Ik verwacht dat de regie dit preutser gaat filmen dan BB.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
We kunnen natuurlijk niet zonder dit topic
Dat vond ik ookquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef teamlead het volgende:
We kunnen natuurlijk niet zonder dit topic
Gisteren Eveline al wel topless gezien, maar nog geen captures gemaakt.quote:
Dat gaan ze geen jaren volhoudenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gisteren Eveline al wel topless gezien, maar nog geen captures gemaakt.
Later gingen ze zich omkleden onder hun badjas.
Wel opblijven letten, he?!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Graag mannen voor mij, Scan! ;-)quote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We openen even een topicje natuurlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef chas het volgende:
Graag mannen voor mij, Scan! ;-)
*Yammie*
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:26 schreef robinotc het volgende:
de dames Eveline en nena zijn zich ook aan het douchen met bikini aan. Ze vinden het water te koud en de handdoeken veel te groot
Ik wilde hem gvd net zelf hier neerzettenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:43 schreef Gert het volgende:
Ah, de eerste tit'n zijn gescoord.![]()
Bij wijze van veelbelovende teaser, een crosspost van DaMook die hij zojuist in het COS-topic postte:
Deze dame willen we de komende tijd best wel wat "beter leren kennen".![]()
[afbeelding]
Nee alles is gephotoshoptquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al begonnen dan?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:30 schreef DeTolk het volgende:
Is het al begonnen dan?
quote:
Dit is inderdaad Ilonaquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:05 schreef scanman01 het volgende:
Eveline is heel preuts, dus ik verwacht dat dit Ilona is.
Inderdaad, die tetten staan er veel te stijf bij/op!quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt ook weer sterk op siliconen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
tietenvoelpost
Kipfilet keuring, zul je bedoelen!quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
tietenvoelpost
Russische kipfilet, lekker.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:54 schreef chas het volgende:
[..]
Kipfilet keuring, zul je bedoelen!
die's 45 ofzoquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
wauw die nena... tevens is die ilona ook niet verkeerd...
Kun je lang wachten. Ze kleed zich altijd om onder een badjas. Ik heb het vermoeden dat ze dat gaan volhouden ook.quote:
Ach ze zal ooit de fout maken. We hebben ± een jaar de tijdquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Ze kleed zich altijd om onder een badjas. Ik heb het vermoeden dat ze dat gaan volhouden ook.
Nee, we hebben minimaal een jaar de tijdquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:22 schreef h.henkie het volgende:
[..]
Ach ze zal ooit de fout maken. We hebben ± een jaar de tijd![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:33 schreef dracula100 het volgende:
is er al een fanclub van NENA,
wat een lekker ding zelfs haar stem en de manier waarop ze praat,
is dit wat ze bedoelen met liefde op het eerste gezicht....of is dit opgekropte geiligheid.
Neeee gewoon hormonen.....pfff dat gebit zo gaaf wit ja hoor gewoon geil
Neptietenquote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:36 schreef ThaSandman het volgende:
Kom jongens. Pics plaatsen en niet SC-en. Owjee nu doe ik het zelf ook![]()
Ik volg het heus wel hoor, maar de dames laten echt niets zien. Geen glimp, helemaal niets. Daarbij komt ook nog dat de regie geen moeite doet.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:41 schreef Gert het volgende:
Als BB afgelopen is, verkassen er hopelijk wat titty-cappers van daar naar hier, want dit schiet nog niet erg op.
Het valt ook nog eens niet mee, gezien het voorzichtige gedrag van de dames. Maar dat die Nena, met d'r geklooi onder d'r badjasje, ooit nog een keer full frontal te grazen wordt genomen, staat buiten kijf.
We krijgen ze vroeg of laat wel te pakken Scan.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik volg het heus wel hoor, maar de dames laten echt niets zien. Geen glimp, helemaal niets.
Ik zet mijn hoop op Sylviaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:26 schreef Gert het volgende:
[..]
We krijgen ze vroeg of laat wel te pakken Scan.![]()
jouw weken zijn wel erg ruimquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 23:10 schreef Cynix ® het volgende:
De oogst na ruim een week is nog erg magertjes.
hmm ik hoopte juist meer op nena..quote:
Maar die laat dus niets zien. Van Sylvia weten we dat nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |