Twijfelen tussen SP en Pastors??quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef rebel6 het volgende:
De kans dat ik Pastors stem wordt steeds groter.
De SP heeft ook veel goede punten, alleen enkele punten die me teveel tegenstaan (huwelijksmigratie, te slap richting de Antillen en nog een paar dingen)
wat is daar vreemd aan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:18 schreef retteketet het volgende:
[..]
Twijfelen tussen SP en Pastors??![]()
sommige mensen zien alleen maar een verschil tussen links en rechts, helaas. Dus als je rechts stem kan je hoogstens nog cda stemmen en dergelijke, maar absoluut geen sp of pvda. (Niet dat ik ooit sp of pvda zou stemmen, maar jammer dat sommige mensen zo bekrompen zijn). SP heeft inderdaad een aantal aardige punten, helaas ook een aantal totaal onaardige punten :pquote:
Ja ik hoop het ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef Slam het volgende:
hoop dat ze tenminste 2 zetels halen, want joost eerdmans moet zeker in de kamer blijven
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pastors heeft in zijn eentje bewezen effectiever te zijn dan heel de PvdA bij elkaar.
Dat is triest.quote:
Dat hebben de Rotterdammers vandaag laten merken jaquote:Op woensdag 22 november 2006 23:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja daar ben je stil van he.Kom eens naar Rotterdam toe, dan zijn de resultaten zichtbaar.
Ja, inderdaad, zie dat ook terug in de resultaten van Rotterdam.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef Steven184 het volgende:
Hoezo? Volgens Rotterdam zouden ze 5 zetels krijgen. Ik kan me vergissen, maar voor een nieuwe partij vind ik dat vrij goed.
Ze zijn er net iets groter dan de Dieren en bijna 3 x zo klein als Wilders.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:16 schreef Steven184 het volgende:
Hoezo? Volgens Rotterdam zouden ze 5 zetels krijgen. Ik kan me vergissen, maar voor een nieuwe partij vind ik dat vrij goed.
Kan allemaal wel zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:26 schreef Steven184 het volgende:
De partij van de dieren bestaat al sinds 2002 en had relatief gezien al een aardige achterban in Rotterdam. Dat hebben ze gewoon voor op een nieuwe partij als eennl.
Daarnaast heeft Wilders sinds zijn afscheiding van de vvd zo ontzettend veel publiciteit gehad dat werkelijk iedereen hem kent. Mensen zien hem al als een 'vertrouwd' gezicht in de landelijke politiek. En aangezien hij iets hoger stond in de peilingen kiezen veel mensen eerder voor hem(zoals oa. was te zien op Fok) en dat zie je nu terug in de uitslag.
Daarvoor verschillen ze teveel. Afgezien van het feit dat pastors en eerdmans niet zoveel van hun persoonlijke vrijheiden willen opgeven als Wilders wel heeft gedaan. Er is een langdurig overleg geweest tegen deze 3 mannen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan allemaal wel zijn.
Pastors schermt met alles wat hij voor Rotterdam heeft gedaan en dan had hij toch echt glorieus van Wilders moeten winnen en zeker in Rotterdam een monsteruitslag moeten halen zoals Wilders in Venlo.
Hij had veel beter met Wilders kunnen gaan samenwerken. Had Wilders ook een paar wat minder domme mensen in zijn fractie gehad tenminste.
Wilders is vaker in het nieuws/op tv geweest en is dus veel bekender dan Pastors. Als de verkiezingen gewoon in mei waren hadden ze nog wel kans om meer zetels te scoren.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:35 schreef XiE90 het volgende:
Als ik tussen Pastors en Wilders had moeten kiezen had ik toch veel liever Pastors in de kamer gezien met een x aantal zetels. Een betere lijst, een beter inhoudelijk en haalbaar verhaal en resultaten om hun claims kracht bij te zetten. Verbijsterend dat vrijwel iedereen die in die doelgroep valt dan nog achter Wilders aanloopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |