline is heel preuts, dus ik verwacht dat dit Ilona is.
Inderdaad, die tetten staan er veel te stijf bij/op!quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt ook weer sterk op siliconen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
tietenvoelpost
Kipfilet keuring, zul je bedoelen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
tietenvoelpost
Russische kipfilet, lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef chas het volgende:
[..]
Kipfilet keuring, zul je bedoelen!
die's 45 ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
wauw die nena... tevens is die ilona ook niet verkeerd...
Kun je lang wachten. Ze kleed zich altijd om onder een badjas. Ik heb het vermoeden dat ze dat gaan volhouden ook.quote:
Ach ze zal ooit de fout maken. We hebben ± een jaar de tijdquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Ze kleed zich altijd om onder een badjas. Ik heb het vermoeden dat ze dat gaan volhouden ook.
Nee, we hebben minimaal een jaar de tijdquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:22 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Ach ze zal ooit de fout maken. We hebben ± een jaar de tijd![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:33 schreef dracula100 het volgende:
is er al een fanclub van NENA,
wat een lekker ding zelfs haar stem en de manier waarop ze praat,
is dit wat ze bedoelen met liefde op het eerste gezicht....of is dit opgekropte geiligheid.
Neeee gewoon hormonen.....pfff dat gebit zo gaaf wit ja hoor gewoon geil
Neptietenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:36 schreef ThaSandman het volgende:
Kom jongens. Pics plaatsen en niet SC-en. Owjee nu doe ik het zelf ook![]()
Ik volg het heus wel hoor, maar de dames laten echt niets zien. Geen glimp, helemaal niets. Daarbij komt ook nog dat de regie geen moeite doet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
Als BB afgelopen is, verkassen er hopelijk wat titty-cappers van daar naar hier, want dit schiet nog niet erg op.
Het valt ook nog eens niet mee, gezien het voorzichtige gedrag van de dames. Maar dat die Nena, met d'r geklooi onder d'r badjasje, ooit nog een keer full frontal te grazen wordt genomen, staat buiten kijf.
We krijgen ze vroeg of laat wel te pakken Scan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik volg het heus wel hoor, maar de dames laten echt niets zien. Geen glimp, helemaal niets.
Ik zet mijn hoop op Sylviaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
We krijgen ze vroeg of laat wel te pakken Scan.![]()
jouw weken zijn wel erg ruimquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
De oogst na ruim een week is nog erg magertjes.
hmm ik hoopte juist meer op nena..quote:
Maar die laat dus niets zien. Van Sylvia weten we dat nog niet.quote:
Nena gaat niet bloot! Ze doet er alles aan om niets te laten zien. Als je op bloot caps van haar wacht, kun je helaas lang wachten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:20 schreef dracula100 het volgende:
Dan maar zo,n oude kont....please scanman ik wil Nena..
ach joh....kwestie van tijd...geloof mij nouquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef scanman01 het volgende:
Nena gaat niet bloot! Ze doet er alles aan om niets te laten zien. Als je op bloot caps van haar wacht, kun je helaas lang wachten.
Vanwege de Silvia pix die ik gisteren geplaatst heb?quote:
Nou, gelukkig hebben ze een fitnessruimte in die toko.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
Vanwege de Silvia pix die ik gisteren geplaatst heb?
Silvia is 29
Niks mis met Silvia. Wat mij betreft mag ze uit die fitnessruimte blijven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:42 schreef APK het volgende:
[..]
Nou, gelukkig hebben ze een fitnessruimte in die toko.![]()
Goede serie maestro.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niks mis met Silvia. Wat mij betreft mag ze uit die fitnessruimte blijven.![]()
Dat heb ik dus andersom. Ik hou niet van dat afgetrainde en dat dunne. Ik hou meer van lekker zacht enzo, beetje buikjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:17 schreef Gert het volgende:
Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik de veelbelovende buik, taille en tieten zie van Nena, dat er dan acuut dierlijke instincten bovenkomen die bij Sylvia achterwege blijven ofzo.
well lekkere tieten voor een 13-jarige danquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus andersom. Ik hou niet van dat afgetrainde en dat dunne. Ik hou meer van lekker zacht enzo, beetje buikjeIk ben het wat dat betreft met de oudere dames in het huis eens: Nena's lichaam is een beetje dat van een 13 jarige.
Ben het niet snel met je eens, maar nu moet ik toch toegeven dat we in ieder geval dezelfde dierlijke instincten hebben...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Goede serie maestro.
Om op te liggen en aan te zitten ziet het eruit als een prima lijf enzo.
Gezellig voor wat echtelijke vanillesex enzo.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat als ik de veelbelovende buik, taille en tieten zie van Nena, dat er dan acuut dierlijke instincten bovenkomen die bij Sylvia achterwege blijven ofzo.
wtfquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind het heel erg meevallen hoor. Zeker voor iemand van haar leeftijd. Weinig mis mee.quote:
Het ju oma ok tietu? tjemug zech...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
m'n oma het ok tietuh, mar die wil ik ok nie zien![]()
Held!quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Ladies and gentlemen... we - almost - got her
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 oktober 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Zo is hij gewoon opgeslagen aangezien scanman ook veel screens maakt van BBquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:31 schreef modric11 het volgende:
dat is toch geen nena..want er staat big brother???
Van mij hoeft ze echt niet naar de orthodingesquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:41 schreef Cruizer het volgende:
Waarom hebben die sukkels kasten met melkwitte deuren geplaatst ???
Ze heeft echt een goed lijf, nu nog even naar de orthodontist om die bek goed te krijgen !![]()
gewiept ?? Is dat iets wat je ook nog op oudere leeftijd doet (het wipt en het piept?)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 10:28 schreef fr0x het volgende:
ik heb haar gewiept
Mwah.. de streams staan regelmatig op Nena als zij zich omkleedt, maar ze haalt dagelijks een hele toer uit om te zorgen dat er zo weinig mogelijk te zien is.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:58 schreef johnny_rabbitte het volgende:
ik vrees dat talpa veel doet om nena blootvrij tehouden ivm mogelijke geldstroompjes van de bladen voor echte pics..
Viel mij ook al op ja. Het lijkt er zelfs op dat de regie van DGK er ook al een sport van heeft gemaaktquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 12:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah.. de streams staan regelmatig op Nena als zij zich omkleedt, maar ze haalt dagelijks een hele toer uit om te zorgen dat er zo weinig mogelijk te zien is.
schijnbaar heeft ze ook al een aanbod van de playboy gehad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op ja. Het lijkt er zelfs op dat de regie van DGK er ook al een sport van heeft gemaakt
Jep. En afgeslagen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 16:42 schreef avotar het volgende:
[..]
schijnbaar heeft ze ook al een aanbod van de playboy gehad.
............quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
Stop aub met die kikkers en host je plaatjes ergens anders modric!
Jij ziet misschien plaatjes, maar wij dus niet. Je kunt hier geen pix plaatsen via imageshack. Dan zien wij alleen het kikker logo van imageshack.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:40 schreef modric11 het volgende:
[..]
............
ik snap et ff nie kikker=natasia tog ..............
over half uurtje plaats ik er nog een paar van nena
ohh ok ik zal et ff veranderenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ziet misschien plaatjes, maar wij dus niet. Je kunt hier geen pix plaatsen via imageshack. Dan zien wij alleen het kikker logo van imageshack.
quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:17 schreef modric11 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zien jullie et nu????
Breedbeeldfoto of is het écht zo erg?quote:
Een stuk beter dan de gemiddelde hangende uier-screenie in ieder geval.quote:
Gaat het verder een beetje?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:08 schreef johnny_rabbitte het volgende:
kom op zeg dat men sis zo nep als de neten met dr kunstrack
Yeah right, en als ze dat niét doen, dan ben jij de eerste om luidkeels te roepen waarom zo'n vieze uitgezakte ouwe taart op TV moet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:34 schreef johnny_rabbitte het volgende:
Ik haat mutsen die jonger willen lijken dan ze zijn
zij ze ?? Sorry hoor, maar dat moet zijn: zei ze. Onderwijs van tegenwoordig ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:38 schreef modric11 het volgende:
in dit gesprek zij ze dat ze eruit gaat
Waarschijnlijk niet, maar wie boeit dat?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:51 schreef Cruizer het volgende:
Zou Nena er met haar eigen haarkleur ook zo geile uitstraling hebben ?![]()
Eens. Maar kijk naar Nena die nog steeds niet naakt te zien is, dus het bedrag van de playboy omhoog. Dus als ze slim is blijft ze even volhouden.quote:Aan de bewoners zou ik dan willen zeggen: Doe niet aan zo'n programma mee als je niet gefilmt wil worden.
Ja, die gaat geen gratis shots weggeven als ze grofgeld bij de playboy kan verdienen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
T'is niet veel, maar toch Nena bloot
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch om je dood te lachen dat ze zo die badjas voor het raam hangt zodat je maar niets ziet.
Volgens mij de eerste keer dat primeserver een plaatje verwijderd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 17:29 schreef modric11 het volgende:
[afbeelding]
Groeten uit de kooi terug![]()
Nee het is inderdaad vrij logisch dat je als jonge meid naakt op het internet wilt staan jaquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Toch om je dood te lachen dat ze zo die badjas voor het raam hangt zodat je maar niets ziet.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:22 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste keer dat primeserver een plaatje verwijderd.
Of ben ik de enige die natasia niet meer ziet
Wist geen andere ondertitelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:16 schreef Jeroen_S. het volgende:
haha nlboy, je woont in huizen maar hebt wablief in je naam staan
Wat een aanfluiting, die badjasquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
T'is niet veel, maar toch Nena bloot
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef baskabel4 het volgende:
nena..ik ben verliefd op je
jouw mondje en jouw kontje...hmmmmmmmmmm
die huid zo perfect en die ogen..als die je aankijken krijg je spontaan een stijve
die huid zo perfect en die ogen..als die je aankijken krijg je spontaan een stijve
Gast, nee...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef baskabel4 het volgende:
Joh, dat hebben we allemaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef baskabel4 het volgende:
als je in gaat zoomen zit er pricies een vierkant blokje over ghaar tepels.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:47 schreef D.Rose het volgende:
Ik vind Nena weinig bijzonder, maar doordat ze 'ze' angstvallig verborgen probeert te houden begint het nu bijna een principekwestie te worden
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef RoaRRR het volgende:
en onder de dekens gaan liggen komt niet in haar hoofdje op ???
beetje Mr. Bean op het strandquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Als je denkt dat je alles wel hebt gezien, krijg je dit. Ze trekt eerst een bikinitopje over haar BH heen om daarna de bh er onder weg te halen. En trekt een bikinibroekje over haar slipje heen, om vervolgens het slipje er onderweg te halen.
Sjopnnie? Omdat anders de deals met PB en FHM minder opbrengen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
als je in gaat zoomen zit er pricies een vierkant blokje over ghaar tepels.
wie is er verantwoordelijk voor de censuur??
Doe es http://208.65.153.241 ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef Leipo666 het volgende:
hmm blijkbaar blokkeerd mijn werkgever sinds vanmiddag youtube
(vannochtend kon ik er nog wel naartoe)
Maar ze gaat wél in de FHM staan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:21 schreef scanman01 het volgende:
[..].. Als je denkt dat je alles wel hebt gezien, krijg je dit. Ze trekt eerst een bikinitopje over haar BH heen om daarna de bh er onder weg te halen. En trekt een bikinibroekje over haar slipje heen, om vervolgens het slipje er onderweg te halen.
Ik kan maar 1 ding zeggen:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:56 schreef baskabel4 het volgende:
Ongeacht wat iedereen verder van Ilona denkt, met haar 44 jaar ziet ze er best wel strak uit. Denk 1 enkele keer terug aan Hilde (BB6) en je ziet het verschil !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:43 schreef scanman01 het volgende:
Ilona
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Inderdaad, redelijk MILF.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ongeacht wat iedereen verder van Ilona denkt, met haar 44 jaar ziet ze er best wel strak uit. Denk 1 enkele keer terug aan Hilde (BB6) en je ziet het verschil !
Dan moet je niet in dit topic zijn, want er is niets naakt hoor.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:38 schreef baskabel4 het volgende:
vandaag gaat Nena poseren !!!!!!
jaaaahhhhhhhh!!!!!
Bij mij ook...!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:14 schreef Leipo666 het volgende:
hmm blijkbaar blokkeerd mijn werkgever sinds vanmiddag youtube
(vannochtend kon ik er nog wel naartoe)
Als je wel eens in BB hebt rondgekeken weet je dat ' tietuh' een verzamelnaam isquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Soms, heel soms gaat het mis en dan valt de handdoek net even te vroeg
[afbeelding]
wordt blijkbaar op IP adre geblokkeerdquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
probeer die link eens die ik poste?
das kut voor je danquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wordt blijkbaar op IP adre geblokkeerd
btw laatste foto-collage: zie ik nou dat ze er een extra kipfilet bij stopt?
Goeie cap, Scan, maar wie is het, Nena?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Soms, heel soms gaat het mis en dan valt de handdoek net even te vroeg
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:25 schreef Scope het volgende:
[..]
Goeie cap, Scan, maar wie is het, Nena?
Het is DE kooi en goudeN, bovendien werkt je spamlink niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef brendelie het volgende:
hey hey leuke foto's hoor kijk ook eens op www.hetgoudekooi.nl groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Begint dat Brendelie figuur hier nou ook al te spammen.....quote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef brendelie het volgende:
hey hey leuke foto's hoor kijk ook eens op www.spamlink.nl groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op die ene keer na danquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:28 schreef Sender_ het volgende:
Jahh Nena weet het allemaal steeds goed te verbergen![]()
Ik denk dat het nog heel moeilijk kan worden om Nena echt helemaal naakt te cappen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:47 schreef maikel112 het volgende:
Leuke uitdaging, ik weet zeker dat het gaat lukken![]()
Wij niet.quote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Hm die FHM shoot heb ik geloof ik gemist
Je zou alle plaatjes in diverse topics kunnen plaatsen, levert hem een aardige rekening opquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
ga je die link nu in ieder topic spammen zielig mannetje25 ?
quote:Op maandag 20 november 2006 01:44 schreef Poepoog het volgende:
Je zou alle plaatjes in diverse topics kunnen plaatsen, levert hem een aardige rekening op![]()
f5 ze![]()
Slim om je haren op je rug te laten liggen tijdens het zonnebankenquote:Op maandag 20 november 2006 18:34 schreef Tomahawk39 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou hopen hier mee mede fokker's een dienst te bewijzen
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slim om je haren op je rug te laten liggen tijdens het zonnebanken![]()
.
Grmbll, *dooie mus*.quote:Op zondag 10 december 2006 04:07 schreef Canisfire het volgende:
*schop*
Het programma is niet saai, maar ze zijn wel preuts.quote:Op zondag 10 december 2006 11:22 schreef Canisfire het volgende:
Ja waarom zijn er zo weining caps dan? is dgk zo saai?
Ik dacht: ik ga ook ff kijken. Hup streams aan, en wat zie ik: die gladde viespeuk Homoeboy Brian weer met z'n tengels aan Nena, haar te "masseren".quote:Op woensdag 13 december 2006 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Geen tieten en niet bloot, maar toch wel de moeite waard. Van een tijdje geleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Preuts. Ze kleden zich om onder de badjas. En er staat geen stream rechtstreeks op de douche.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:16 schreef sander89 het volgende:
Valt ook niet veel te zien vergeleken met BB, zijn ze zo preuts of staan de streams nooit op de badkamer enz.
Niet?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:09 schreef scanman01 het volgende:
.
[..]
Preuts. Ze kleden zich om onder de badjas. En er staat geen stream rechtstreeks op de douche.
Er zit nog glas tussen, maar daar weet Nena wel raad mee. Dan hangt ze er een handdoek over heen. Zie foto.quote:
Dat verstoppen begint ook wel een beetje een obsessie te worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zit nog glas tussen, maar daar weet Nena wel raad mee. Dan hangt ze er een handdoek over heen. Zie foto.
[afbeelding]
Ik blijf nog steeds vinden dat dit soort dingen bestraft moeten worden. Nicolaas werd ook het huis uit gestuurd omdat ie camera's het zicht ontnam.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zit nog glas tussen, maar daar weet Nena wel raad mee. Dan hangt ze er een handdoek over heen. Zie foto.
[afbeelding]
Dat azen op tieten en billen niet danquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Dat verstoppen begint ook wel een beetje een obsessie te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |