Heb je ze?quote:Op donderdag 28 september 2006 15:22 schreef Tvduijn het volgende:
Keijz je bent een held! Bedankt voor de kaartjes![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen tweede helft, bij de NOSquote:Op donderdag 28 september 2006 16:34 schreef Messenga het volgende:
komt et op tv?
Wat is dat nou voor domme vraag?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:34 schreef Messenga het volgende:
komt et op tv?
Ik keek in AD Sportwereld (quote:Op donderdag 28 september 2006 16:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor domme vraag?
nee gek, afca naar bovenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:16 schreef jors het volgende:
het lijkt me wel weer iets voor ajax om nog te verliezen ook
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:16 schreef jors het volgende:
het lijkt me wel weer iets voor ajax om nog te verliezen ook
jah maar dat d8 iedereen ook van kopenhagenquote:Op donderdag 28 september 2006 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Start is zo dramatisch qua niveau dat ze gewoon een flink pak slaag krijgen.
Ik hoop het ook, maar er van uitgaan kan ik niet eens meerquote:Op donderdag 28 september 2006 17:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
![]()
Start is zo dramatisch qua niveau dat ze gewoon een flink pak slaag krijgen.
In verhouding:quote:Op donderdag 28 september 2006 17:26 schreef jors het volgende:
[..]
jah maar dat d8 iedereen ook van kopenhagen
quote:28/9/2006 - Stam of Heitinga als pinchhitter?
(Gepost door RvN)
Ajax coach Ten Cate liet in Het Parool weten dat hij indien hij een keer een pinchhitter nodig heeft Stam en Heitinga als opties ziet voorin. "Charisteas was een echte pinchhitter en die hebben we nu niet. In dat geval zou Jaap Stam of John Heitinga de spits in moeten. Dat zou een keer kunnen gebeuren. je Charisteas in het veld bracht, kon je het speltype wezenlijk veranderen. Je kon sneller de lange bal erin gooien en iemand om hem heen laten spelen. Charisteas is kopsterk. Ik stond niet echt te springen dat hij wegging en er niemand voor terugkwam. Elke club kan wel zo'n type speler gebruiken."
Een week geleden legde hij er nog 2 inquote:Op donderdag 28 september 2006 17:48 schreef jors het volgende:
waneer begitn huntelaar nou weer egt te scoren?
Ach, hij kan wel de bal doorkoppen een soort VOHquote:Op donderdag 28 september 2006 17:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Godskolere, wat een onzin zeg...
Niet alleen doorkoppen. Zowel Stam als Heitinga zijn goede koppers. En 2 van de beste bikkels van dit Ajax.quote:Op donderdag 28 september 2006 18:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach, hij kan wel de bal doorkoppen een soort VOH![]()
Radio1quote:Op donderdag 28 september 2006 20:35 schreef BadRabbit het volgende:
Is er ergens een stream voor de eerste helft? (vast niet)![]()
Inderdaad. Ze zijn toch op TV?quote:Op donderdag 28 september 2006 20:52 schreef Nashje het volgende:
Wat de neuk? feyenoord op radio 1? Rot op man
Laten we dat maar een bekijkenquote:Op donderdag 28 september 2006 20:55 schreef TornadoDK het volgende:
Markus wordt de topscorder van de uefa cup
quote:Op donderdag 28 september 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
3-0?
Triest ja. Kut reclamequote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef gday het volgende:
knap, nos zegt dat ze om 21.40 de samenvatting laten zien van AZ, en om 21.42 de samenvatting van Ajax... en ze beginnen om 21.39:27 (dus met nog 33 seconden te gaan tot 21.40) aan de reclame
en inmiddels is het 21.45 en kijken we nog steeds reclame
vond idd dat het een overtreding wasquote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef gday het volgende:
Was volgens mij wel een overtreding, of niet? Weliswaar een lichte.. maar toch.
Ik heb altijd het idee dat hij een metalen harnas heeft onder z'n kleren. Hij beweegt zo log en zo traag.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
Ik vind Maduro maar matig. Heb zo'n idee dat ie nog in de onzekerheid van vorig seizoen zit.
Dat idee heb ik precies hetzelfde. Het vervelende is dat ik er soms over denk dat hij gewoon niet kan voetballen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij een metalen harnas heeft onder z'n kleren. Hij beweegt zo log en zo traag.
1 2 3 4 5 6 | Babel------------------------De Mul ---------Roger-----Sneijder-------- Emanuelson------------------Gabri-- ----Vermaelen--Stam---Grygera------ -----------Stekelenburg------------ |
En Perez dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef BadRabbit het volgende:
Voortaan maar zo spelen:
[ code verwijderd ]
En op rechtsbuiten langzaam Manucharyan bregen, die heeft het in zich een zeer goede speler te worden. Rosales en De Mul met elkaar laten concurreren. Rosenberg zijn minuten laten pakken op linksbuiten, Babel eerste vervanger Huntelaar.
Mist vooral wedstrijdritme. Is een tijdje totaal "op" geweest en moet zich nu zien te herstellen. Voetballen kan ie echt wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef GnAgn het volgende:
Idd maduro, lijkt wel alsof die jongen het totaal verloren is![]()
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.quote:
Dat kan ik je wel vertellen: Perez.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben het meest gescoord in de 1e ronde van de UEFA Cup
Perez is beter. Roger is zo traag als poep.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Weee!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Dit zijn de huidige resultatenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef gday het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
maar om nou te zeggen huntelaar is weer los?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een week geleden legde hij er nog 2 in![]()
Kan dat niet dan? Weer een soort van plaatsingssysteem?quote:Op donderdag 28 september 2006 23:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Iemand zin in een wedstrijd tegen West Ham, Marseille of Schalke? Jammer dan.
Die 3 zijn uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Weer een soort van plaatsingssysteem?
West Ham is knock-outquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Tegen West Ham zou wel leuk zijn, dan zou ik de uit wedstrijd ook graag bijwonen!Kunnen we trouwens ook Auxerre loten?
Ze zijn inderdaad uitgeschakeldquote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Wat West Ham uitgeschakeld? Had ik nog niet gehoord..![]()
quote:
Dik zelfs van Palermo. Eerst 0-1 thuis verloren. En vanavond 3-0 verloren.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:22 schreef Ordinair het volgende:
Wat West Ham uitgeschakeld? Had ik nog niet gehoord..![]()
Die zijn ruim door.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:25 schreef Ordinair het volgende:
Maar, hoe zit het met Auxerre?
En kunnen we die loten? Ja toch? Of zijn er regels bij het loten?quote:
Volgens mij kunnen we die gewoon loten.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
En kunnen we die loten? Ja toch? Of zijn er regels bij het loten?
Hmm, vond het niet veel hoorquote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef Silenus het volgende:
De Mul was juist prima. Verder idd een saaie pot. Was blij dat het erop zat.
Hij heeft werkelijk geen 1 goede voorzet gegeven. Ongelooflijk wat een prutser, ik leg 'm nog beter voor de goal.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:57 schreef Silenus het volgende:
De Mul was juist prima. Verder idd een saaie pot. Was blij dat het erop zat.
Daar wil ik wel over discussierenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk geen 1 goede voorzet gegeven. Ongelooflijk wat een prutser, ik leg 'm nog beter voor de goal.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk geen 1 goede voorzet gegeven. Ongelooflijk wat een prutser, ik leg 'm nog beter voor de goal.
Ik heb ook altijd het idee dat ik (reserve tweede klasse-prutser) een betere trap in m'n poten heb dan hem. En hij heeft nog geen actie ook.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
Alleen bereikten ze vrijwel nooit de goal.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:13 schreef Nashje het volgende:
Maar hij had wel voorzetten gegeven.
Voor zijn salaris doe ik het graag.quote:
Ik was daaronder gegaan johquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:21 schreef -Wolf- het volgende:
En thuis. Was net een saaie oefenpot waar we naar zaten te kijken. Eerste keer 410 was in ieder geval leuk. Beter dan het bejaardenvak 425.
Jasza was ineens pleite. En redelijk wazig de hele avond.
http://www.youtube.com/watch?v=YMVmt-Rg9Osquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:25 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Kwamen we beetje over op tv?
We hebben het iig weer 120 minuten (begonnen al half uur van te voren) volgehouden
Lambada![]()
Was het maar.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:28 schreef Jasza het volgende:
Was iedereen van fok vandaag in 410 ofzo?
Mietjequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:32 schreef -Wolf- het volgende:
avondje 410 vreet wel energie zeg. ik ga dalijk heerlijk tukken.
Ja, is je stem nog wel heel danquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
moet morgen vroeg op, dus i don't give a fuck.
Ik heb me laatste 10 minuten ingehouden, anders was m'n hoofd gesprongen. 2 uur springen vecht veel van je hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:32 schreef -Wolf- het volgende:
avondje 410 vreet wel energie zeg. ik ga dalijk heerlijk tukken.
Er ís geen tekst. Maar de melodie is heerlijk. Die zit er al aardig inquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die Lambada vind ik nogal kansloos. Inspiratieloze tekst ook.
Hmm, vind het bij die Italianen wel vet. Vond het in 410 ook niet echt vet, bijna niemand kende de tekst ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die Lambada vind ik nogal kansloos. Inspiratieloze tekst ook.
En wij zien 9/10x niks van de wedstrijd hehehehe... alleen de schuiver van Rosenberg gezien, later hoorde ik dat hij scoordequote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef VikingGold het volgende:
Ik zat precies onder vak 410, dus helemaal niets gezien. Doen we volgende keer ook niet meer!
Ik wel hoor, mensen die niks van de wedstrijden (hoeven te) zien snap ik voor geen meter.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:39 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
En wij zien 9/10x niks van de wedstrijd hehehehe... alleen de schuiver van Rosenberg gezien, later hoorde ik dat hij scoorde![]()
Volgens mij wijste hij naar 410.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat stond er trouwens op het spandoek waar Babel zo naar aan het wijzen was ?
Ik zie het graag hoor, maar soms zijn er te veel vlaggen voor of zit je zoveel te springen dat je het niet ziet. Door dat wij niks zien maakt Ajax denk ik wel tiental goals per jaar meer, veel spelers hebben zelf gezegd dat songs ze positief inspireertquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, mensen die niks van de wedstrijden (hoeven te) zien snap ik voor geen meter.
In 410 zelf was het lekker rustig en relaxed kijkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, mensen die niks van de wedstrijden (hoeven te) zien snap ik voor geen meter.
Die wacht nog op een rap voor hemquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij wijste hij naar 410.
Wesley en Mauro op het vak was leuk, jammer dat ze betrekkelijk snel vertrokken.
Babel op het vak wordt ook eens tijd, da's ook een echte liefhebber van 410 volgens mij
Ah, dat heb ik helemaal gemist; ik sta dan ook niet aan die kant. Goed dat ze een kijkje kwamen nemenquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:41 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Volgens mij wijste hij naar 410.
Wesley en Mauro op het vak was leuk, jammer dat ze betrekkelijk snel vertrokken.
Babel op het vak wordt ook eens tijd, da's ook een echte liefhebber van 410 volgens mij
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik helemaal gemist; ik sta dan ook niet aan die kant. Goed dat ze een kijkje kwamen nemen
Maar dan ben ik nog steeds benieuwd wat er op het lange doek stond
Veel dagjesmensen, laat toch lekker gaan. VAK is dan zelf aan het springen, waardoor het ons totaal ontgaatquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, nog zo'n grap. De fockin wave op de eerste ringTegen Start bij 2-0
Die logica kwam er bij mij ook niet helemaal door.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:50 schreef Simmertje het volgende:
aaaaah was echt gekkenhuis op 410 manben echt helemaal gesloopt, morgen waarschijnlijk spierpijn als een gek.
Dat zitten met zijn allen, maar dan ook echt het hele vak. en daarna helemaal los OOOOOOH AJAX AMSTERDAM heilig gewoonquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:51 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik 6h hahaha, hoe ik dat ooit ga klaarspelen
Lekker jumpen op OH AJAX AMSTERDAM is idd meesterlijkquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat zitten met zijn allen, maar dan ook echt het hele vak. en daarna helemaal los OOOOOOH AJAX AMSTERDAM heilig gewoon![]()
Praat gewoon in de ik-vorm ipv de ons-vorm, het is toch jouw mening allemaalquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Veel dagjesmensen, laat toch lekker gaan. VAK is dan zelf aan het springen, waardoor het ons totaal ontgaatLeukste is als dagjes wave doen, Zuid en VAK zingt
Vooral boven ja, nou goed... als ze willen, vind ik het prima... dagjesvol doet vaak erg graag mee! Dat soort mensen hebben binnen no-time sscquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Praat eens gewoon in de ik-vorm en niet de ons-vorm. 410 zat namelijk ook vol met dagjesmensen, minstens de helft.
Valt wel mee, remember roda halve finale en JCS dit seizoen nog? Dagjesmensen zorgen voor een betere sfeer dan het gewone grut wat er normaal zit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:56 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Vooral boven ja, nou goed... als ze willen, vind ik het prima... dagjesvol doet vaak erg graag mee! Dat soort mensen hebben binnen no-time ssc
Dit seizoen gaat het elke wedstrijd los, kan me niet voorstellen dat dat ophoudt hoor... wordt alleen maar erger en erger, hopelijk snel 411 erbij... als je alles dat wel eens op 410 komt telt, heb je zo bijna heel noord2quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:57 schreef Simmertje het volgende:
Ja dat is echt jammer man eigenlijk. Heb deze wedstrijd eindelijk is niemand horen zeiken over iets, gewoon 90 min helemaal naar de klote gaan. Maar het komt allemaal goed, over paar jaar is zo'n wedstrijd als dit gewoon normaal![]()
Dat zeg ik toch ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Valt wel mee, remember roda halve finale en JCS dit seizoen nog? Dagjesmensen zorgen voor een betere sfeer dan het gewone grut wat er normaal zit.
Vergeet niet dat veel van die mensen er al eerder stonden dan jij. Wie ben jij dan om te zeggen dat zij weg moeten? Je hebt het erover dat je 411 erbij wilt, maar 410 doet al niet eens mee, en zelfs 409 zit nooit vol (en doet maar de helft mee)quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ookDagjesmensen doen over het algemeen graag mee. Ik zeg alleen: veel van dat soort mensen hinken tegen ssc aan en staan er volgend jaar. We hebben veel te veel sschouders die ik graag het stadion uit zou flikkeren en inruilen voor mensen die wel willen. Als je niet wil, ga dan ergens ver van 410 staan. Maar goed, vandaag op het VAK ging iedereen mee, da's positief.
Eerder zitten bedoel je? Respect als je andere mentaliteit heb, niks mis mee, maar verkas dan een klein stukje. Je hebt over de hele zijde plaatsen voor het uitkiezen. Dit seizoen zit toch wel bijna heel 409/410 vol, en er is genoeg potentiele aanwas om 411 erbij te maken. Maar goed, eerst 409/410 constanter vol ja, in winterstop hopelijk extra mensen erbij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel van die mensen er al eerder stonden dan jij. Wie ben jij dan om te zeggen dat zij weg moeten? Je hebt het erover dat je 411 erbij wilt, maar 410 doet al niet eens mee, en zelfs 409 zit nooit vol (en doet maar de helft mee)
Doel je op de evt. verkassing van 410? Hoor ook steeds sterkere geluidenquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:04 schreef devv05 het volgende:
Ik ga na dit seizoen wel evalueren in welk vak ik komend seizoen ga komen te staan. Er spelen op de achtergrond ook dingen die we sowieso eerst af zullen moeten wachten.
Ja hoorde vandaag ook weer over dat 410 misschien boven f-side komt te zitten. Ben benieuwd..quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Doel je op de evt. verkassing van 410? Hoor ook steeds sterkere geluiden
Er zijn ook mensen die gewoon lekker willen staan, biertje drinken, meezingen als ze er zin in hebben en af en toe eens flink kankeren op vanalles. Maar dat gespring hoeft van hun allemaal niet zo. Moeten die dan weg? Ik zou niet weten waarom.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:06 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Eerder zitten bedoel je? Respect als je andere mentaliteit heb, niks mis mee, maar verkas dan een klein stukje. Je hebt over de hele zijde plaatsen voor het uitkiezen. Dit seizoen zit toch wel bijna heel 409/410 vol, en er is genoeg potentiele aanwas om 411 erbij te maken. Maar goed, eerst 409/410 constanter vol ja, in winterstop hopelijk extra mensen erbij.
Daar doelde ik op ja. Die geluiden zijn er al sinds vorig seizoen JCS maar ze worden inderdaad steeds sterker. Ze zullen het in ieder geval proberen, dat weet ik zeker want het is een wens van velen. Ik denk een kwestiquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:07 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Doel je op de evt. verkassing van 410? Hoor ook steeds sterkere geluiden
Ik zat recht tegenover 410. Ik zat al naar het constante gejump te kijken. Ik werd er moe van.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:34 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
[..]
Ik heb me laatste 10 minuten ingehouden, anders was m'n hoofd gesprongen. 2 uur springen vecht veel van je hoor![]()
Die SSC-houders die wel staan maar niet meezingen vind ik van wel, dan pas zuid veel beter. Niet dat ik deze mensen niet respecteer, maar dan zie ik daar liever mensen die wel willen en die mensen die alleen staan willen/biertje drinken/lekker Amsterdamse humor over en weer, maar zelden zingen, zie ik dan liever naar zuid gaan. Maar wie ben ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:10 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon lekker willen staan, biertje drinken, meezingen als ze er zin in hebben en af en toe eens flink kankeren op vanalles. Maar dat gespring hoeft van hun allemaal niet zo. Moeten die dan weg? Ik zou niet weten waarom.
muhahah mij nog over sex met die blonde horen schreeuwen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:36 schreef VikingGold het volgende:
Ik zat precies onder vak 410, dus helemaal niets gezien. Doen we volgende keer ook niet meer!
409/410 refereert met dat doek aan seizoen 1991/92, waarin Ajax de UEFA Cup won.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[afbeelding]
Hehe, het bewijs dat ik er wel was, maar wat staat er nou op het doek? helaas geen fokkers ontmoet, maar om nou boven het geschreeuw van 410 uit te roepen dat ik er ook was, ging me net iets te ver. niet dat het gelukt was overigens![]()
Fucking helll dat haal ik maar net vanuit het mooie brabantquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Heb ik veel gemist, gisteren?Zondag instapprocedure van 9.40 tot 10.40 uur via ingang Noord B.
Zo ver was ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
409/410 refereert met dat doek aan seizoen 1991/92, waarin Ajax de UEFA Cup won.
Dit staat er:quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ookRot Weisser zal wel voor Ajax staan, maar wat staat ervoor en erna?
quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:47 schreef egoTRON het volgende:
2006/2007: Let's begin with (the) Start !!!
1991/1992: Orebro, Rot-Weiss Erfurt, Osasuna, AA Gent, Genoa & Torino
Of iets dergelijks...
Nee, dat gaat over Rot Weiss Erfurt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zo ver was ik ookRot Weisser zal wel voor Ajax staan, maar wat staat ervoor en erna?
quote:Ajax in Pot A bij loting
Vrijdag 29 september, door Wessel, Amsterdam, 09.04u GMT+01.00, ANP
Ajax is dinsdag bij de loting in Nyon ingedeeld in Pot A. Dit betekent dat ze lastige tegenstanders als Sevilla, Newcastle United, Panathinaikos, Parma, Bayer Leverkusen en Auxerre sowieso ontlopen. Ook Feyenoord zit in deze pot.
De volledige indeling:
Pot A:
Sevilla (Spanje), Newcastle United (Engeland), Panathinaikos (Griekenland), Parma (Italië), Ajax (Nederland), Bayer Leverkusen (Duitsland), Feyenoord (Nederland) en Auxerre (Frankrijk).
Pot B:
Club Brugge (België), FC Basel (Zwitserland), AZ (Nederland), Sparta Praag (Tsjechië), Rangers (Schotland), Celta de Vigo (Spanje), Paris SG (Frankrijk) en RC Lens (Frankrijk).
Pot C:
Besiktas (Turkije), Palermo (Italië), Espanyol (Spanje), sc Heerenveen (Nederland), Partizan Belgrado (Servië), Rapid Boekarest (Roemenie), Wisla Krakow (Polen) en Slovan Liberec (Tsjechië).
Pot D:
Fenerbahce (Turkije), Austria Wien (Oostenrijk), Hapoel Tel Aviv (Isräel), Osasuna (Spanje), Blackburn Rovers (Engeland), Grasshoppers (Zwitserland), Dinamo Boekarest (Roemenie) en Livorno (Italië).
Pot E:
Tottenham (Engeland), Maccabi Haïfa (Israël), Sporting Braga (Portugal), Nancy (Frankrijk), Eintracht Frankfurt (Duitsland), Zulte Waregem (België), Mladá Boleslav (Tsjechië) en Odense (Denemarken).
Zelf ben ik een liefhebber van de Zuid-Europese/Amerikaanse beleving, maar vind de manier waarop 409/410 het doet, een beetje geforceerd. Je hebt er een aantal die écht die beleving hebben, maar het gros loopt er maar een beetje achteraan, doet geforceerd hun best. Mijn reden dat ik op 409/410 sta, is dat ik dan kan gaan en staan waar ik wil, kan doen wat ik wil en kan roepen wat ik wil. Of ik de hele wedstrijd dronken ben, sta te blowen of gewoon de wedstrijd goed probeer te volgen, het kan allemaal. De 409/410-beleving heb ik niet zo, de hele wedstrijd springen hou ik niet eens vol en waarschijnlijk heb ik gewoon meer Britse beleving, toch voel ik me prima op 409/410.quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
De voornaamste reden dat ik op 410 sta, is juist omdat je daar kan staan en kan lopen kankeren, brullen, zingen en etc zonder dat je er verder gezeik om je heen krijgt.
De reden dat ik niet bij de groep in 409 sta, is omdat het ik niet trek om 90min lang te zingen en te springen; qua zin niet, en qua knieen niet. Ik geniet er wel echt van wanneer dat zo'n hele groep het wel doet hoor en echt zeker die voornaamste groep die alles aanjaagt. Dat is echt mooi om te zien en er vlakbij opzitten; maar om er zelf tussen te staan; nee, daarvoor wil ik ook teveel voetbal zien.
Maar ik denk dat het serieus een utopie is om te denken dat je heel Noord kan krijgen zoals het vandaag in 409 was. Het is, zover ik het echt meekrijg; toch een groep van 16-19 jarigen, die het nu allemaal erg vet vinden, maar zodra ze 2, 3 jaar verder zijn het waarschijnlijk minder vinden. Ik heb het zelf ook, paar jaar geleden had ik er dolgraag echt aan meegedaan, nu niet meer zo.
Rot Weisser Furt bedoel je? (rood witte fort)quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:07 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over Rot Weiss Erfurt...
Je loot uit iedere pot één club en je speelt tegen twee clubs thuis en tegen twee clubs uit, totaal vier wedstrijden. Zelf ga ik het liefst naar België, Duitsland en/of Engeland.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:19 schreef Bananenman het volgende:
Beste scenario:
Ajax
Club Brugge
Palermo
Hapoel Tel Aviv
Tottenham
Hoeveel loot je er eigelijk uit? Want als je zoiets loot weet ik wel zeker dat ik naar allemaal toegaDure tijden worden dat.
Gister was supervet trouwens...niet normaal!
Nee, Rot Weiss Erfurt. Een club.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Rot Weisser Furt bedoel je? (rood witte fort)
is er trouwens altijd zoveel security op noord2?
Nee, Rot Weiss Erfurt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Nee, Rot Weiss Erfurt.
Rood en wit zijn kleuren, Erfurt is een plaats in Duitsland, gecombineerd maakt dat een Duitse voetbalclub die momenteel in de regional league speelt (als ik me niet vergis)
Zie heel veel clubs waar ik best heen zou willen, maar je moet ook twee thuiswedstrijden spelen/quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:52 schreef Sethje het volgende:
Ik hoop op Waregem UIT, haha dat word lache man daar
Ja precies. We zien het de 3e wel.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zie heel veel clubs waar ik best heen zou willen, maar je moet ook twee thuiswedstrijden spelen/
Dat zou wel een ontiegelijk zware poule worden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:16 schreef denthemen het volgende:
ik hoop op deze groep:
Ajax
Club Brugge(Revanche)
Palermo(meest aansprekende van pot C)
Grasshoppers(leuke club)
Tottenham(geen uitleg nodig denk ik?)
Jammer dat AC Parma in dezelfde pot zit als Ajax.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zou wel een ontiegelijk zware poule worden.
Parma is in jaren niet meer zo goed geweest als dit jaar hoor, alleen de punten blijven nog uit.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:25 schreef Sethje het volgende:
Ja idd. parma is echt te slecht voor woorden dit jaar. Qua sfeer wel leuk
Wow meen je dit nou seriues?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Parma is in jaren niet meer zo goed geweest als dit jaar hoor, alleen de punten blijven nog uit.
Laat Parma - Ajax maar mooi zitten MONTANA, dat zijn van die dubbele gevoelens wedstrijden.
Misschien moet men bij AC Parma maar besluiten om vól voor de Serie A te gaan en in de UEFA Cup met een B-team aan te treden, dat wil nog weleens tot goede prestaties resulteren.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Parma is in jaren niet meer zo goed geweest als dit jaar hoor, alleen de punten blijven nog uit.
Laat Parma - Ajax maar mooi zitten MONTANA, dat zijn van die dubbele gevoelens wedstrijden.
Was gisteren ook het geval.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moet men bij AC Parma maar besluiten om vól voor de Serie A te gaan en in de UEFA Cup met een B-team aan te treden, dat wil nog weleens tot goede prestaties resulteren.
Tsja, als je vergelijkt met 5-15 jaar terug is het niets nee. Maar van de selecties van de afgelopen 5 jaar vind ik dit de leukste, een hecht team, met fraai combinatievoetbal. Dat ze laf voetballen zie ik eigenlijk niet...quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wow meen je dit nou seriues?
Ze hebben echt een supermiddelmatige selectie. Ze spelen laf. Die kroaat staat de hele tijd in zijn eentje in de spits, geen creativiteit niks...
Sinds het tijdperk Chiesa,Crespo en daarna een kleine opleving met oa Di Vaio is het niet veel.
Ja ik heb afgelopen weekend live gezien, en de match daarvoor ook. En Budan staat echt steeds in zijn eentje voorin, dus vandaar "laf". Jammer dat Marchionni weg is vond ik ook een erg lekkere speler.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tsja, als je vergelijkt met 5-15 jaar terug is het niets nee. Maar van de selecties van de afgelopen 5 jaar vind ik dit de leukste, een hecht team, met fraai combinatievoetbal. Dat ze laf voetballen zie ik eigenlijk niet...
Open jij er anders één, jij houdt wel van topics openen, toch?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, leuk. Geen Parma topic?
Alleen over boeiende en nuttige onderwerpen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Open jij er anders één, jij houdt wel van topics openen, toch?![]()
Ik heb alle wedstrijden dit seizoen ook live gezien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja ik heb afgelopen weekend live gezien, en de match daarvoor ook. En Budan staat echt steeds in zijn eentje voorin, dus vandaar "laf". Jammer dat Marchionni weg is vond ik ook een erg lekkere speler.
alle samenvattigen zijn standaard op www.ultrasuid.com te vinden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:55 schreef TIM-846 het volgende:
zijn de goals nog ergens terug te vinden?
Met alle respect, maar was dit een serieuze post? Ik ga er niet vanuit dat iedereen de tegenstanders kan opdreunen of dat je nekharen overeind gaan staan van zenuwen als je de namen van Aguilera, Skuhravy en Ruotolo hoort, maar met een beetje interesse in de historie van Ajax moet je er toch wel uit zien te komen als je een rijtje clubs ziet? Ga je desnoods even Googlen om te kijken naar de UEFA uitslagen van 1991/1992?quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Over rechts, bitter weinig over links gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef HeatWave het volgende:
Het was niet spectaculair gisteren, maar ach, 4-0 winnen is natuurlijk altijd prima.
Maar het werd pijnlijk duidelijk dat we dus WEL spelers hebben die een voorzet kunnen geven.
Dat was mijn puntquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:14 schreef paella het volgende:
[..]
Over rechts, bitter weinig over links gezien
I tryquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:29 schreef Robar het volgende:
[..]toch nog een verkapte manier gevonden om Rosales te bashen?
Strafschoppen lijkt me niet zo'n goed planquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I try.
Trouwens niemand gespot in Monico;s, wat een kuttent blijft dat toch. Maar die lange blondine met stijl haar mag wel eens een wedstrijdje incl verlenging en strafschoppen met me spelen
.
waar was jij gister op het Rembrandt ik wou me bieriequote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I try.
Trouwens niemand gespot in Monico;s, wat een kuttent blijft dat toch. Maar die lange blondine met stijl haar mag wel eens een wedstrijdje incl verlenging en strafschoppen met me spelen
.
Ik heb je gezocht, dan was het toch gratis bier?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I try.
.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Strafschoppen lijkt me niet zo'n goed plan
gewoon aan de bar bij Monico'squote:Op vrijdag 29 september 2006 13:15 schreef piertje2 het volgende:
[..]
waar was jij gister op het Rembrandt ik wou me bierie
Hehe daar stond ik ook nog ff. Niet gezienquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon aan de bar bij Monico's.
klopt veel gasten ergerder zich eraanquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:48 schreef Jasza het volgende:
Die grote vlag moeten ze tijdens de wedstrijd wel wegtyfen op 410, je ziet geen malle moer als er een voorzet komt
Ik stond er met 4 andere gasten (2 in een IAMSTERDAM shirt) en een blondine met krullenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:44 schreef Riro het volgende:
[..]
Hehe daar stond ik ook nog ff. Niet gezien
Verder tijd bij 't Centrum gezeten.
Was weer een mooie dag![]()
Die raakte hij wel goed?quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef piertje2 het volgende:
wel Rosales een hand gegeven WOEHOEEEEEE
ook lafjesquote:
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond er met 4 andere gasten (2 in een IAMSTERDAM shirt) en een blondine met krullen.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef piertje2 het volgende:
wel Rosales een hand gegeven WOEHOEEEEEE
dan ben ik zoizo 4x langs je heen gelopen...(ajaxshirt, rood petje) om naar de plee te gaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stond er met 4 andere gasten (2 in een IAMSTERDAM shirt) en een blondine met krullen.
Nee andersom juist. Uit naar pot 2 en 4. Dacht ik.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Bananenman het volgende:
Je krijgt sowieso pot 2 en 4 thuis en 3 en 5 uit hoor ik![]()
Dat krijg je als je helemaal onderaan staatquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:57 schreef PLAE@ het volgende:
verdomme waren er spelers op t vakniks van meegekregen.
Mauro en Wesley stonden ook best wel onderaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat krijg je als je helemaal onderaan staat![]()
Ik zag ze weglopen, maar Plae@ stond helemaal onderaanquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Mauro en Wesley stonden ook best wel onderaanIk zag alleen fftjes Mauro, ze zijn ook zo klein
Nope, kan nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem aan dat we ook Nederlands clubs kunnen loten zoals Heerenveen of AZ?
Zou ik niet doen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef F1Bas het volgende:
Ik neem aan dat we ook Nederlands clubs kunnen loten zoals Heerenveen of AZ?
Doet ie goedquote:Het openingsdoelpunt van Markus Rosenberg in de gisteravond gespeelde wedstrijd tegen IK Start was het 300ste doelpunt van de Ajax in een Europese thuiswedstrijd, meldt de site Ajaxstats. Ajax had slechts 135 thuiswedstrijden in Europa Cup-toernooien nodig om tot 300 doelpunten te komen. Het gemiddelde komt neer op 2,22 goals per Europese thuiswedstrijd.
Mm... De Mul op rechts is ook optie, Babel is denk het best vanaf linksquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:42 schreef BobbyHill het volgende:
Rosenberg verdient tegen Utrecht wel een basisplaats, vind ik. Dan kan Babel naar rechts verhuizen.
Hoe moet ik je opstelling houden? Ryan Babel op rechts of op links? Zelf ga ik voor Tom de Mul op rechts en Markus Rosenberg op links, twee gretige spelers die zich willen bewijzen op de flanken en Ryan Babel op de bank, die zich ongetwijfeld wil bewijzen als hij invalt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 16:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Babel - Huntelaar - Rosenberg.
Babel liever op rechts dan denk ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoe moet ik je opstelling houden? Ryan Babel op rechts of op links?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |