Ja, ik had in de vakantie nogal wat geld verdiend dus dan krijg je dat hèquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef JeroenV het volgende:
Offtopic:
Teall, ben jaloers. Naar Snow Patrol, WAS en MUSE. Ik ga wel naar The Killers gelukkig.
Hier een linkje naar een review van Rolling Stone. Die zijn niet al te mild![]()
http://www.rollingstone.c(...)w/11755516/sams_town
Het ligt er volgens mij maar net aan of de andere stijl je bevalt. Hot Fuss was lekker luchtig, deze ligt misschien wat zwaarder op de maag. Maar er zitten een paar sterke uitschieters tussen en het album luistert gewoon lekker weg.
Ik heb het al eerder gezegd; Hot Fuss was voor mij Mr. Brightside, Somebody told me en All these things. Daarna kwamen een paar lekkere nummers, maar je was snel geneigd naar het begin terug te gaan. Dit album bevat veel meer sterke nummers.
Fascinerend dat het luisteren van deze CD bij iemand associaties met Springsteen oproept.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef JeroenV het volgende:
Hier een linkje naar een review van Rolling Stone. Die zijn niet al te mild![]()
http://www.rollingstone.c(...)w/11755516/sams_town
quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:21 schreef floppie86 het volgende:
de cd doet mij ook wel wat aan Bruce Springsteen denken, maar is dat slecht dan?
Als het een totale kopie was wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:21 schreef floppie86 het volgende:
de cd doet mij ook wel wat aan Bruce Springsteen denken, maar is dat slecht dan?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:17 schreef lienelien het volgende:
Op onlineticketshop.nl kan je nog kaartjes kopen. Voor ¤135![]()
![]()
Idd wel vreemd ja. Als ik over het algemeen aan amerikaanse muziek denk, denk ik aan hele grote negerts met 40kg goud om hun nek, in hun mond of op hun velgen die zingen over bitches, ho's, blingbling en pingping, maar dat kan ook natuurlijk aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 00:42 schreef Lamon het volgende:
[..]
De grootste reden in de negatieve reviews om het niet goed te vinden, lijkt te komen door het feit dat ze te "Amerikaans" zijn geworden (wat niet zo gek is voor Amerikanen, zou je dan denken), in plaats van "Brits".
Ik zelf vind ze nog behoorlijk Brits, vooral in hun coupletten.
Dacht ik aan het begin ook, maar je moet er vaker naar luisterenquote:Op zondag 8 oktober 2006 13:22 schreef nozem het volgende:
Op dat eerste album stonden nog wel wat pakkende nummers. Dit album doet me amper iets. Vooruit, het doet me wel iets, ik krijg er slaap van.
Ik had net bij de laatste van Muse dat ik ook vaker moest luisteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:48 schreef kweek89 het volgende:
ja maar zo kan ik naar elk album leren luisteren, als ik er maar vaak genoeg naar luister, ik heb juist respect voor de bands waar ik dat niet hoef
Oasis, Muse,Razorlight
Goede tweede, dat wel.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:20 schreef kreuk050 het volgende:
Absoluut niet mee eens, ik vind When you were young de beste!
bij mij ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:44 schreef Eikelpiercing het volgende:
Sam's Town, het titelnummer dan, vind ik ook erg leuk, net als For Reasons Unknown en Bones. Deze zijn samen met When You Were Young mijn favorieten toch wel denk ik
Je zei net dat je When you were young de beste vindquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:34 schreef kreuk050 het volgende:
Uncle Johnny vind ik eigenlijk de besteVaag
u-uhuh.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef JeroenV het volgende:
Grappig dat de eerste reacties erg positief waren en degenen die hem later beluisterden vooral negatieve reacties plaatsen.
Bij mij zul je weinig negatieve dingen horen over dit album. Denk dat het bij de andere juist tegenvalt omdat ze denken een soort van Hot Fuss krijgen voorgeschoteld. Wat natuurlijk een gaaf album was! Maar misschien ga ik deze zelf toch wel beter vinden. Ok je vindt er geen "3fm" singles op zoals Somebody told me of Mr. Brightside, maar voor mij niet de reden om het een slecht album te vinden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef JeroenV het volgende:
Grappig dat de eerste reacties erg positief waren en degenen die hem later beluisterden vooral negatieve reacties plaatsen.
Ik vind het juist nog beter geworden na een twintigtal luisterbeurten. Absolute top CDquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef JeroenV het volgende:
Inderdaad apart jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:22 schreef JeroenV het volgende:
Ik had het album snel, dus hoefde niks te baseren op meningen. Ik vond in principe hetzelfde als nu. Een sterk album, zonder uitschieters. De nummers zelf ben ik nog wat beter gaan vinden, maar vind het wel jammer dat er geen uitschieter op zit.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad apart jaIk moet zeggen dat ik de cd ook extra tegen vond vallen omdat ik door de reacties hier er hoge verwachtingen van had. Een tweede Hot Fuss had het voor mij overigens niet hoeven zijn aangezien ik op dat album maar 3 nummers de moeite waard vind (die zijn dan echter wel weer supervet
) Ik had gehoopt op een meer gebalanceerd album met een paar uitschieters. Het is niet zo dat ik Sam's Town helemaal afschrijf hoor, zoals ik al eerder zei zijn er een paar nummers die me wel aanspreken. En ik merk ook dat ik die nummers steeds beter vind. Misschien moet ik het dus vaker dan 5x luisteren, maar dat vind ik wel een slecht teken.
Ik vind dat Sam's Town juíst aan die omschrijving voldoetquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een meer gebalanceerd album met een paar uitschieters.
Als je bedoeld dat de nummers allemaal een beetje saai zijn en een paar een stuk leuker dan wel jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vind dat Sam's Town juíst aan die omschrijving voldoet![]()
Deze twee danquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je zei net dat je When you were young de beste vindIk vind Uncle Johnny ook het vetst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |