Als je wel eens in BB hebt rondgekeken weet je dat ' tietuh' een verzamelnaam isquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Soms, heel soms gaat het mis en dan valt de handdoek net even te vroeg
[afbeelding]
wordt blijkbaar op IP adre geblokkeerdquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:48 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
probeer die link eens die ik poste?
das kut voor je danquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:47 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
wordt blijkbaar op IP adre geblokkeerd
btw laatste foto-collage: zie ik nou dat ze er een extra kipfilet bij stopt?
Goeie cap, Scan, maar wie is het, Nena?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Soms, heel soms gaat het mis en dan valt de handdoek net even te vroeg
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:25 schreef Scope het volgende:
[..]
Goeie cap, Scan, maar wie is het, Nena?
Het is DE kooi en goudeN, bovendien werkt je spamlink niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef brendelie het volgende:
hey hey leuke foto's hoor kijk ook eens op www.hetgoudekooi.nl groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Begint dat Brendelie figuur hier nou ook al te spammen.....quote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef brendelie het volgende:
hey hey leuke foto's hoor kijk ook eens op www.spamlink.nl groetjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op die ene keer na danquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:28 schreef Sender_ het volgende:
Jahh Nena weet het allemaal steeds goed te verbergen![]()
Ik denk dat het nog heel moeilijk kan worden om Nena echt helemaal naakt te cappen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:47 schreef maikel112 het volgende:
Leuke uitdaging, ik weet zeker dat het gaat lukken![]()
Wij niet.quote:Op maandag 13 november 2006 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Hm die FHM shoot heb ik geloof ik gemist
Je zou alle plaatjes in diverse topics kunnen plaatsen, levert hem een aardige rekening opquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef gebruikersnaam het volgende:
ga je die link nu in ieder topic spammen zielig mannetje25 ?
quote:Op maandag 20 november 2006 01:44 schreef Poepoog het volgende:
Je zou alle plaatjes in diverse topics kunnen plaatsen, levert hem een aardige rekening op![]()
f5 ze![]()
Slim om je haren op je rug te laten liggen tijdens het zonnebankenquote:Op maandag 20 november 2006 18:34 schreef Tomahawk39 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou hopen hier mee mede fokker's een dienst te bewijzen
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Slim om je haren op je rug te laten liggen tijdens het zonnebanken![]()
.
Grmbll, *dooie mus*.quote:Op zondag 10 december 2006 04:07 schreef Canisfire het volgende:
*schop*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |