De mobiel is vaak t verlengde van hun penisquote:Op donderdag 28 september 2006 21:35 schreef gday het volgende:
Denk dat iedereen dit wel kent inderdaad... van die o zo stoere mannetjes die denken dat ze bewijzen dat ze een schwans hebben van 1 meter als ze de grootst kutmuziek uit hun irritante mobieltjes kunnen laten komen.
SCHTERRRRRFFFFFFFFFFFFFFFFF
(-2 Doodsverwensing)
Waarom doe jij altijd zo verzuurd enorm ongrappig? Doe eens wat vrolijker man.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:29 schreef Yildiz het volgende:
Ja, die Lonsdalers, ik ken ze, altijd met die speakerphones enzo.
Edit; oh wacht, het gaat hier over mocro's, sorry.
Kan iemand dit bericht verwijderen? Het zal er vast wel niet toe doen.
Hiphop gebruikt ook veel samples dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk verkeerd neergezet.
Degene die de grootste hekel aan hiphop hebben en dan Hardcore muziek gaan luisteren met hip hop samples erin vind ik triest.
Dat moet ook altijd in NWS, dus waarom hier niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, elke bewering moet onderbouwd zijn door een wetenschappelijk onderzoek waarvan vervolgens de objectiviteit in twijfel getrokken gaat worden.
Eigen ervaring enzo.
Geen een probleem, ik vind het alleen triest dat mensen hiphop 'apenmuziek' noemen, om vervolgens hardcore te luisteren met hiphop samples.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef seto het volgende:
[..]
Hiphop gebruikt ook veel samples dus wat is het probleem?
Dat is bij jou je autoquote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef marcel1985 het volgende:
[..]
De mobiel is vaak t verlengde van hun penis![]()
ali B op de speaker:quote:Op donderdag 28 september 2006 17:47 schreef Agrafes het volgende:
Iedereen luistert wel eens muziek in het openbaar vervoer, tot een tijdje geleden had iedereen keurig oordopjes in en was het hoogstens vervelend als die dopjes soms ietwat te hard stonden, maar vooruit.
Ik signaleer de laatste tijd echter een nieuwe trend; jongeren, 9/10 gevallen van buitenlandse komaf, die de hele bus/trein mee moeten laten genieten met hun idioot slechte smaak, apenmuziek van een Beyonce/50 cent o.i.d. Vanochtend stonden er weer twee van die leipe mocro's in de bus met hun hoerige klotetelfoontjes harde kutmuziek af te spelen, toen ik er wat van zei mocht ik kanker krijgen. s'Middags weer een rasta-figuur die de meest idiote oerwoudtonen uit zn Motorola'tje perste, kan dit niet verboden worden ofzo![]()
En terwijl ik dit allemaal overdacht zag ik een reclamebord van een nieuwe toestel met als extra: externe speakers die nog meer herrie kunnen produceren, flikker es op zeg waar eindigt dit![]()
True, true.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:39 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Geen een probleem, ik vind het alleen triest dat mensen hiphop 'apenmuziek' noemen, om vervolgens hardcore te luisteren met hiphop samples.
Waarom doet men toch zo verzuurd dat het 9 / 10 keer mocro's zijn?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom doe jij altijd zo verzuurd enorm ongrappig? Doe eens wat vrolijker man.
Dan is dat gewoon het probleem van de jeugd van tegenwoordig. Allemaal in hun eigen wereldje leven... dat maakt het echt niet minder erg hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom doet men toch zo verzuurd dat het 9 / 10 keer mocro's zijn?
Weet je, ik vroeg het eens aan eens aan iemand die geen moslim was, noch nederlanders uiterlijk, waarom hij dat deed.
Zijn antwoord was: nou, het is zo stil in de tram anders, ik vind het wel gezellig.
Ik: ja, maar als mensen muziek willen, nemen ze het zelf wel mee
hij: ja, maar het is zo stil.
Ik:zet toch maar uit
dat deed ie dan ook.
Mensen beseffen het niet eens dat men anderen tot last is ermee.
Nee, natuurlijk niet. Maar we zouden daar eens wat mee kunnen doen, toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:44 schreef gday het volgende:
[..]
Dan is dat gewoon het probleem van de jeugd van tegenwoordig. Allemaal in hun eigen wereldje leven... dat maakt het echt niet minder erg hoor.
Dan komen er weer tig topics over de slechte zenderkeuze in het openbaar vervoerquote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef MrSASO het volgende:
Ik weet een goede oplossing voor het probleem, gewoon de radio aan in de bus, tram, trein.
Dat maakt het reizen met het OV een stuk gezelliger, bovendien heeft niemand meer last van mensen die muziek aan het luisteren zijn via hun mobiel omdat dat niet meer nodig is.
Iedereen blij.
Dat is gewoon tekenend.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom doet men toch zo verzuurd dat het 9 / 10 keer mocro's zijn?
Het is inderdaad altijd wat.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komen er weer tig topics over de slechte zenderkeuze in het openbaar vervoer![]()
Conclusie, het is nooit goed.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komen er weer tig topics over de slechte zenderkeuze in het openbaar vervoer![]()
Jawel, het is goed wanneer je anderen niet je eigen muziek opdringt.quote:
Nou vind ik commerciele muziek niet zo erg, k bedoel dat hoor je ook in de meeste winkels.. Maar niet te opdringerig, te hard, en doelgerichte muziek.. Kan me voorstellen dat mensen zich daaar groen en geel aan irriteren.. Doe ik zelf ook!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, het is goed wanneer je anderen niet je eigen muziek opdringt.
Zet lekker een koptelefoon op.
Zo simpel.
Kan, maar vind je het geen strak plan om gewoon muziek vanuit de radio in de bus/tram/metro te draaien?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jawel, het is goed wanneer je anderen niet je eigen muziek opdringt.
Zet lekker een koptelefoon op.
Zo simpel.
Moeten wij het voor ze uitzetten ofzo?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar we zouden daar eens wat mee kunnen doen, toch?
In plaats van dat eindeloos kankeren dat het altijd de schuld van buitenlanders zijn.
Zo ja, I don't give a fuck. Laten we er gewoon wat aan dóen, ipv kankeren.
Weet je wat het kutte is? Ik ben zelf ook niet 100% Nederlands, maar ik word wel aangekeken op dat kutgedrag van die kutkereltjes.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar we zouden daar eens wat mee kunnen doen, toch?
In plaats van dat eindeloos kankeren dat het altijd de schuld van buitenlanders zijn.
Zo ja, I don't give a fuck. Laten we er gewoon wat aan dóen, ipv kankeren.
Nee, da's een kut-plan.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:51 schreef MrSASO het volgende:
Kan, maar vind je het geen strak plan om gewoon muziek vanuit de radio in de bus/tram/metro te draaien?
Ik ben geen Surinamer.quote:In Suriname bijvoorbeeld is dat wel, ik heb nog nooit iemand horen klagen over het feit dat er muziek werd gedraaid in de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |