Ga jij eens naar www.spoorzoeker.nl, kan je ook lachenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:12 schreef Zug-Chef het volgende:
Fles joh, ga ns naar www.stationsweb.nl daar kom je helemaal van klaar als een klontje
nee niet helemaal, want er stopt dus WEL een trein op basis van deze dienstregelingquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Een station waar op dit moment door een trein in reguliere dienst gestopt kan worden, maar waar dit op dit moment op basis van de bestaande dienstregeling niet gebeurt.
Zo beter?
Wagentjes wel, maar locjes doen moeilijk. Op een digitale baan staat een constante spanning (bij Märklin iets vban 18V), en dat betekent dat analoge treinen niet meer te regelen zijn, en alleen maar rondscheuren.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je op een digitale modelbaan ook met wagentjes en locjes van een analoogsoort rijden?
Op de modelspoorsites kom ik veelvuldig tegen dat mensen zelf decoders plaatsen. Kan dat niet bij analoge treinen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wagentjes wel, maar locjes doen moeilijk. Op een digitale baan staat een constante spanning (bij Märklin iets vban 18V), en dat betekent dat analoge treinen niet meer te regelen zijn, en alleen maar rondscheuren.
de meeste modeltreinen belanden op een los stukje rails in de vitrinekast, kopen dat ding, je krijgt spijt als je m laat liggen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut
Dus ik kan niet zomaar vast wat leuke dingetjes kopen voordat ik echt een keuze voor analoog of digitaal gemaakt heb? Digitaal is duuuuuurEN ik heb een heel leuk sikje
gezien voor < 100 euri, maar die kan ik dus niet zomaar kopen
Ja natuurlijk kun je ze ombouwenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op de modelspoorsites kom ik veelvuldig tegen dat mensen zelf decoders plaatsen. Kan dat niet bij analoge treinen?
Ik dacht namelijk dat die decoder er juist voor zorgt dat een analoge loc op digitaal kan.
ik stuurde altijd een sms, kost 1 euro 30 ofzo voor 15 minquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:24 schreef Remzz het volgende:
Ff iets heel anders, heeft iemand enig idee hoeduur dat draadloos internet op het station is? Dus voor hoeveel je z'n kraskaart koopt?
Ah dat kan dus ook dan kijk ik daar wel ff naarquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik stuurde altijd een sms, kost 1 euro 30 ofzo voor 15 min
werkt simpel,quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah dat kan dus ook dan kijk ik daar wel ff naar
Maar dat is eenmalig en zonder reconnecten geloof ik. Kan je beter een kraskaart halen, daar kan je zovaak mee inloggen als je wil, dus ook ff 1 minuut inloggen, mail checken, en weer uitloggen... Echt veel idealer imoquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
werkt simpel,
je verbind gewoon met het netwerk, je opent je browser en krijgt vanzelf de login pagina, dan laat je een sms sturen ( kan soms ff duren dus als je 5 min maar hebt schiet t nie op ) en dan mag je 15 min internetten
15 min unlimited d8 ikquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen dataverkeerlimiet of zo? Gewoon 15 minuten?
Wel relaxt eigenlijk, veel langer heb je toch niet nodig meestal. Even mail checken, wat josti's bannen, zo gepiept
http://portal.hotspotsvan(...)info/paymethods.aspxquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:24 schreef Remzz het volgende:
Ff iets heel anders, heeft iemand enig idee hoeduur dat draadloos internet op het station is? Dus voor hoeveel je z'n kraskaart koopt?
Het is trouwens 10 euro voor 100 minuten...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:35 schreef Remzz het volgende:
Ah okee bedankt allebei
10 euro vind ik dan wel weer duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |