Kan me het moeilijk voorstellen, lijkt er helemaal niet op en lijkt me sterk dat die ineens met naakte borsten op de foto gaat na al dat gedoe dat ze met die andere foto's heeft gehad...quote:
Tja, het lijkt dus wel waar, wist ook niet dat ze onderhand weer donker haar hadquote:Op zondag 8 oktober 2006 15:53 schreef Aventura het volgende:
Over Diaz: Dit is mijn bron
Ik weet niet hoe betrouwbaar het is maar we komen er vanzelf achter lijkt me.
Ik vind dat ze er best wel op lijkt hoor, als je goed kijkt..quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:59 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ik moet het erbij zetten, anders raden jullie niet wie het is. Cameron Diaz, tijdens een fotoshoot.
Met knoopjes dicht ook.quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:59 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Waarom doet Marc Anthony zijn overhemden nooit dicht? Er zitten niets voor niets knoopjes aan. Als hij nog een geile torso had...maar hij ziet er altijd vrij terminaal uit.
Het feit dat ze eruit ziet als een meisje van 4 dat voor het eerst met mama's make up doos gespeeld heeftquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze ziet er vermoeid uit, maar voor de rest zie ik niet echt wat er mis aan is?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:59 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Waarom doet Marc Anthony zijn overhemden nooit dicht? Er zitten niets voor niets knoopjes aan. Als hij nog een geile torso had...maar hij ziet er altijd vrij terminaal uit.
In de serie is me ook wel es opgevallen dat haar voeten er net zo uitzienquote:Op zondag 8 oktober 2006 14:00 schreef Tokay het volgende:
De poezelige handjes van Sarah Jessica Parker (Sex and the City):
[afbeelding]
dat geeft de illusie van lengte, denk ik,quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:59 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:46 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
Jessica Simpson. Ja ja, die smokey eyes make up kennen we nu zo langzamerhand wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |