Jessica S. is nooit mooi geweest. Ze heeft een mannenkop (beetje transseksueel-achtig) en een gekke kin.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Zuignapje het volgende:
Damn hoe kan zo'n mooi meisje als Jessica S. zo verspoken?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:13 schreef apestaartje het volgende:
Helena Christensen. Ooit topmodel.
[afbeelding]
Nou, als je haar vergelijkt met het overbekende figuur naast haar, dan kun je inderdaad concluderen dat ze heel mager is geworden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Op zich staat Katie Holmes er niet onflatteus op, maar het valt me op dat ze HEEL mager is geworden, zie dat ingevallen bekje.
[afbeelding]
Ja maar aan die andere toothpick ben ik al gewend!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou, als je haar vergelijkt met het overbekende figuur naast haar, dan kun je inderdaad concluderen dat ze heel mager is geworden.
Moet haar lukken:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja maar aan die andere toothpick ben ik al gewend!
De reden waarom ze samen op de kiek staan is volgens mij dat Katie Victoria gaat spelen in de film die wordt gemaakt over de Beckhams.
Ze zijn samen op een mini-break in Parijs:quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:14 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja maar aan die andere toothpick ben ik al gewend!
De reden waarom ze samen op de kiek staan is volgens mij dat Katie Victoria gaat spelen in de film die wordt gemaakt over de Beckhams.
Bron: glamourmagazine.co.ukquote:Victoria Beckham and Katie Holmes have flown to Paris to enjoy a girls-only, kids-free mini break in the fashion capital. Posh felt that Katie could do with a couple of days of 'me' time to indulge herself, and decided to treat her American friend. Holmes was apparently "overwhelmed with excitement" at the prospect of the trip, which will involve designer shopping trips and exclusive pampering sessions as well as front row seats for all the best shows during Fashion Week.
Wentworth Miller.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Het was inderdaad een uitstapje van twee vriendinnen.
Toch gaat katie waarschijnlijk wel in die film spelen:
Katie Holmes in huid van Victoria Beckham
(Novum) - Katie Holmes kruipt mogelijk in de huid van Victoria Beckham voor een film over het leven van voetballer David Beckham. Dat meldt de Britse krant Daily Star. De verloofde van Holmes, acteur Tom Cruise, zou de film gaan produceren en de scriptschrijvers adviseren.
Katie Holmes in huid van Victoria Beckham
De 27-jarige Katie is volgens de krant diep geraakt door de mogelijkheid de voormalige Spice Girl te spelen. Ze is goed bevriend met Victoria, die haar tijdens haar zwangerschap voorzag van tips. Katie beviel in april van haar eerste kind, dochtertje Suri. Victoria is moeder van drie zoons.
Volgens een insider zijn de Beckhams verheugd over het feit dat een grote ster als Tom Cruise hun verhaal wil verfilmen. Voor de rol van David wordt nog gezocht naar een Britse acteur.
Ach, Michael Jackson had vroeger ook best een leuk koppiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:40 schreef Zuignapje het volgende:
Damn hoe kan zo'n mooi meisje als Jessica S. zo verspoken?
dit las ik op nieuwnieuws.nlquote:Tom tegen Kate: afvallen!
Tom Cruise, scientology-fanaticus in hart en nieren, dwingt zijn partner Katie Holmes om af te vallen. De Amerikaanse acteur kan het vooruitzicht om met een dikke vrouw in het huwelijksbootje te stappen, simpelweg niet aan. Volgens enkele geruchten heeft Tom minstens twintig babysitters ingehuurd. Katie hoeft op die manier geen aandacht meer aan haar kroost te schenken, maar kan zich volledig richten op het gedwongen afvalproces.
De 44-jarige Cruise is volgens ingewijden "geobsedeerd" door Kates gewicht. Zijn toekomstige vrouw moet "helemaal perfect" zijn wanneer ze naar het altaar loopt. Zo niet is het einde oefening en mag Katie zonder pardon vertrekken. "Kate is al ontzettend veel afgevallen. Ik heb gehoord dat Tom het erg belangrijk vindt dat ze weer haar oude figuurtje terug krijgt", aldus een anonieme bron.
Niets verbaast mij nog van die gekke Cruise, maar dit lijkt me zelfs voor hem te belachelijk voor woorden.quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 19:40 schreef schatje het volgende:
Posh aka Victoria Beckham
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:44 schreef postinggirl het volgende:
Getverderrie, je ziet zo die siliconenzakken zitten.
OMG!! Is dit kind ziek ofzo?!quote:
Kruisje..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:52 schreef Tokay het volgende:
Janet Jackson presents Silicon Valley:
[afbeelding]
Puntje tussen "Janet" en "1" weghalen in de link.quote:
Het is net alsof je recht in iemands kont zit te kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:52 schreef Tokay het volgende:
Janet Jackson presents Silicon Valley:
[afbeelding]
quote:
Ik vind dit paard veel knapperquote:
Wat is daar mis mee? Of kijk ik ergens overheen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:17 schreef SEMTEX het volgende:
Mariah C. :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Commentaar op ohnotheydidn't:
"sup flab."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |