Jij durft zeker niet te komen Mo?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Vrouwlijke Fok!users zíjn hoeren![]()
Zeg poessie, jij was er ook al bijtijds toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij durft zeker niet te komen Mo?
Voeg ons maar toequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef peleetje het volgende:
touwens als er nog mensen zijn die mij effe kunnen toevoegen op msn.
Ken namelijk nog niemand. (newbie)
Hee kutjequote:
*insert pot bier*quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee kutjeGooi mij eens een pot bier aan in die OP?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ik kom ook.
Neem men lieftallige assistente DoubleDildo ook me.
Anders is er ook geen fuck aan hé.
Ja ik ben er rond 5 uurquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg poessie, jij was er ook al bijtijds toch?
Mooi dan meeten we ff bij de BKquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb overigens voor optie broek verneuken gekozen
Dat je niet wíl dat ik kom is natuurlijk iets anders he.... maar ben gewoon van plan om jullie gezelschap te houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij durft zeker niet te komen Mo?
VERDOMMEquote:
Blauw staat je echt niet hoor.quote:
Alleen Sebaggerquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:26 schreef Q. het volgende:
Is het Grote Afzeggen al begonnen?
Oeh, lekker! Zo'n grote knol. En dan op-en-neer-op-en-neerquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef fraubitch het volgende:
Gehehe!! GePWND!!
Ik kom gewoon men![]()
maar ik heb me aandacht op fok weer gehad vandaag, ga nu ff een knol rijden en ben om 4 uur in utrecht centraal
Of een natte broek!quote:
Neem je versterking mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:19 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat je niet wíl dat ik kom is natuurlijk iets anders he.... maar ben gewoon van plan om jullie gezelschap te houden![]()
Welwaar joh kutquote:
Verder lezen dan je neus lang isquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welwaar joh kut
Komen, of anders zwaait er wat
Ben je malquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verder lezen dan je neus lang is
Waarom krijgt McDavid een pot bier en ik zo'n suf wijvendrankje?quote:
Weet je hoe ernstig dat is? Mijn moeder is de meest dominante vrouw die leeft!quote:
Lekker rustig HeatWave. Vergeet je pen en papier niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gisteren overleefd, alleen mijn stem niet echt.
Ik ben er om 16:00.
Helaas voor jullie doet ie het nog welquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:09 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Lekker rustig HeatWave. Vergeet je pen en papier niet?
Hoi noshquote:
Doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas voor jullie doet ie het nog wel.
Nee, ik zit er aan te denken een laptopje mee te nemen.
Dan kan ik die van mij ook wel meesleurenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas voor jullie doet ie het nog wel.
Nee, ik zit er aan te denken een laptopje mee te nemen.
Als ik het doe is het alleen voor bij het voorborrelen dan, daarna loop ik wel ff mee naar CS om hem in een kluisje te doen, maar ik denk er nog even over naquote:
Sleuren is bij mij niet nodigquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan kan ik die van mij ook wel meesleuren
Mijne moet k aandraaien, 486 laptopquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sleuren is bij mij niet nodig.
Zegt ze blij om half 12quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef fraubitch het volgende:
ja hoi
Ik vertrek zo naar denbosch, en vandaaruit naar utreg
de mzzl tozzo
Ja hoiquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Quara het volgende:
[..]
Zegt ze blij om half 12
@newbie: zelfs dat durf ik niet!!!11!!!111!
Hoiquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ja hoi
Ik moet eerst nog het een en ander doen in Denbosch
Ben pas om 4 uur in Utreg
Hoelaat ben je present?quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 22:47 schreef Nosh het volgende:
Ja hoi.
Ch. en ik zijn er rond een uur of 18:00, en we zitten dan uiterst onopvallend het blauwe bord in de gaten te houden, terwijl we grinniken om al die mensen die semi-non-chalant 21 keer langs lopen.
Goed plan, de rest komt rond 19:00 kan je mooi een uurtje je nagels doen ofzoquote:
Tof, dank jequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik neem 4 dames mee naar Stairway
Geen dank geen dankquote:
Dat doe je maar na afloop van de avondquote:
Is het een publieke hamburger og een privé hamburger meet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh, ik ben 17:00 met poessie een hamburger aan het doen
Vanaf een uur of vier zijn er fok!kers in Stairway Nolius, gewoon daarheen komen dus!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:22 schreef Nolius het volgende:
Zeg, om 19:00 uur verzamelt er een groep?
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Uit de OP: ''Hoe laat?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:22 schreef Nolius het volgende:
Zeg, om 19:00 uur verzamelt er een groep?
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Jaaaa feli!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef Biogarde het volgende:
David is weer huiseigenaar [afbeelding]
Yeaaaahquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef Biogarde het volgende:
Gefeli Bio! Moest je moeder huilen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef Biogarde het volgende:
Dat lijkt me een opgavequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
Een foto waarop we allemaal onderstaande smiley nadoen zou geweldig zijn.
[afbeelding]
Hoe gaaf! Pics!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:56 schreef Biogarde het volgende:
Wat denk jequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
komt sebasser nog
Jij meestal niet meer de dag ernaquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:59 schreef moemoe het volgende:
Een foto waarop we allemaal onderstaande smiley nadoen zou geweldig zijn.
[afbeelding]
Mijn lieve imago, wat doe je?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij meestal niet meer de dag erna.
Kim en ik .quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie gaan er eten rond half 7 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |