abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42234919
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:06 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Reacties op Lost Oddysey waren lang niet zo positief als op Blue Dragon. Combat engine is veel te traag en de art is ook vrij generiek. Zelfs JRPG fanboy, en 360 eigenaar Roy viel het tegen.
Blue Dragon daarentegen oogste vrijwel unaniem positieve reacties .
Maarja, gaat die wel 360 exclusive blijven vraag ik me dan af...
PSN id: NL_SToRM
pi_42234948
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef SToRM81 het volgende:
Vast niet, zoveel games blijven tegenwoordig niet meer exclusief en alleen als er nog een zak met geld tegen aan wordt gesmeten. Kijk naar Enchanted Arms met zijn mooie "Only on Xbox 360" op de doos
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:10:23 #103
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42234975
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:59 schreef Tain het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niks met de programmeerkunsten van de ontwikkelaars te maken. De 360 heeft 3 cores die allen op de PPC technologie zijn gebaseerd en daardoor universeel inzetbaar zijn. De Cell heeft 1 multifunctionele PPC core en 7 SPE's die vooral geschikt zijn om floating point berekeningen uit te voeren.
[..]

Bullshit De CPU van de 360 en de Cell kunnen beiden de data veel sneller verwerken dan dat de DVD/BD-speler kan inlezen.
Het heeft opzich wel met de programmeerkunsten te maken. Betere programmeurs halen meer uit de hardware. Je moet voor beide CPU's heel anders te werk gaan. Waarschijnlijk zal de ene ontwikkelaar meer uit de 360 halen en de ander uit de PS3.

Ik weet dat ze beide de data sneller kunnen verwerken dan DVD/BD kunnen inlezen. Maar de totale verwerkingssnelheid van de PS3 ligt hoger dan bij de 360. En dat zul je toch ergens in terug moeten zien
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42235016
Ik vind console exclusive een exclusive Retuobak, wat je verder ook blaat boeit me niet echt.
Feit is gewoon dat veel mensen niet op de pc gamen, dat het kan is wat anders. Er kan wel meer.
Dus voor die mensen is het een exclusive, en ik weet zeker dat dat het grootste deel is. Als je dan ook nog eens leest wat er met Alan Wake allemaal nodig is om mooi te kunnen gamen dan zullen dat er steeds minder worden.
En zo weinig exclusives heeft de X360 nou ook weer niet. GoW, Mass Effect, Mistwalker games, Forza, Kane & Lynch, Viva Pinata en zo zijn er nog wel meer die niet op de PC komen.
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42235023
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:10 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Het heeft opzich wel met de programmeerkunsten te maken. Betere programmeurs halen meer uit de hardware. Je moet voor beide CPU's heel anders te werk gaan. Waarschijnlijk zal de ene ontwikkelaar meer uit de 360 halen en de ander uit de PS3.

Ik weet dat ze beide de data sneller kunnen verwerken dan DVD/BD kunnen inlezen. Maar de totale verwerkingssnelheid van de PS3 ligt hoger dan bij de 360. En dat zul je toch ergens in terug moeten zien
De enige bottleneck van de laadtijden is toch echt het optische medium wat gebruikt wordt. Verwerking van de data zal misschien milliseconden schelen en is daardoor verwaarloosbaar
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42235029
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Je verdedigt pc gamen tot in de treure, veel console gamers gamen niet op een PC. Period.
Veel 360 gamers gamen niet op een PS3 straks

ZOMG, ALLE 360/PS3 multiplatform games zijn 360 EXCLUSIVE!!!!11
Daar komt het op neer.
pi_42235041
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:08 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ja! Wordt door MS uitgebracht namelijk .
pi_42235064
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:02 schreef Tain het volgende:

[..]

Net zoals Blue Dragon, FFXIII en White Knight, dus hoe je in godsnaam nu al kan zeggen welke beter is en welke het wel of niet gaat redden...
Volgens Storm81 wel .
pi_42235078
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
En zo weinig exclusives heeft de X360 nou ook weer niet. GoW, Mass Effect, Mistwalker games, Forza, Kane & Lynch, Viva Pinata en zo zijn er nog wel meer die niet op de PC komen.
Kane & Lynch komt gewoon op de PC
pi_42235111
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:12 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Veel 360 gamers gamen niet op een PS3 straks

ZOMG, ALLE 360/PS3 multiplatform games zijn 360 EXCLUSIVE!!!!11
Daar komt het op neer.
Nee, dat is niet hetzelfde. PS3 en X360 zijn CONSOLES.
Bij de PC moet je installeren, moet alles compatible zijn, geen gezeik met drivers?, oe, instellingen ff veranderen.
Etc etc etc. Dus in die context is het gewoon ANDERS.
I
pi_42235138
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Kane & Lynch komt gewoon op de PC
Hmm, welke was het dan die NIET kwam?
Er was er 1 die laatst werd aangekondigd dat het me verbaasde dat ie niet op de PC kwam. .
Ik vergat HALO3 nog trouwens. .
pi_42235167
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:13 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Volgens Storm81 wel .
Daar mag je toch wel vanuit gaan als je ziet wat ze al eerder uitgebracht hebben. Als je zo gaat beginnen dan kun je hetzelfde zeggen van Mass Effect, Halo3, e.d.
pi_42235193
Om samen te vatten:
Situatie 1:
Een game komt uit op PC en Xbox 360.
Hij is Xbox 360 exclusive want een hoop mensen met een Xbox 360 hebben geen PC.

Situatie 2:
Een game komt uit op Xbox 360 en PlayStation 3.
De game is niet exclusive, ondanks dat een hoop mensen slechts één van beide hebben, want in dit geval hoef je niet te installeren.

Sorry, ik zat inderdaad fout, ik zie de logica nu helemaal.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:18:46 #114
145074 Diablos79
pi_42235235
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:12 schreef Tain het volgende:

[..]

De enige bottleneck van de laadtijden is toch echt het optische medium wat gebruikt wordt. Verwerking van de data zal misschien milliseconden schelen en is daardoor verwaarloosbaar
We zullen het zien
Zover ik gelezen heb zijn ontwikkelaars wel positief over de snelheid/laadtijden van de PS3. Ja kan toch pas oordelen wanneer je er echt op gespeeld hebt met spellen die klaar zijn.
pi_42235296
Ik moet wel toegeven dat ik Tomb Raider op de 360 heb gekocht, terwijl ik m op de pc ook al had 'gekocht'. Maar Tomb Raider games heb ik altijd al op de console gespeeld en dat type game vind ik daarop wel beter spelen. Een game zoals zoals Max Payne daarentegen ( heb even geen ander voorbeeld) speel ik liever op de pc, aangezien de besturing zich daar veel beter voor leent.
FEAR en Prey moet je ook op de pc spelen vind ik persoonlijk
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:24:00 #116
145074 Diablos79
pi_42235368
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
Om samen te vatten:
Situatie 1:

Situatie 2:
De game is niet exclusive, ondanks dat een hoop mensen slechts één van beide hebben, want in dit geval hoef je niet te installeren.

Hehe..

Exclusief is gewoon wanneer hij maar op 1 platform te krijgen is, zo simpel is het toch
Je hebt wel zoiets als console exclusief, dat het maar op een van consoles komt. Maar dan kan het spel dus nog wel steeds op de PC komen en is het toch niet helemaal exclusief.

Overigens vind ik het aantal exclusive titels voor de 360 wel meevallen. De PS3 zal er echt veel meer krijgen, en dat zijn dan ook titels die je niet op de PC zult tegenkomen.
pi_42235464
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:17 schreef Retuobak het volgende:
Om samen te vatten:
Situatie 1:

Situatie 2:

Ik geloof dat jij gewoon niet wil zien dat een PC geen console is
pi_42235494
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:18 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

We zullen het zien
Zover ik gelezen heb zijn ontwikkelaars wel positief over de snelheid/laadtijden van de PS3. Ja kan toch pas oordelen wanneer je er echt op gespeeld hebt met spellen die klaar zijn.
Kan best zijn dat de ontwikkelaars daar positief over zijn, maar de Cell heeft weinig tot geen invloed op de laadtijden

BD-rom leest de data met ongeveer 9MB per seconde en de Cell kan vele malen meer data verwerken per seconde
quote:
Each unit on the EIB can simultaneously send and receive 16B of data every bus cycle. The maximum data bandwidth of the entire EIB is limited by the maximum rate at which addresses are snooped across all units in the system, which is one per bus cycle. Since each snooped address request can potentially transfer up to 128B, the theoretical peak data bandwidth on the EIB at 3.2 GHz is 128Bx1.6 GHz = 204.8 GB/s.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_microprocessor
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:31:04 #119
145074 Diablos79
pi_42235563
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:27 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Wat heeft dat nu met exclusiviteit van een game te maken? Als een game op de Xbox360 is en op de PC, of op de PS3 en op de PC. Dan is het spel gewoon niet 100% exclusief. En dat jij alleen op de 360 gamed en niet op de PC omdat je dat fijner vind heeft er verder niks mee te maken.
pi_42235581
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:31 schreef Diablos79 het volgende:
Wat heeft dat nu met exclusiviteit van een game te maken? Als een game op de Xbox360 is en op de PC, of op de PS3 en op de PC. Dan is het spel gewoon niet 100% exclusief. En dat jij alleen op de 360 gamed en niet op de PC omdat je dat fijner vind heeft er verder niks mee te maken.
Precies
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:33:02 #121
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_42235609
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:27 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

Zoals de vorige poster al aangaf heb jij het over console-exclusief en systeem-exclusieft (systeem als in PC, Xbox360, PS3)

Maar dat alles maakt geen drol uit....uit eindelijk zal de PS3 meer exclusieve games hebben, denk ik, maar persoonlijk zie ik liever dat de echt "goeie" games gewoon multi platform worden....veel beter voor de gamer namelijk.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_42235624
Een echte en goede exclusive trekt ook mensen aan naar dat platform waar het spel voor uitkomt. Bij een console exclusive zullen mensen toch wel gaan twijfelen of ze hem niet halen op de PC die ze al hebben staan of toch maar de console gaan kopen waar het spel op uitkomt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42235651
Ik kan Patrick_Kluivert zijn punt wel begrijpen hoor. De 360 en de PS3 zijn de 2 die loodrecht tegenover elkaar staan deze generatie en als de 1 een spel krijgt die de ander niet krijgt, dan is dat een winst voor degene die m krijgt.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:37:47 #124
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_42235669
Luister...ik ga een PS3 kopen,ooit in ieder geval, want ik heb het nog en zal het nog druk krijgen met alle PS2 releases die er nog aankomen, maar ik wil gewoon die paar games die de xbox360 zal uitbrengen die ik dan ook toevallig leuk vind Tja het soort games dat op de PS3 uitkomt vind ik nou eenmaal leuker. ook gewoon op de ps3 spelen....en microsoft en sony hebben maar ff te luisteren naar mij.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:38:14 #125
145074 Diablos79
pi_42235680
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:28 schreef Tain het volgende:

[..]

Kan best zijn dat de ontwikkelaars daar positief over zijn, maar de Cell heeft weinig tot geen invloed op de laadtijden

BD-rom leest de data met ongeveer 9MB per seconde en de Cell kan vele malen meer data verwerken per seconde
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_microprocessor
Een beetje invloed zal het wel hebben, de ingelezen data zal toch door de CPU moeten worden verwerkt. En hoe sneller de CPU hoe sneller het verwerkt kan worden. Hoeveel invloed het allemaal heeft weet ik ook niet, maar ik had gelezen dat de extra kracht van de PS3 positief waren op de laadtijden.

Zal het iedergeval niet vreemd vinden wanneer de PS3 sneller laad dan de 360, want die vind ik ook niet echt super snelle laadtijden hebben.
pi_42235789
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:38 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Een beetje invloed zal het wel hebben, de ingelezen data zal toch door de CPU moeten worden verwerkt. En hoe sneller de CPU hoe sneller het verwerkt kan worden. Hoeveel invloed het allemaal heeft weet ik ook niet, maar ik had gelezen dat de extra kracht van de PS3 positief waren op de laadtijden.

Zal het iedergeval niet vreemd vinden wanneer de PS3 sneller laad dan de 360, want die vind ik ook niet echt super snelle laadtijden hebben.
Stel dat de BR speler 10 seconden de tijd nodig heeft om iets in te lezen. Dan heeft deze als het goed is 90MB aan data ingelezen en als de Cell dit dan met 204GB/s gaat verwerken dan heeft de Cell daar nog geeneens een seconde voor nodig eerder een paar milliseconde.

Dus procentueel gezien heeft de processor bijna geen invloed op laadtijden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:43:38 #127
145074 Diablos79
pi_42235809
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:34 schreef SToRM81 het volgende:
Ik kan Patrick_Kluivert zijn punt wel begrijpen hoor. De 360 en de PS3 zijn de 2 die loodrecht tegenover elkaar staan deze generatie en als de 1 een spel krijgt die de ander niet krijgt, dan is dat een winst voor degene die m krijgt.
Tuurlijk is console exclusief een winst voor degene die hem krijgt, maar als het spel wel op de PC komt is het dus niet helemaal exclusief en zou je hem daarop kunnen spelen wanneer je dat zou willen
pi_42235891
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:04 schreef Retuobak het volgende:
Final dev kits zijn al een tijdje uit.
Blijkbaar niet: http://www.ps3land.com/article-782.php
Maarja, de aanpassingen zullen wel miniem zijn áls ze die nog doorvoeren.
pi_42236010
quote:
Until just recently, developers had been developing PS3 games on a nVidia GeForce 7800 GTX card. The RSX, however, uses nVidia's G70 which allows for very high shader performance
Goede bron
Stiekem he
Stiekem is de 7800GTX de eerste kaart die gebruik maakte van de G70 core
pi_42236057
Haha, ja oke. Maar het gaat erom dat het nog niet versie 1.0 was
En de RSX zal wel wat lichte aanpassingen hebben denk ik zo
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Tuurlijk is console exclusief een winst voor degene die hem krijgt, maar als het spel wel op de PC komt is het dus niet helemaal exclusief en zou je hem daarop kunnen spelen wanneer je dat zou willen
Het maakt het spel wel minder interessant om daarvoor speciaal een console te halen ja
pi_42237391
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:43 schreef Diablos79 het volgende:

wanneer je dat zou willen
En er de middelen voor zou hebben.
Dat is met een PS3/X360 dus anders. Als je er 1 hebt kan je er op spelen.
Met een PC is dat de vraag, dat was mijn punt een beetje.
pi_42238093
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:50 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:

[..]

En er de middelen voor zou hebben.
Dat is met een PS3/X360 dus anders. Als je er 1 hebt kan je er op spelen.
Met een PC is dat de vraag, dat was mijn punt een beetje.
Weet je wat het probleem een beetje met PC gaming is, het is niet te zeggen wat voor games er op wat voor PC gespeeld worden. Retuobak heeft een goede pc en een 360, ik heb een redelijk oude pc en ook een 360. Als wij dan allebei Halo 3 willen en hij komt gelijktijdig uit voor de PC en 360 dan koop ik hem voor de 360 en Retuobak hem voor de PC, wanneer een RTS gelijktijdig wordt uitgebracht zullen we hem beiden op de PC gaan halen. Dus een console met veel console exclusives heeft een nadeel t.o.v. een console met echte exclusives
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:32:55 #133
145074 Diablos79
pi_42238373
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:19 schreef Tain het volgende:
Dus een console met veel console exclusives heeft een nadeel t.o.v. een console met echte exclusives
Precies. Ik heb heel lang geen 360 gehaald(en als mijn ps2 het niet had begeven, al doet ie het nu wel weer , had ik hem nog later gehaald) omdat die games die ik daarop wel leuk vond ook gewoon op de PC waren.
pi_42238419
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:32 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Precies. Ik heb heel lang geen 360 gehaald(en als mijn ps2 het niet had begeven, al doet ie het nu wel weer , had ik hem nog later gehaald) omdat die games die ik daarop wel leuk vond ook gewoon op de PC waren.
Persoonlijk vind ik van de meeste van dat soort games de console versie lekkerder spelen, dus dan is keuze snel gemaakt, maar het niet echt exclusief zijn van sommige titels staat echt de verkopen van de 360 in de weg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:43:12 #135
145074 Diablos79
pi_42238598
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:35 schreef Tain het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik van de meeste van dat soort games de console versie lekkerder spelen, dus dan is keuze snel gemaakt, maar het niet echt exclusief zijn van sommige titels staat echt de verkopen van de 360 in de weg
Ik vind een console ook zeker lekkerder spelen, als ik de keuze heb zal ik altijd op de console spelen. Maar ik ga geen 500 euro uitgeven aan een console voor een spel dat ik op mijn pc kan spelen. En bij MS komen alle spellen die ze zelf uitbrengen ook op de PC. Bij Sony is dat toch een beetje anders, de echte PS3 exclusief spellen zul je nooit op de PC tegen komen.
pi_42238659
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Ik vind een console ook zeker lekkerder spelen, als ik de keuze heb zal ik altijd op de console spelen. Maar ik ga geen 500 euro uitgeven aan een console voor een spel dat ik op mijn pc kan spelen. En bij MS komen alle spellen die ze zelf uitbrengen ook op de PC. Bij Sony is dat toch een beetje anders, de echte PS3 exclusief spellen zul je nooit op de PC tegen komen.
Ligt ook aan de hoeveelheid spellen die op beide platformen komen die je leuk lijken. Als dat 1 titel is is het idd zonde van je geld, zijn dat er 5 dan is het al een stuk logischer om de console te halen, etc
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:50:38 #137
145074 Diablos79
pi_42238780
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:45 schreef Tain het volgende:

[..]

Ligt ook aan de hoeveelheid spellen die op beide platformen komen die je leuk lijken. Als dat 1 titel is is het idd zonde van je geld, zijn dat er 5 dan is het al een stuk logischer om de console te halen, etc
Klopt, al zou ik een console ook kopen voor 1 spel als ik dat spel echt wil hebben. Ik koop de PS3 alleen al voor FF13. Maar wat je zei, als de 360 meer echte exclusive titels zou hebben die dus ook alleen op de 360 zullen zijn dan zouden de verkopen wel omhoog gaan.
pi_42238796
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Weet je wat het probleem een beetje met PC gaming is, het is niet te zeggen wat voor games er op wat voor PC gespeeld worden. Retuobak heeft een goede pc en een 360, ik heb een redelijk oude pc en ook een 360. Als wij dan allebei Halo 3 willen en hij komt gelijktijdig uit voor de PC en 360 dan koop ik hem voor de 360 en Retuobak hem voor de PC, wanneer een RTS gelijktijdig wordt uitgebracht zullen we hem beiden op de PC gaan halen. Dus een console met veel console exclusives heeft een nadeel t.o.v. een console met echte exclusives
Wat Halo 3 zou ik niet zo snel zeggen
Buiten het feit dat ik geen interesse heb in de Halo-serie, zou ik hem denk ik eerder op 360 halen voor verscheidene redenen. Waarvan de belangrijkste logischerwijs het op live spelen met FOK!kers is .
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:52:05 #139
145074 Diablos79
pi_42238836
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Buiten het feit dat ik geen interesse heb in de Halo-serie, zou ik hem denk ik eerder op 360 halen voor verscheidene redenen. Waarvan de belangrijkste logischerwijs het op live spelen met FOK!kers is .
Maar nu ze met dat live anywhere beginnen hoef je hem dus daarom ook niet voor op de 360 te halen. Want je kan gewoon op de PC tegen mensen op live spelen
pi_42238867
Ja, ik moet nog even zien of Live Anywhere net zo fijn werkt als live op de 360, maar werkt het vergelijkbaar dan wordt de, ongetwijfeld goedkopere, PC versie aantrekkelijker. Temeer omdat ik dan naar alle waarschijnlijkheid m'n eigen headset kan gebruiken, een die niet zeer doet .
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:01:56 #141
145074 Diablos79
pi_42239084
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:53 schreef Retuobak het volgende:
Ja, ik moet nog even zien of Live Anywhere net zo fijn werkt als live op de 360, maar werkt het vergelijkbaar dan wordt de, ongetwijfeld goedkopere, PC versie aantrekkelijker. Temeer omdat ik dan naar alle waarschijnlijkheid m'n eigen headset kan gebruiken, een die niet zeer doet .
Ja dat headsetje van de 360 is nu niet echt je van het, al heb ik het nog niet gebruikt..

Trouwens wel apart dat we in een PS3 topic het over de 360 hebben... In het Wii topic waren ze nu al overstuur geraakt omdat het niet over de Wii gaat
pi_42239249
Dit is dan ook het enige topic waar je nog een beetje lekker kunt praten .
In de andere topic is het niks dan flamen bij elk beetje kritiek of elke keer als je offtopic gaat, elke keer als hier geflamed wordt dan zijn het fanboys van andere platforms die binnen komen vallen.
Wat betreft GAM geef ik toch de voorkeur aan de PS3 fanbase moet ik zeggen .
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:17:59 #143
145074 Diablos79
pi_42239482
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:08 schreef Retuobak het volgende:
In de andere topic is het niks dan flamen bij elk beetje kritiek of elke keer als je offtopic gaat, elke keer als hier geflamed wordt dan zijn het fanboys van andere platforms die binnen komen vallen.
Ach ja de concurentie bespreken heeft opzich toch ook met de console te maken. Wat me wel opvalt is dat je geen kritiek mag hebben op de Wii of 360 terwijl je de PS3 helemaal de grond in mag boren... En zodra je kritiek leverd op iets of iets anders beter vind ben je meteen een Fanboy

Maar ik vind discussies moeten, zonder op de man te spelen, kunnen of ze nu negatief op positief zijn, daar zijn forums toch voor

Of we kunnen ook de PS3 topics vol zetten met..
"ik kan niet wachten"
"ik droomde dat ik hem al had",
" PS3 "
en al dat soort gezwam.. Dan zijn we ook heel snel met de PS3 topics bij 116
pi_42239552
Inderdaad Diablos

Probleem is altijd dat vs threads uiteindelijk op flamewars uitlopen
pi_42240007
Amiga ftw!
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
  vrijdag 29 september 2006 @ 19:45:49 #146
145074 Diablos79
pi_42240128
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef masterdave het volgende:
Amiga ftw!
Uhh das wel heel erg offtopic... lol

Was trouwens wel een geweldig ding die Amiga
pi_42240299
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Was ook zomaar een voorbeeldje Verander het door Crysis
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42240336
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:08 schreef Retuobak het volgende:
Ligt ook wel aan welke users ermee posten van de PS fanbase
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42240862
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:54 schreef Tain het volgende:

[..]

Ligt ook wel aan welke users ermee posten van de PS fanbase
Ja okay, users als Edenophobic laat ik ook liever thuis.
Maar ik bedoel meer de vaste groep PS3 fans SD, Diablos, Storm etc.
pi_42243181
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:43 schreef Diablos79 het volgende:
En bij MS komen alle spellen die ze zelf uitbrengen ook op de PC.
Bullshit .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 29 september 2006 @ 21:44:47 #151
145074 Diablos79
pi_42243468
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:34 schreef Panick het volgende:

[..]

Bullshit .
Grotendeels dan, de spellen die uiteindelijk niet op de PC uitkomen zijn zowat op een hand te tellen.
pi_42243849
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:44 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Grotendeels dan, de spellen die uiteindelijk niet op de PC uitkomen zijn zowat op een hand te tellen.
Blue Dragon, Lost Odyssey, Gears of War, Fable 2, Halo 3, Gears of War, Cry On, Forza 2
En dat is from the top of my head.
Ben je alien toevallig? .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:26:54 #153
145074 Diablos79
pi_42244655
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:58 schreef Panick het volgende:

[..]

Blue Dragon, Lost Odyssey, Gears of War, Fable 2, Halo 3, Gears of War, Cry On, Forza 2
En dat is from the top of my head.
Ben je alien toevallig? .
En jij denkt dat Fable 2 en Halo 3 niet op de pc komen?
je hebt er trouwens 2x GoW instaan dus das al dubbel op
Tuurlijk zijn er games die alleen op de 360 komen, maar dat zijn er in verhouding veel minder dan voor PS3.
pi_42244868
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Tuurlijk zijn er games die alleen op de 360 komen, maar dat zijn er in verhouding veel minder dan voor PS3.
Gears of War komt uiteindelijk ook wel op de PC, J. Allard zei het zelfs al eens.
pi_42248502
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:46 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Zoals het er nu uitziet gaat de PS3 de 360 met gemak verslaan in Japan.
Ik heb het in mn stukje ook niet gehad over de Japanse markt mbt de X360. Die strijd gaan ze gewoon niet winnen.
quote:
En Sony en Nintendo vind ik deze generatie ook al verder uiteen liggen dan de vorige. Dus de support zal van daaruit ook wel weer enorm worden denk ik zo
Een game als RE5 kan MS al bijna nietmeer exclusief krijgen, omdat dat spel zo enorm gewild is in Japan en de PS3 daar gewoon veel meer vertegenwoordigd gaat zijn
RE5 komt gewoon op de X360 hoor.
pi_42255321
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 19:41 schreef masterdave het volgende:
Amiga ftw!
Amiga
Speedball2, Moonstone, Superfrog
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 00:35 schreef alex4allofyou het volgende:
RE5 komt gewoon op de X360 hoor.
Ik zeg toch niet dat die m niet krijgt. Ik zei niet exclusief Dat gaat ze teveel centen kosten denk ik zo...
pi_42260469
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:35 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Amiga
Speedball2, Moonstone, Superfrog
[..]

Ik zeg toch niet dat die m niet krijgt. Ik zei niet exclusief Dat gaat ze teveel centen kosten denk ik zo...
speedball2 en moonstone, geweldige spellen waren dat zeg, zoiets als speedball 2 lijkt me wel wat online. Superfrog ken ik gek genoeg niet. Nog een aantal toppers van amiga tijd:
Project-x, Lotus esprit, Double Dragon en Dogs of war, geweldige spellen waren dat.
GamerTag
pi_42261324
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 10:35 schreef SToRM81 het volgende:

Maar je redenatie klopt dan gewoon niet, jij stelde dat de Xdoos minder support kreeg dan de PS maar ik zie momenteel het tegenovergestelde, GTA die op de Xdoos komt, Assasins Creed die toch niet exclusief is voor de PS en ga zo maar door.

MS zet de aanval in op Amerikaans georienteerde games volgens mij.
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:50:17 #159
145074 Diablos79
pi_42262698
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maar je redenatie klopt dan gewoon niet, jij stelde dat de Xdoos minder support kreeg dan de PS maar ik zie momenteel het tegenovergestelde, GTA die op de Xdoos komt, Assasins Creed die toch niet exclusief is voor de PS en ga zo maar door.

Als het gaat om het totaal heeft de Xbox minder support dan de PS. Alleen komt veel support van de PS uit japan, en de meeste van die spellen zullen wij hier nooit zien.
pi_42262861
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 22:26 schreef Diablos79 het volgende:

[..]

Zolang ze niet aangekondigd zijn, is het niet zo. Was dat hier niet ook het geval met AC? .
En kijk hoe lang het duurt voor HALO2 op de PC komt, ik denk dat we in dat geval wel kunnen spreken van een exclusive heur .
Tuurlijk zijn er in verhouding minder, maar je overdreef gewoon met dat alles ook op de PC komt.
  zaterdag 30 september 2006 @ 19:04:26 #161
145074 Diablos79
pi_42263013
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 18:57 schreef Panick het volgende:

[..]

Zolang ze niet aangekondigd zijn, is het niet zo. Was dat hier niet ook het geval met AC? .
En kijk hoe lang het duurt voor HALO2 op de PC komt, ik denk dat we in dat geval wel kunnen spreken van een exclusive heur .
Tuurlijk zijn er in verhouding minder, maar je overdreef gewoon met dat alles ook op de PC komt.
Ach ja je gaat vanzelf mee overdreven als je al dat pr gelul hoort van Sony, MS en Nintendo
pi_42263161
De tering het zit Sony ook echt niet mee met die accu's: Tweakers berichtje
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42263309
Nee, dat is een fikse kostenpost voor het bedrijf.
Hopelijk gaat het de komende jaren weer wat beter met Sony, laatste jaren gaat het toch met alle behalve de gamesdivisie behoorlijk matig.
pi_42263532
AC gezien op X06, zag er goed uit op de 360, idem op de PS3 denk ik. Toffe game hoor.
pi_42275688
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:50 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ik had het meer over de Japanse markt, daarbuiten liggen de verhoudingen wel anders ja
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:12 schreef masterdave het volgende:

[..]

speedball2 en moonstone, geweldige spellen waren dat zeg, zoiets als speedball 2 lijkt me wel wat online. Superfrog ken ik gek genoeg niet. Nog een aantal toppers van amiga tijd:
Project-x, Lotus esprit, Double Dragon en Dogs of war, geweldige spellen waren dat.
Speedball 2 online zou echt gruwelijk gaaf zijn.
" Ice cream! Ice cream! "
pi_42278570
quote:
Kutaragi on 360, Wii: "We don't care"
Despite admitting PS3 production problems, Sony Computer Entertainment president says he's not concerned about the next-gen competition.

Last week Sony Computer Entertainment president Ken Kutaragi delivered the keynote address at the 2006 Tokyo Game Show. As usual, he appeared confident, laying out his long-term vision for how the PlayStation 3 will take over many functions traditionally performed by the PC.

As for the PlayStation 3 launch, Kutaragi let Sony Computer Entertainment America president Kaz Hirai lay down the nuts and bolts in a video interview with GameSpot. However, the so-called "Father of the PlayStation," whose English is limited, did speak very briefly with British trade magazine MCV about the looming next-gen conflict.

When asked his opinion of the PS3's competitors, Microsoft's Xbox 360 and Nintendo's Wii, Kutaragi was blunt. "We don't care," he flatly told the trade.

But while he was confident about the PS3's chances, the executive also admitted that the console's launch was not exactly going according to plan. "Right now...we can't manufacture enough blue laser diodes for our PlayStation 3s," he said, "But we will resolve that."

Blu-ray diode production problems pushed back the PS3's European launch to March 2007. The console is still set to go on sale in Japan November 11 and in North America November 17. However, its day-one inventory has been drastically cut from 2 million units to just 100,000 units in Japan and 400,000 units in the US and Canada.
.

Of zoals Engadget mooi zei.
quote:
Ken "CE-Oh no he didn't! Part XIII - Kutaragi"

[ Bericht 2% gewijzigd door Panick op 01-10-2006 13:39:15 ]
pi_42279024
De nieuwste 1up show is online: http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462

Vooral het stuk over Lair waar ze laten zien wat de Cell kan is erg interessant
pi_42304176
Ratchet & Clank: Fall of Man?
Nieuw deel voor Zone of the Enders

ik zie twee nieuwe redenen om een PS3 in huis te halen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_42304267
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:53 schreef SocialDisorder het volgende:
Ratchet & Clank: Fall of Man?
Nieuw deel voor Zone of the Enders

ik zie twee nieuwe redenen om een PS3 in huis te halen
Ik zie er 1, maar wel een goede reden, ratchet & clank
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42304391
Ik zie er ook maar één, meppen met robots ftw.
pi_42304451
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 10:06 schreef Retuobak het volgende:
Ik zie er ook maar één, meppen met robots ftw.
Als het net zo leuk is als die zone of the enders die ik heb
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42304616
PS3 kiosk die enkel demos draait in Japan. Hij is....Gigantisch...

OK, en als nu iemand ff 'Also Sprach Zarathustra' draait:

EDIT: Ondanks dat 'ie veel te groot is vind ik hem er wel...opvallend...uitzien. Jammer dat je er niet op kunt spelen.
pi_42306131
Heb je deze setup voor in de Best Buy al gezien:

Mogen ze hier in de buurt ook wel doen
pi_42306165
quote:
HDIP Camera coming January 2007
pi_42308871
Hmmm... komt die HDIP camera nou toch nog? Gaat toch lastig worden met die ene ethernet aansluiting die is overgebleven.
pi_42308967
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef P-Style het volgende:
Hmmm... komt die HDIP camera nou toch nog? Gaat toch lastig worden met die ene ethernet aansluiting die is overgebleven.
Zal vast wel via USB aan te sluiten zijn toch?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42310300
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 13:10 schreef Tain het volgende:
Zal vast wel via USB aan te sluiten zijn toch?
Die Eyetoy2 zal inderdaad vast wel via een gewone USB 2.0 aansluiting met de PS3 verbonden worden, maar dan is het geen IP-camera meer.
pi_42310360
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:08 schreef P-Style het volgende:

[..]

Die Eyetoy2 zal inderdaad vast wel via een gewone USB 2.0 aansluiting met de PS3 verbonden worden, maar dan is het geen IP-camera meer.
Kan ook gezien worden als netwerk verbinding Als ik mijn telefoon aansluit via USB zie ik ook een extra netwerkverbinding verschijnen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42310858
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:10 schreef Tain het volgende:
Kan ook gezien worden als netwerk verbinding Als ik mijn telefoon aansluit via USB zie ik ook een extra netwerkverbinding verschijnen
IP over USB is heel goed mogelijk, maar het hele idee achter een IP-camera is een beetje zinloos als je USB als interface gebruikt voor je camera. Dan heb je helemaal geen IP meer nodig voor de communicatie

En het (oude) verhaal was dat de 3 gigabit ethernet poorten van de (2005-)PS3 uitermate geschikt waren voor HD.
pi_42310970
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:32 schreef P-Style het volgende:

[..]

IP over USB is heel goed mogelijk, maar het hele idee achter een IP-camera is een beetje zinloos als je USB als interface gebruikt voor je camera. Dan heb je helemaal geen IP meer nodig voor de communicatie

En het (oude) verhaal was dat de 3 gigabit ethernet poorten van de (2005-)PS3 uitermate geschikt waren voor HD.
1 USB poort is in principe ook prima geschikt voor HD, maar misschien dat de camera en via UTP en via USB aangesloten kan worden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42311207
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:36 schreef Tain het volgende:
1 USB poort is in principe ook prima geschikt voor HD, maar misschien dat de camera en via UTP en via USB aangesloten kan worden
Eens even kijken... 1920 x 1080 x 24bit x 30fps = 1.492.992.000 bit/sec aan rauwe pixelinformatie. Da's teveel voor USB.... da's zelfs teveel voor gigabit ethernet!

Het is in ieder geval duidelijk dat het geen camera wordt die ongecomprimeerde HD-beelden naar de PS3 stuurt. Verder denk ik niet dat 'ie en een USB en een UTP aansluiting krijgt. Het zal wel gewoon een USB webcam worden net als de eyetoy1, maar dan met iets betere kwaliteit
pi_42311461
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 14:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Eens even kijken... 1920 x 1080 x 24bit x 30fps = 1.492.992.000 bit/sec aan rauwe pixelinformatie. Da's teveel voor USB.... da's zelfs teveel voor gigabit ethernet!
Je komt ietsje bandbreedte tekort ja
quote:
Het is in ieder geval duidelijk dat het geen camera wordt die ongecomprimeerde HD-beelden naar de PS3 stuurt. Verder denk ik niet dat 'ie en een USB en een UTP aansluiting krijgt. Het zal wel gewoon een USB webcam worden net als de eyetoy1, maar dan met iets betere kwaliteit
Sowieso vind ik een UTP aansluiting op een camera al heel gek klinken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42311754
was het niet zo dat deze eye-toy 3D ging?
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:18:34 #184
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42311791
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 16:11 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Ik vind console exclusive een exclusive Retuobak, wat je verder ook blaat boeit me niet echt.
Feit is gewoon dat veel mensen niet op de pc gamen, dat het kan is wat anders. Er kan wel meer.
Dus voor die mensen is het een exclusive, en ik weet zeker dat dat het grootste deel is. Als je dan ook nog eens leest wat er met Alan Wake allemaal nodig is om mooi te kunnen gamen dan zullen dat er steeds minder worden.
Eh? Volgens mij spelen miljoenen mensen patience enz op hun pc. En ja dat is ook gamen.
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 11:28 schreef SToRM81 het volgende:
Heb je deze setup voor in de Best Buy al gezien:

[afbeelding]

Mogen ze hier in de buurt ook wel doen
Is fake
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42311875
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:16 schreef SocialDisorder het volgende:
was het niet zo dat deze eye-toy 3D ging?
Zo gaan de verhalen ja... maar ik verwacht er niet teveel van. Feit blijft dat je 2 "ogen" nodig hebt om fatsoenlijk diepte te kunnen zien.
pi_42311957
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:21 schreef P-Style het volgende:

[..]

Zo gaan de verhalen ja... maar ik verwacht er niet teveel van. Feit blijft dat je 2 "ogen" nodig hebt om fatsoenlijk diepte te kunnen zien.
Ik geloof dat ik daar nog een berichtje op games.fok.nl heb gezien over een patent vanuit het Israëlische leger, dat het met slechts één oog mogelijk is. Ik zoek hem even op.

-edit- tada: [Gerucht]Heeft Sony nog een troef achter de hand?
-edit2- en tada: [UPDATE]Sony patenteert \'Wii-camera\'
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:30:23 #187
96415 Patrick_Kluivert.
VERRADER PUR SANG
pi_42312047
Ik kwam een interessant stukje tegen over dat de grootste vijand van de ps3 de ps2 zou zijn.
Veel goeie titels (die nog komen ook), heel goedkoop en een bewezen technologie.
Zolang de ps3 zo duur blijft zouden mensen liever voor een ps2 gaan..
Best plausibel
pi_42312091
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:26 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik geloof dat ik daar nog een berichtje op games.fok.nl heb gezien over een patent vanuit het Israëlische leger, dat het met slechts één oog mogelijk is. Ik zoek hem even op.

-edit- tada: [Gerucht]Heeft Sony nog een troef achter de hand?
Ja dat vage patent herinner ik me nog ja... maar daar verwacht ik dus niet teveel van! En zo'n patent hoeft niet te betekenen dat het al geimplementeerd wordt in Eyetoy2. Het motion sensing patent stamt immers ook alweer uit 1999.
pi_42313744
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:18 schreef MMaRsu het volgende:
Is fake
Bron?
  maandag 2 oktober 2006 @ 17:50:03 #190
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_42314943
GAF
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_42321116
PSM3 heeft een PS3 in bezit en hier zijn wat punten die ze opvielen:
quote:
1) It's quiet like a sleeping baby. A barely audible hum. With the TV on you simply can't hear it at all.
2) It's heavy like a planet. No, really. It's impossible to pick up with one hand.
3) It's shiny like a mirror. In fact, it's impossible to take a photograph of it without the flash spanging every picture into a starburst mess. And therefore it's massively prone to fingerprintage too, with the tiny amount of dust in the office magically attaching itself to its surface in seconds.
4) The PS3 joypad is very light and the tilt system is very responsive. We like.
5) The start up is amazingly fast. And game load times were faster than expected. In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. ie, Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue.
6) Andy's fingers kept sliding off the shoulder buttons. But that's because his fingers are slippery.

Things to note:
1) The speed the machine sucks the disc in. Wow!
2) The PS3 start up sound - it's like an orchestra tuning up. Cool.
3) The similarity between the PS3 interface and the PSP interface.
4) Watch out for the first recorded lifting of the PS3's flaps.
5) Listen out for the fact that Sony don't officially have a name for the 'PS' button in the middle yet.
6) And check out those flashing blue and green lights. Groovy.
Bron: klik

Filmpje waarin de bootup te zien is en hoe snel de PS3 een game kan laden: klik

[ Bericht 3% gewijzigd door SToRM81 op 02-10-2006 22:46:17 ]
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:48:37 #192
46727 masterdave
Topic Killer
pi_42321882
Het booten van een console interesseert me nou echt geen ruk he, zolang het geen 3 minuten is, maar 10 sec of 20 sec wachten boeit me echt niets, misschien de ADHD kinderen onder ons, maar goed.
GamerTag
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 00:07:16 #193
145074 Diablos79
pi_42324357
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:24 schreef SToRM81 het volgende:
PSM3 heeft een PS3 in bezit en hier zijn wat punten die ze opvielen:
[..]

Bron: klik

Filmpje waarin de bootup te zien is en hoe snel de PS3 een game kan laden: klik
Staan toch wel wat positieve punten in.. Vooral dat hij lekker stil is klinkt als muziek in de oren want hoe leuk en goed de xbox360 ook is, het is en blijft wel een herrie ding.
pi_42327311
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 00:07 schreef Diablos79 het volgende:
Staan toch wel wat positieve punten in.. Vooral dat hij lekker stil is klinkt als muziek in de oren want hoe leuk en goed de xbox360 ook is, het is en blijft wel een herrie ding.
pi_42327742
ik ga m'n sportschool-abo opzeggen, gewoon elke dag drie keer de PS3 optillen lijkt me voldoende

Maar seriously; dattie stil is is me een pak van het hart.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:32:41 #196
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42327772
quote:
In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP.
Euh... Volgens mijn ervaring duurde het opstarten van een PSP game nogal lang

Verder prima zaken, gewicht boeit niet, fundering in onze flat is goed
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42327802
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Euh... Volgens mijn ervaring duurde het opstarten van een PSP game nogal lang

Verder prima zaken, gewicht boeit niet, fundering in onze flat is goed
In het filmpje duurt het ook nog vrij lang vind ik, je krijgt een aantal seconden niks anders te zien dan een compleet zwart scherm en daarna krijg je nog het loading scherm van het spel ipv het menu volgens mij
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42328000
Op m'n PS2 krijg je ook eerst het PS2-logo, gevolgd door ultieme zwartheid enkele seconden. Ik vind de laadtijd van Motorstorm tussen moment van starten en het loading-screen van MS wel langer dan de PS2, maar wel korter dan de PSP, waarop ik met F1'06 30 seconden kon gaan zitten wachten tot het introfilmpje geladen was, en daarna nog eens ruim 30 seconden voordat het menu geladen was.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 08:55:45 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_42328027
Het boeit voor een console ook verder niet echt, ik zet altijd mn consoles aan voordat ik mezelf op de bank installeer met een glas KC
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_42328072
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 08:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het boeit voor een console ook verder niet echt, ik zet altijd mn consoles aan voordat ik mezelf op de bank installeer met een glas KC
Het enige wat echt boeit zijn de laadtijden tijdens het spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')