En tóch moet je ze niet vergelijken!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef RealZeus het volgende:
Wow,ik word morgen doodvermoord door de PDL-fanclub.![]()
Als een vrouw zegt dat ze qua drinken een prof is denk ik aan twee dingen:
Patty Brard en Bonnie St.Claire.
Het heeft heul niet met uiterlijk te maken stelletje relnichten.![]()
Huillies.
![]()
Ze zegt ook alles door...quote:Op donderdag 28 september 2006 23:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hee je komt ook hoor ik![]()
niet afzeggen he dan![]()
Hell yes, we knuffelen je dood.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb ooit vernomen dat ik achter de schermen Pattydeluxe word genoemdquote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En tóch moet je ze niet vergelijken!
Die edit.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En tóch moet je ze niet vergelijken!
Ja kijk maar uit.quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hell yes, we knuffelen je dood.
Ja zeg toch maar.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ssssst! ik wil niet gelyncht worden!
Terugkrabbelen hč!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef RealZeus het volgende:
Huillies.
![]()
Jamaar. De meeste mensen kunnen het gewoon niet helpen aan dat verwoeste uiterlijk te denken bij het horen van de naam Patty Brardquote:Op donderdag 28 september 2006 23:16 schreef RealZeus het volgende:
Huillies.
![]()
Doodsverwensing, ban. Enzo.quote:
Ja,daarom zei ik ook Patty Brard.quote:
De editreden dus.quote:
RZ er zijn bepaalde zekerheden in het leven...quote:Op donderdag 28 september 2006 22:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat ,Remlof?
Je wilt niet de enige zijn die dan dronken is?![]()
Goed dusquote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ach, ik zit er niet mee. Qua gedrag lijk ik wel op Patty. Ik ben alleen niet zo druk.
Ik zal de tuinslang meenemen.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ach, ik zit er niet mee. Qua gedrag lijk ik wel op Patty. Ik ben alleen niet zo druk.
Uhu. Zoals ik zeker wist dat jij ooit ONZ mod zou wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
RZ er zijn bepaalde zekerheden in het leven...
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
RZ er zijn bepaalde zekerheden in het leven...
Je bent ook tig keer getrouwd?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:
Dat valt wel mee.Ik heb je niet hysterisch horen schreeuwen enzo.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja,je komt wel,maar je zegt nu dat je niet komt zodat de vrouwelijke aanwezigen je om de nek vliegen als je er toch blijkt te zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh maar, ik kom toch maar niet
Jij geile aandachtshoerquote:Op donderdag 28 september 2006 23:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh maar, ik kom toch maar niet
Neen, ik kan mrogen niet mijn bed uit kmen omdat ik lam ben vannacht. dus sorryquote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom wss ook niet, behalve als ik morgen op het eind toch opeens vervoer heb..
Is OV echt niet te doen vanaf groningen?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom wss ook niet, behalve als ik morgen op het eind toch opeens vervoer heb..
Je mag wel meetreinen vanaf Nieuwerkerkquote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Alsof we dat nog niet wisten.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:32 schreef Sebasser het volgende:
Ik kom je uit bed sleuren.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, ik kan mrogen niet mijn bed uit kmen omdat ik lam ben vannacht. dus sorry
Ik ben nog wakkerquote:Op donderdag 28 september 2006 23:50 schreef Remco2002 het volgende:
En ik had zo gehoopt dat dit topic ook nog vol zou komen vandaag
Kom dan ook gewoon!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:53 schreef DFDuo het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker![]()
Maar ik voel me hier steeds minder thuis als afhaker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |