Sja, dat heb je al snel, als je een stuk langer bent.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, maar als uitgerekend Paris, die ik ook al schraal vind, schouders heeft die stukken breder zijn dan die van Richie, dan moet ik toch echt even met mijn ogen knipperen hoor. Niet te geloven!
whehehehe, daar zul je met moeite mooie foto's van kunnen vinden. Ik heb dr wel ns in de sportschool gezien een aantal jaren terug en ik wist niet wat ik zag. Wat een lelijke rotkop, daar moeten wel 20 lagen op om er wat van te makenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:15 schreef _van_puffelen het volgende:
Jullie zijn iemand vergeten
Deze "Mevrouw"
[afbeelding]
Zij is een lichtend voorbeeld van wat de zon met je huid kan doen als je deze niet beschermt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:24 schreef Samson het volgende:
[..]
whehehehe, daar zul je met moeite mooie foto's van kunnen vinden. Ik heb dr wel ns in de sportschool gezien een aantal jaren terug en ik wist niet wat ik zag. Wat een lelijke rotkop, daar moeten wel 20 lagen op om er wat van te maken![]()
On getting lipo:quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:11 schreef pberends het volgende:
Wat is er met die buik van Tara Reid?
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
On getting lipo:
"I got lipo because even though I was skinny, I wanted – I’m not going to lie – a six-pack. I had body contouring, but it all went wrong. My stomach became the most ripply, bulgy thing.” bron
laveloos op party pics staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
waar is Tara Reid ooit bekend door geworden
Nog eentje van haar:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:06 schreef tong80 het volgende:
waar is Tara Reid ooit bekend door geworden
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
On getting lipo:
"I got lipo because even though I was skinny, I wanted – I’m not going to lie – a six-pack. I had body contouring, but it all went wrong. My stomach became the most ripply, bulgy thing.” bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |