Waar heb je 'm gekocht dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:02 schreef LeonH het volgende:
En hier weer verder!
Heb het album vandaag gekocht en moet zeggen dat ik 'm toch wel heel anders dan Hot Fuss. Naar mijn mening is dit album meer mijn smaak. Dus zeer zeker een goed album!
Favorieten tot nu toe: When you were young en Why do i keep counting.
Vooral leuk is het hotelsfeertje d'r om heen. Zoals meteen het eerste plaatje om een indruk te krijgen van het geheel. Daarna wordt je even welkom geheten en kan je (behoorlijk fijne) verblijf beginnen, op het eind van het album wordt je uitgecheckt maar eigenlijk wilde ik toch weer meteen inchecken!
Ga 'm uiteraard nog wat vaker luisteren maar krijg het voorgevoel dat dit wel es 1 van m'n favorieten albums van het jaar kon worden![]()
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:41 schreef floppie86 het volgende:
Zullen we dit maar gewoon ook ff #3 noemen in de titel?
Haha, dat doe je slimquote:Op donderdag 28 september 2006 23:38 schreef LeonH het volgende:
Bij de Media Markt Heerlen. Welliswaar niet in de rekken maar na heel lief vragen kreeg ik 'm mee.Liep al es eerder met een Killers shirtje daar rond, kreeg een compliment van diezelfde verkoopster vanwege dat shirtje die 'm nu meegaf. Denk dat ie pas vanaf morgen in de winkel zou gaan liggen.
Dat je een gratis vinylletje erbij krijgtquote:Op donderdag 28 september 2006 23:45 schreef Taell het volgende:
[..]
Haha, dat doe je slim
Hmmmmm...mja, ik heb iets tegen Media Markt, maar ik heb ook geen zin om 3 extra dagen te wachten tot ik 'm heb. Het rare vind ik trouwens wel dat er op de site van Plato ''Sam's Town + 7 inch vinyl'' staat (http://plato.nl/plato/view.php?catalogue_id=173363). Wat is dat dan precies?
Oeh...inderdaad, da's eigenlijk best tofquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:00 schreef floppie86 het volgende:
[..]
Dat je een gratis vinylletje erbij krijgt![]()
Eigenlijk ook een geweldig nummer, ja.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:05 schreef dVTB het volgende:
Ik vind Read My Mind helemaal geweldig. Schreeuwt om een single-release, wat mij betreft.
Dacht dat ik ergens rond de 15 heb betaald... Zul je net zien dat er van het weekend een krantje in de bus valt met 9,99 ofzoquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:13 schreef JeroenV het volgende:
Hoe duur is hij bij de MediaMarkt?
Same here!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:47 schreef JeroenV het volgende:
Bones is echt zooo vet.Beste nummer van de cd.
When you were young wordt ook steeds beter, net als Why do I keep counting. Wat een nummer is dat...
Zit misschien maar 1 nummer tussen wat ik iets minder vindt, ik denk My list.
Welke vind je de uitschieters dan behalve When you were young?? Ik vind het allemaal van dezelfde kwaliteit. Wel een uitermate hoge kwaliteit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:34 schreef JeroenV het volgende:
Offtopic:
Teall, ben jaloers. Naar Snow Patrol, WAS en MUSE. Ik ga wel naar The Killers gelukkig.
Hier een linkje naar een review van Rolling Stone. Die zijn niet al te mild![]()
http://www.rollingstone.c(...)w/11755516/sams_town
Het ligt er volgens mij maar net aan of de andere stijl je bevalt. Hot Fuss was lekker luchtig, deze ligt misschien wat zwaarder op de maag. Maar er zitten een paar sterke uitschieters tussen en het album luistert gewoon lekker weg.
Ik heb het al eerder gezegd; Hot Fuss was voor mij Mr. Brightside, Somebody told me en All these things. Daarna kwamen een paar lekkere nummers, maar je was snel geneigd naar het begin terug te gaan. Dit album bevat veel meer sterke nummers.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:47 schreef JeroenV het volgende:
Bones is echt zooo vet.Beste nummer van de cd.
When you were young wordt ook steeds beter, net als Why do I keep counting. Wat een nummer is dat...
Zit misschien maar 1 nummer tussen wat ik iets minder vindt, ik denk My list.
Hehe, here's another addictquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:53 schreef LeonH het volgende:
Mensen.. help me... ik ben verslaafd volgens mij
Of is het normaal dat je een bepaald album 3x op 1 dag draait? Laatste keer dat ik dit ooit heb gedaan was volgens mij bij U2's Achtung baby
Sam's TownWhen you were young
Bones
For Reasons Unknown
![]()
Bones en Why do I keep counting. Bones is gemaakt in Hot Fuss stijl, Why do I keep counting moest groeien, maar vind ik nu misschien wel het beste van de cd. Achter deze 2 komt Sam's town.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:33 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Welke vind je de uitschieters dan behalve When you were young??
quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik heb hem nog steeds niet geluisterdSteeds geen tijd voor om hem ergens vandaan te plukken
Maar dat gaat een dezer dagen zeker gebeuren. Ben wel erg benieuwd nu!
Misschien kun jij mij eraan helpenquote:
Ik ga de cd ook zeker kopen maar ga het eerst even beluisterenquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef kreuk050 het volgende:
Gewoon kopen! Ze verdienen het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |