abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43761012
Pastors heeft het inderdaad erg goed gedaan, had het toch niet van hem verwacht. Maar mijn stem had hij toch al wel(Nouja, voorkeursstem op Eerdmans). Helaas merk ik dat veel mensen in mijn omgeving het wel eens zijn met eennl, maar toch op vvd stemmen omdat dat nou eenmaal een grote partij is.
Maar eennl kan beter langzaam groeien dan snel, beter voor de organisatie.

En over Wilders, ik ben het niet altijd met hem eens. Maar dat hij nog steeds doorgaat, terwijl hij zo bedreigd wordt en eigenlijk geen prive-leven meer heeft, daar moet iedereen respect voor hebben. Ik hoop dan ook dat hij minimaal 1 zetel haalt voor zichzelf, dat verdient hij gewoon.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_43765010
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef rebel6 het volgende:
De kans dat ik Pastors stem wordt steeds groter.
De SP heeft ook veel goede punten, alleen enkele punten die me teveel tegenstaan (huwelijksmigratie, te slap richting de Antillen en nog een paar dingen)
Twijfelen tussen SP en Pastors??
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_43766529
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:18 schreef retteketet het volgende:

[..]

Twijfelen tussen SP en Pastors??
wat is daar vreemd aan?
pi_43781060
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 22:52 schreef rebel6 het volgende:

[..]

wat is daar vreemd aan?
sommige mensen zien alleen maar een verschil tussen links en rechts, helaas. Dus als je rechts stem kan je hoogstens nog cda stemmen en dergelijke, maar absoluut geen sp of pvda. (Niet dat ik ooit sp of pvda zou stemmen, maar jammer dat sommige mensen zo bekrompen zijn). SP heeft inderdaad een aantal aardige punten, helaas ook een aantal totaal onaardige punten :p
pi_43792936
ik weet het nog steeds niet.

Sander Simons is volgens mij een oud-VVDer en Van Schijndel ook al.
Die zie ik het zakkenvullen aan de top niet aanpakken.
pi_43793817
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_43795649
Ik heb op Pastors gestemd.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:34:00 #188
19775 Slam
The True AoD
pi_43795722
hoop dat ze tenminste 2 zetels halen, want joost eerdmans moet zeker in de kamer blijven
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_43803185
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef Slam het volgende:
hoop dat ze tenminste 2 zetels halen, want joost eerdmans moet zeker in de kamer blijven
Ja ik hoop het ook. Alleen lijkt het er nu niet zo heel gunstig er uit te zien, maar misschien dat we geluk hebben.

Hup EénNL.
pi_43803321
0 zetels dus!!!

Volgens mij is Pastors wel blij. Die zag je echt kijken bij die ene zetels.

Joost
pi_43803561
Helaas, eennl en zeker Joost verdient beter!
pi_43803596
Niks 0 zetels, 1 zetel dus ja.

Pastors heeft in zijn eentje bewezen effectiever te zijn dan heel de PvdA bij elkaar.
pi_43803731
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pastors heeft in zijn eentje bewezen effectiever te zijn dan heel de PvdA bij elkaar.
pi_43803785
Pastors staat op 0 trouwens.
  woensdag 22 november 2006 @ 23:12:36 #195
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43803807
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef SCH het volgende:
Joost
Dat is triest.

Eerdmans is een van `s lands beste kamerleden geweest de laatste jaren.

Vraag me wel af wat de toekomst voor EenNL brengt? 0 zetels is vrij kansloos al denk ik wel dat hun programma meer toekomst heeft dan Wilders.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43803814
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef SCH het volgende:
Ja daar ben je stil van he. Kom eens naar Rotterdam toe, dan zijn de resultaten zichtbaar.
pi_43803911
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:12 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ja daar ben je stil van he. Kom eens naar Rotterdam toe, dan zijn de resultaten zichtbaar.
Dat hebben de Rotterdammers vandaag laten merken ja
pi_43804033
Hoezo? Volgens Rotterdam zouden ze 5 zetels krijgen. Ik kan me vergissen, maar voor een nieuwe partij vind ik dat vrij goed.
pi_43804065
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef Steven184 het volgende:
Hoezo? Volgens Rotterdam zouden ze 5 zetels krijgen. Ik kan me vergissen, maar voor een nieuwe partij vind ik dat vrij goed.
Ja, inderdaad, zie dat ook terug in de resultaten van Rotterdam.
pi_43804116
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef Steven184 het volgende:
Ze zijn er net iets groter dan de Dieren en bijna 3 x zo klein als Wilders.
pi_43804179
Helaas.

Dan moet de kiezer het maar doen met Wilders in plaats van Pastors. In mijn ogen is dat niet positief
pi_43804567
De partij van de dieren bestaat al sinds 2002 en had relatief gezien al een aardige achterban in Rotterdam. Dat hebben ze gewoon voor op een nieuwe partij als eennl.
Daarnaast heeft Wilders sinds zijn afscheiding van de vvd zo ontzettend veel publiciteit gehad dat werkelijk iedereen hem kent. Mensen zien hem al als een 'vertrouwd' gezicht in de landelijke politiek. En aangezien hij iets hoger stond in de peilingen kiezen veel mensen eerder voor hem(zoals oa. was te zien op Fok) en dat zie je nu terug in de uitslag.
pi_43804685
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef Steven184 het volgende:
De partij van de dieren bestaat al sinds 2002 en had relatief gezien al een aardige achterban in Rotterdam. Dat hebben ze gewoon voor op een nieuwe partij als eennl.
Daarnaast heeft Wilders sinds zijn afscheiding van de vvd zo ontzettend veel publiciteit gehad dat werkelijk iedereen hem kent. Mensen zien hem al als een 'vertrouwd' gezicht in de landelijke politiek. En aangezien hij iets hoger stond in de peilingen kiezen veel mensen eerder voor hem(zoals oa. was te zien op Fok) en dat zie je nu terug in de uitslag.
Kan allemaal wel zijn.

Pastors schermt met alles wat hij voor Rotterdam heeft gedaan en dan had hij toch echt glorieus van Wilders moeten winnen en zeker in Rotterdam een monsteruitslag moeten halen zoals Wilders in Venlo.

Hij had veel beter met Wilders kunnen gaan samenwerken. Had Wilders ook een paar wat minder domme mensen in zijn fractie gehad tenminste.
pi_43804815
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Kan allemaal wel zijn.

Pastors schermt met alles wat hij voor Rotterdam heeft gedaan en dan had hij toch echt glorieus van Wilders moeten winnen en zeker in Rotterdam een monsteruitslag moeten halen zoals Wilders in Venlo.

Hij had veel beter met Wilders kunnen gaan samenwerken. Had Wilders ook een paar wat minder domme mensen in zijn fractie gehad tenminste.
Daarvoor verschillen ze teveel. Afgezien van het feit dat pastors en eerdmans niet zoveel van hun persoonlijke vrijheiden willen opgeven als Wilders wel heeft gedaan. Er is een langdurig overleg geweest tegen deze 3 mannen.

Maar mensen kiezen veelal op basis van de laatste peilingen en daarom heeft Wilders naar mijn mening een grotere winst behaald dan de andere rechtse partijen.
pi_43804872
Wilders heeft inderdaad geen goede lijst en dat zal blijken de komende tijd. Maargoed volgens mij kijkt de gemiddelde kiezer dus blijkbaar echt naar alleen maar geschreeuw. Jammer.
Dan maar niet.
  Redactie Frontpage woensdag 22 november 2006 @ 23:31:42 #206
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_43804914
pi_43805131
Als ik tussen Pastors en Wilders had moeten kiezen had ik toch veel liever Pastors in de kamer gezien met een x aantal zetels. Een betere lijst, een beter inhoudelijk en haalbaar verhaal en resultaten om hun claims kracht bij te zetten. Verbijsterend dat vrijwel iedereen die in die doelgroep valt dan nog achter Wilders aanloopt.
  woensdag 22 november 2006 @ 23:46:28 #208
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_43805659
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef XiE90 het volgende:
Als ik tussen Pastors en Wilders had moeten kiezen had ik toch veel liever Pastors in de kamer gezien met een x aantal zetels. Een betere lijst, een beter inhoudelijk en haalbaar verhaal en resultaten om hun claims kracht bij te zetten. Verbijsterend dat vrijwel iedereen die in die doelgroep valt dan nog achter Wilders aanloopt.
Wilders is vaker in het nieuws/op tv geweest en is dus veel bekender dan Pastors. Als de verkiezingen gewoon in mei waren hadden ze nog wel kans om meer zetels te scoren.
pi_43805743
Wel vreemd dat dan net de slechtste van de drie fortuynpartijen wint.
  woensdag 22 november 2006 @ 23:51:03 #210
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_43805874
Erg jammer dat ze nu 0 zetels hebben. Ik had ze wel 1 of 2 zetels gegund, maar ik denk vooral door dat radiospotje ze een aantal stemmers zijn kwijt geraakt (mijn interesse was daarna wel minder geworden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')