Er is een automaat bij de wc's.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:55 schreef MoChe het volgende:
Moet je je eigen condooms mitbringen?
Als je geld voor een hoer hebt misschien...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:55 schreef MoChe het volgende:
Moet je je eigen condooms mitbringen?
Vrouwlijke Fok!users zíjn hoerenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je geld voor een hoer hebt misschien...
Noem CHowi geen hoer! Ze is puur en sereen!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Vrouwlijke Fok!users zíjn hoeren![]()
Is dat niet bij de prijs inbegrepen dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je geld voor een hoer hebt misschien...
Je voldoet weer helemaal aan mijn voorspellingquote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom wss ook niet, behalve als ik morgen op het eind toch opeens vervoer heb..
Je bent vast niet de enigequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je voldoet weer helemaal aan mijn voorspelling![]()
Ook aan de mijne hoor.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je voldoet weer helemaal aan mijn voorspelling![]()
En de mijne.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef SANCTAsimplicissim... het volgende:
[..]
Ook aan de mijne hoor.
De Hoop is een weerloos kind, dat lacht tegen de rover die hetslacht.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En de mijne.
Al is het van mij niet echt een voorspelling, meer een hoop.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:05 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ook aan de mijne hoor.
dAT ZOU IK WEL WILLEN, JA.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]OPa
![]()
Begreep ik goed dat je Wiets mee neemt ??
Ohhquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
dAT ZOU IK WEL WILLEN, JA.
tsss Opa komt toch niet,,,die gaat langs de zijlijn staan lurken en dan daarna in t topic posten ja ik heb jullie zien staan,,, en komt dan met een smoes dat zn kleinzoon niet wilde dat ie gingquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:14 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
dAT ZOU IK WEL WILLEN, JA.
ahh je bent tenminste eerlijk eroverquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:13 schreef Minkeltje het volgende:
Ik kom nietstandby dienst enzoow...en om nou met een laptop rond te gaan lopen sjouwen
Sorry ik had je graag willen ontmoeten maar ja.. ik ben een mietje.. dus kom niet
![]()
Jammer Minkeltje.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:13 schreef Minkeltje het volgende:
Ik kom nietstandby dienst enzoow...en om nou met een laptop rond te gaan lopen sjouwen
Sorry Misshobje,, ik weet dat je me graag had ontmoet :kuch:
merkte ik t maar isquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:16 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Jammer Minkeltje.
Maar ik blijf je hoog houden hoor.
Ik kom echt!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
tsss Opa komt toch niet,,,die gaat langs de zijlijn staan lurken en dan daarna in t topic posten ja ik heb jullie zien staan,,, en komt dan met een smoes dat zn kleinzoon niet wilde dat ie ging
Heatwave had het erover om z'n laptop mee te nemen en je hebt er draadloos internet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:13 schreef Minkeltje het volgende:
Sorry Misshobje,, ik weet dat je me graag had ontmoet :kuch:
Ik heb niet eens een kleinzoon!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
tsss Opa komt toch niet,,,die gaat langs de zijlijn staan lurken en dan daarna in t topic posten ja ik heb jullie zien staan,,, en komt dan met een smoes dat zn kleinzoon niet wilde dat ie ging
Met wie je er dan was toen in Utrechtquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kleinzoon!
FANTAST!
Nadeel is is dat bellen in een volle kroeg niet echt je-van-het isquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heatwave had het erover om z'n laptop mee te nemen en je hebt er draadloos internet.
Loop je ff naar buiten duhquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Nadeel is is dat bellen in een volle kroeg niet echt je-van-het isDus helaasch pindakaasch
mET MEVROUW OPA EN EEN KLEINDOCHTER.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:24 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Met wie je er dan was toen in Utrecht
ff denken,,, hartje centrum Utrecht, vrijdagavond, met een laptop op je hand en een mobiel aan je oor even buiten gaan staan,.... hoelang denk je dat die laptop nog in mijn bezit zal zijn ?quote:
Dat is balen!quote:
Ach k blijf wle ff hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Dat is balen!
Ik verheugde me op een actieve meet.
Neh, ik ga ff kijken of iemand anders van Fok ff meegaat.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef oshiro het volgende:
[..]
Je mag wel meetreinen vanaf Nieuwerkerk
Wel eens met een auto in Utreg gewees?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh, ik ga ff kijken of iemand anders van Fok ff meegaat.
Iemand met een auto.![]()
zeker.quote:
Nee, maar het zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:35 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Wel eens met een auto in Utreg gewees?
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar het zal wel meevallen.
donequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ik kom ook.
Neem men lieftallige assistente DoubleDildo ook me.
Anders is er ook geen fuck aan hé.
Zolang DoubleDildo er is...quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:03 schreef Bendeleider het volgende:
Er wordt wel geneukt hé?
Die kit ik hoogst persoonlijk dicht met mijn mansappen.quote:
Heb ze nog wel geyle zussen dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:50 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Die kit ik hoogst persoonlijk dicht met mijn mansappen.
Vooruit ik kom toch welquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:28 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk he, heb ik helemaal geen zin meer nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |