Niet vertellen, anders kwets je dr!quote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Ok ben terug...wilde het dus zeggen maar ze kwam al meteen met ach hier volgt het gesprek
Buuf : Hey Razor21
Razor21 : Hey buuf![]()
Buuf : Heb iets leuks voor je meegenomen omdat je mijn pc vandaag hebt gemaakt...
Razor21 :![]()
oh...dat had niet gehoeven hoor....
![]()
Buuf : Lost Season 1 wilde je toch hebben?
Razor21 : pakt de DVD box van Season 1 aan...nou harstikke bedank buuf...maar.....eh....buuf intepetreerd mij : niets maar Razor21...hier hou nu maar pak aan het is voor jou..
Razor21 : Ja maar het ...en dicht klapte ik![]()
ga heel even naar huis ik kom zo nog wel....
![]()
Buuf : Ok tot zo razor21
Nu zit ik dus thuis...echt te rillen.....kon het niet over mijn hard verkijgen...ze deed zo lief tegen mij...en die DVD box![]()
Ik ga even nadenken ga zo terug...
quote:Op donderdag 28 september 2006 20:38 schreef Razor21 het volgende:
Ok ben terug...wilde het dus zeggen maar ze kwam al meteen met ach hier volgt het gesprek
Buuf : Hey Razor21
Razor21 : Hey buuf![]()
Buuf : Heb iets leuks voor je meegenomen omdat je mijn pc vandaag hebt gemaakt...
Razor21 :![]()
oh...dat had niet gehoeven hoor....
![]()
Buuf : Lost Season 1 wilde je toch hebben?
Razor21 : pakt de DVD box van Season 1 aan...nou harstikke bedank buuf...maar.....eh....buuf intepetreerd mij : niets maar Razor21...hier hou nu maar pak aan het is voor jou..
Razor21 : Ja maar het ...en dicht klapte ik![]()
ga heel even naar huis ik kom zo nog wel....
![]()
Buuf : Ok tot zo razor21
Nu zit ik dus thuis...echt te rillen.....kon het niet over mijn hard verkijgen...ze deed zo lief tegen mij...en die DVD box![]()
Ik ga even nadenken ga zo terug...
Ja nu geloof ik het ook juist minder.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:40 schreef frank07 het volgende:
oke gelul dus
Dus flikker je die urn een meter naar beneden?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:43 schreef Aoristus het volgende:
zeg dat de as tegen je klaagde dat hij nooit op vakantie kon
Jammer, maar het zou wel leuk geweest zijn als ze je verkracht had.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:49 schreef Razor21 het volgende:
Ach krijgt toch allemaal de stinkende hoerende astor rollereinz!!111!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:40 schreef SterkStaaltje het volgende:
Nu word je dus echt nooit meer serieus genomen hè,.....
Ik hoop dat je nog eens een Pofadder tegenkomt!!!!!!!!!!!
-r graag,....ik geloofde er geen astor van.quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef onderjas het volgende:
SterkStraaltje had toch niet helemaal gelijk.
[..]
straaltje klinkt beterquote:Op donderdag 28 september 2006 21:06 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
-r graag,....ik geloofde er geen astor van.![]()
Ik denk dat het nu wel aardig afgelopen is voor onze Razor, ook in andere subfora (wat mij betreft iig)quote:Op donderdag 28 september 2006 21:00 schreef onderjas het volgende:
SterkStaaltje had toch niet helemaal gelijk.
[..]
wou net zeggen. Een en al liegende bagger zooiquote:Op donderdag 28 september 2006 23:05 schreef UncleSam het volgende:
Ja dat krijg je met Razor21 als TS
Inderdaad, fuckin' grappige OPquote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Furious het volgende:
Ik vind dit topic wel een ultieme vorm van leedvermaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |