quote:Op donderdag 28 september 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
3-0?
Triest ja. Kut reclamequote:Op donderdag 28 september 2006 21:45 schreef gday het volgende:
knap, nos zegt dat ze om 21.40 de samenvatting laten zien van AZ, en om 21.42 de samenvatting van Ajax... en ze beginnen om 21.39:27 (dus met nog 33 seconden te gaan tot 21.40) aan de reclame
en inmiddels is het 21.45 en kijken we nog steeds reclame
vond idd dat het een overtreding wasquote:Op donderdag 28 september 2006 22:09 schreef gday het volgende:
Was volgens mij wel een overtreding, of niet? Weliswaar een lichte.. maar toch.
Ik heb altijd het idee dat hij een metalen harnas heeft onder z'n kleren. Hij beweegt zo log en zo traag.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:28 schreef Nashje het volgende:
Ik vind Maduro maar matig. Heb zo'n idee dat ie nog in de onzekerheid van vorig seizoen zit.
Dat idee heb ik precies hetzelfde. Het vervelende is dat ik er soms over denk dat hij gewoon niet kan voetballen.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:29 schreef gday het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat hij een metalen harnas heeft onder z'n kleren. Hij beweegt zo log en zo traag.
1 2 3 4 5 6 | Babel------------------------De Mul ---------Roger-----Sneijder-------- Emanuelson------------------Gabri-- ----Vermaelen--Stam---Grygera------ -----------Stekelenburg------------ |
En Perez dan?quote:Op donderdag 28 september 2006 22:43 schreef BadRabbit het volgende:
Voortaan maar zo spelen:
[ code verwijderd ]
En op rechtsbuiten langzaam Manucharyan bregen, die heeft het in zich een zeer goede speler te worden. Rosales en De Mul met elkaar laten concurreren. Rosenberg zijn minuten laten pakken op linksbuiten, Babel eerste vervanger Huntelaar.
Mist vooral wedstrijdritme. Is een tijdje totaal "op" geweest en moet zich nu zien te herstellen. Voetballen kan ie echt wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:48 schreef GnAgn het volgende:
Idd maduro, lijkt wel alsof die jongen het totaal verloren is![]()
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.quote:
Dat kan ik je wel vertellen: Perez.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Wij hebben het meest gescoord in de 1e ronde van de UEFA Cup
Perez is beter. Roger is zo traag als poep.quote:Op donderdag 28 september 2006 22:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik zou Roger graag als aanvallende middenvelder willen zien, maar Perez kan ook op die plek spelen inderdaad, begint toch wel zijn draai te vinden nu. Maar ik durf niet te zeggen wie de betere is.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Weee!quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
Dit zijn de huidige resultatenquote:Op donderdag 28 september 2006 23:08 schreef gday het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
quote:Op donderdag 28 september 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
maar om nou te zeggen huntelaar is weer los?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een week geleden legde hij er nog 2 in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |