Jij durft zeker niet te komen Mo?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:58 schreef MoChe het volgende:
[..]
Vrouwlijke Fok!users zíjn hoeren![]()
Zeg poessie, jij was er ook al bijtijds toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij durft zeker niet te komen Mo?
Voeg ons maar toequote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef peleetje het volgende:
touwens als er nog mensen zijn die mij effe kunnen toevoegen op msn.
Ken namelijk nog niemand. (newbie)
Hee kutjequote:
*insert pot bier*quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee kutjeGooi mij eens een pot bier aan in die OP?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:43 schreef Bendeleider het volgende:
Ik kom ook.
Neem men lieftallige assistente DoubleDildo ook me.
Anders is er ook geen fuck aan hé.
Ja ik ben er rond 5 uurquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg poessie, jij was er ook al bijtijds toch?
Mooi dan meeten we ff bij de BKquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb overigens voor optie broek verneuken gekozen
Dat je niet wíl dat ik kom is natuurlijk iets anders he.... maar ben gewoon van plan om jullie gezelschap te houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:36 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij durft zeker niet te komen Mo?
VERDOMMEquote:
Blauw staat je echt niet hoor.quote:
Alleen Sebaggerquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:26 schreef Q. het volgende:
Is het Grote Afzeggen al begonnen?
Oeh, lekker! Zo'n grote knol. En dan op-en-neer-op-en-neerquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef fraubitch het volgende:
Gehehe!! GePWND!!
Ik kom gewoon men![]()
maar ik heb me aandacht op fok weer gehad vandaag, ga nu ff een knol rijden en ben om 4 uur in utrecht centraal
Of een natte broek!quote:
Neem je versterking mee?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:19 schreef MoChe het volgende:
[..]
Dat je niet wíl dat ik kom is natuurlijk iets anders he.... maar ben gewoon van plan om jullie gezelschap te houden![]()
Welwaar joh kutquote:
Verder lezen dan je neus lang isquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welwaar joh kut
Komen, of anders zwaait er wat
Ben je malquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Verder lezen dan je neus lang is
Waarom krijgt McDavid een pot bier en ik zo'n suf wijvendrankje?quote:
Weet je hoe ernstig dat is? Mijn moeder is de meest dominante vrouw die leeft!quote:
Lekker rustig HeatWave. Vergeet je pen en papier niet?quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb gisteren overleefd, alleen mijn stem niet echt.
Ik ben er om 16:00.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |