Wat helemaal triest is is dat ze nog vaak hiphop samples gebruiken ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
iddwant je moet toch toegeven, in goede hiphop zit toch stuk meer ritme etc dan van die gabber muziek BOEM BOEM BOEM BOEM go to hell BOEM BOEM BOEM
ik geef je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
iddwant je moet toch toegeven, in goede hiphop zit toch stuk meer ritme etc dan van die gabber muziek BOEM BOEM BOEM BOEM go to hell BOEM BOEM BOEM
Is goed, murk.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Deal, mag ik dan Nederlanders voortaan Kaaskoppen noemen?
Ik word altijd "kankerkaas" genoemd. En niet omdat ik iemand geitenneuker of kaffer noem ofzo, gewoon uit het niks.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook weleens hoor, mensen noemen mij weleens zwartnek.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:29 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik word altijd "kankerkaas" genoemd. En niet omdat ik iemand geitenneuker of kaffer noem ofzo, gewoon uit het niks.
die buitenlanders ook nietquote:Op donderdag 28 september 2006 19:15 schreef Oldrichov het volgende:
je HOEFT niet in R'dam te wonen hoor.
Komt omdat je in het blanke Assen zit, daar zitten zowat geen murken, denk even eens na dat niet heel Nederland zoals jouw gebied isquote:Op donderdag 28 september 2006 20:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom is het altijd 'mocro's' met muziek, ik hoor vaak genoeg van die viese kut gabbers met hun dreun muziek in de trein
Nou ik zie ze nog weleens lopen hoor, met Gabbermuziek.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:42 schreef Battlegrim het volgende:
[..]
Komt omdat je in het blanke Assen zit, daar zitten zowat geen murken, denk even eens na dat niet heel Nederland zoals jouw gebied is
heb je daar gabbers ? bwhaha, die heb ik hier in Rotterdam al meer dan 10 jaar niet meer gezien
Wat is daar triest aan?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:22 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat helemaal triest is is dat ze nog vaak hiphop samples gebruiken ook.![]()
Ik heb het eigenlijk verkeerd neergezet.quote:
Wat valt daar te zien dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:56 schreef Oldrichov het volgende:
ik ga ff burger king tjekken.. neem de trein richting den bosch.. lekker chillend met 50cent op mn mobieltje
(als ik die had 8) )
Het zijn toch anders de buitenlanders die de Nederlanders hier aanvallen, die de meeste criminaliteit veroorzaken, zo te zien hebben hun een probleem met Nederlanders, en moeten hun maar eens oprottenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef Oldrichov het volgende:
Battlegrim..
wie zit hier nou met een probleem? jij of die 'buitenlanders'?
jullie wonen allebei in r'dam maar jij bent degene met irritaties
Hebben zij en moeten zij, aap.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef Battlegrim het volgende:
[..]
Het zijn toch anders de buitenlanders die de Nederlanders hier aanvallen, die de meeste criminaliteit veroorzaken, zo te zien hebben hun een probleem met Nederlanders, en moeten hun maar eens oprotten
Prima.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Al die wiggers tegenwoordig. Bontkraagjes, burberry petjes, stone island vestjes. We kennen ze wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie meestal antillianen met die herrie. Ook wel eens gewoon white scum trouwens Maar in tram of trein is het extreem kut.
Eiogenlijk zie ik nooit een neger met een bontkraagje, waarom zijn wiggers dan witte negers?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:02 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Al die wiggers tegenwoordig. Bontkraagjes, burberry petjes, stone island vestjes. We kennen ze wel.![]()
En dan nog het lef hebben om te klagen over buitenlanders.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:58 schreef Battlegrim het volgende:
[..]
Het zijn toch anders de buitenlanders die de Nederlanders hier aanvallen, die de meeste criminaliteit veroorzaken, zo te zien hebben hun een probleem met Nederlanders, en moeten hun maar eens oprotten
Oké. Dan breek ik je been vanwege deze stomme opmerking. Wie zit er dan met een probleem? Lul niet zo dom man. Waarom neem jij het op voor asociale mensen?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:54 schreef Oldrichov het volgende:
Battlegrim..
wie zit hier nou met een probleem? jij of die 'buitenlanders'?
jullie wonen allebei in r'dam maar jij bent degene met irritaties
Mij best, ik voel me er niet beledigd door.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:10 schreef MrSASO het volgende:
[..]
quote:Muziek moet je kunnen delen. De nieuwe K5 van Samsung heeft ingebouwde, uitschuifbare luidsprekers die ervoor zorgen dat je de muziek van je leven overal en met iedereen kan delen.
Imagine... een wereld waarin mensen vergeten zijn hoe ze muziek moeten delen. Waar de straten gevuld zijn met mensen die hun oren dichtgestopt en hun hart gesloten hebben. Waar iedereen opgesloten zit in zijn eigen luchtbeld. Wie zou hen kunnen bevrijden uit die isolatie?
Aidsoverdraagbare homo's ook.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Samsung marketeers moeten DOOD. Heel pijnlijk..
Ga werk zoeken en hou op met je asociale vriendjes verdedigen, sukkel. Wat denk jezelf?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:09 schreef MrSASO het volgende:
Hoe komt iedereen toch aan die cijfers.
Is er een onderzoekje geweest?![]()
Waarom moet ik nou ineens werk zoeken?quote:Op donderdag 28 september 2006 21:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ga werk zoeken en hou op met je asociale vriendjes verdedigen, sukkel. Wat denk jezelf?![]()
![]()
![]()
Als ik 100 keer met de bus ga, tien keer muziek hoor van telefoons, en dat negen keer allochtonen zijn is het dus 90%. Duh!quote:Op donderdag 28 september 2006 21:14 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou ineens werk zoeken?![]()
En wie zegt dat die gasten mijn vrienden zijn?
En waarom noem je mij een sukkel?
Hoe ken jij nou weten dat 90 procent van de mensen die muziek via hun telefoon luisteren nou allochtoon zijn?
Maar dan hangt het weer af van welke streek, in Zeeland waar er bijna geen allochtonen wonen (ja het bestaat echt) zul je weer heel andere cijfers krijgen.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ik 100 keer met de bus ga, tien keer muziek hoor van telefoons, en dat negen keer allochtonen zijn is het dus 90%. Duh!![]()
Ik verdedig niemand, ik vraag mij eigen alleen af hoe mensen ineens aan al die cijfers komen.quote:En het zijn je vrienden neem ik aan, waarom zou je deze asociale mensen anders verdedigen?
Jah, die marketeers sterven vanzelf uit zeker? Die homo's met aids hebben meer kans.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, dat gaat vanzelf he? De natuur is zo mooi.
Nu on-topic.
Je logica is onnavolgbaar gelukkig.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:19 schreef skiczukie het volgende:
Jah, die marketeers sterven vanzelf uit zeker? Die homo's met aids hebben meer kans.
Als ik maar een doodverwensing kan maken, net zoals jij deed.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je logica is onnavolgbaar gelukkig.
De mijne was ontopic... Samsung-marketeers die bevorderen dat men en plein publique anderen moet lastig vallen met musique.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:22 schreef skiczukie het volgende:
Als ik maar een doodverwensing kan maken, net zoals jij deed.
Een doodverwensing is nooit ontopic, zelfs niet als het over homo's gaat.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De mijne was ontopic... Samsung-marketeers die bevorderen dat men en plein publique anderen moet lastig vallen met musique.
De jouwe was zwakzinnig off-topic.
Oh ja, elke bewering moet onderbouwd zijn door een wetenschappelijk onderzoek waarvan vervolgens de objectiviteit in twijfel getrokken gaat wordenquote:Op donderdag 28 september 2006 21:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Maar dan hangt het weer af van welke streek, in Zeeland waar er bijna geen allochtonen wonen (ja het bestaat echt) zul je weer heel andere cijfers krijgen.![]()
[..]
Ik verdedig niemand, ik vraag mij eigen alleen af hoe mensen ineens aan al die cijfers komen.![]()
zucht...quote:Op donderdag 28 september 2006 20:33 schreef 2609 het volgende:
ik heb dat ook vaak hoor dus niet alleen mocro's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |