Die as dat is het probleem niet...dat vaasje...die koop ik echt niet zomaar in de bloemenwinkel hier op de hoek ....quote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef Gunner het volgende:
Gewoon vervangen door wat ander as. Gebeurt in de film ook altijd
Maar zeker niet geloofwaardigquote:Op donderdag 28 september 2006 15:56 schreef PrinceLu het volgende:
Goed verhaal.
jaja nu niet de moraalridder uithangen.....doen echt wel meer mensen als je het rijk alleen hebt even kijken hoe of watquote:Op donderdag 28 september 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
Als dit werkelijk waar is ben je gewoon asociaal bezig geweest. In kasten snuffelen.
Ruilen van schoenenquote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Furious het volgende:
Ik vind dit topic wel een ultieme vorm van leedvermaak.
Dat praat het imho nog steeds niet goed.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
jaja nu niet de moraalridder uithangen.....doen echt wel meer mensen als je het rijk alleen hebt even kijken hoe of wat![]()
Je kan dit op 2 manieren aanpakken. Als het waar is...quote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
jaja nu niet de moraalridder uithangen.....doen echt wel meer mensen als je het rijk alleen hebt even kijken hoe of wat![]()
Neuh, zelfs alsk alleen in t huis van mn zus zit, en ik zou de pc repareren, ga ik niet in haar kast kijken enz.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Slecht idee, kan je nooit geloofwaardig brengen.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:07 schreef Razor21 het volgende:
Knijp hem echt is natuurlijk wel mijn fout....tril echt.....kan natuurlijk zeggen...dat ik opzoek was naar cdkey van Windows en dacht dat deze in die kast stond..dan zet ik er zo wel snel een Windows boekje tussen.
Dan heb ik in elk geval een reden wat ik bij die kast deed..![]()
en die buurvrouw zo daar heeft nog nooit zo boekie gestaan jongeman!quote:Op donderdag 28 september 2006 16:07 schreef Razor21 het volgende:
Knijp hem echt is natuurlijk wel mijn fout....tril echt.....kan natuurlijk zeggen...dat ik opzoek was naar cdkey van Windows en dacht dat deze in die kast stond..dan zet ik er zo wel snel een Windows boekje tussen.
Dan heb ik in elk geval een reden wat ik bij die kast deed..![]()
kijk dat is ondanks de stomme aktie van ts best een goed ideequote:Op donderdag 28 september 2006 16:05 schreef GateWayX het volgende:
Als het waar is ben je wel een held om het het hier te vertellen
Kan je het doosje niet "op scherp" zetten in de kast ? Zodat het meteen valt als iemand de kastdeur opendoet ?
Was het maar zo...dat was gewoon een leuk geintje achteraf...wou dat dit ook om een geintje ging...NOT....quote:Op donderdag 28 september 2006 16:05 schreef SterkStaaltje het volgende:
Zat zeker ook een slang in?
quote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef thomzor het volgende:
je kan ook de hele boel overhoop halen en jezelf met een knuppel neerslaan, zo lijkt het net of er ingebroken is
kutleven = kuttopicsquote:Op donderdag 28 september 2006 16:09 schreef Isdatzo het volgende:
dat krijg je met die kuttopics van je, GERECHTIGHEID!![]()
![]()
![]()
Ik hoop trouwens wel dat je er eerst voor gezorgd hebt dat die kruimeldief vantevoren geen ander vuil meer had. Ik denk dat zelfs je buurvrouw wel weet dat broodkruimels en insectenlijkjes normaal gezien niet in de as van haar man voorkomenquote:Heb de scherven allemaal in een schoenendoos gelegd. De as opgezogen met een kruimeldief en de inhoud geleegd in een lege pindaaskaaspot..(was het enige wat ik voorhanden had).
haar man: Astor....quote:Op donderdag 28 september 2006 16:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens wel dat je er eerst voor gezorgd hebt dat die kruimeldief vantevoren geen ander vuil meer had. Ik denk dat zelfs je buurvrouw wel weet dat broodkruimels en insectenlijkjes normaal gezien niet in de as van haar man voorkomen
Van?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ben ik nou de eerste?
LEMMING !!!!!!@!!~~@!!2!~!~` maar wel een best leuke razor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |