Ik gok dat TS niet wordt aangenomenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:11 schreef Puck1 het volgende:
en om 10.08 stuur je dit berichtje??????
Ik trek niks hond!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:10 schreef rickybee het volgende:
En je trekt WW?
Ga van die computer af en ga es wat doen, man.
Of om je band te plakken?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:14 schreef Puck1 het volgende:
[..]
gaan we schelden??omdat jij te lui bent om te lopen?
![]()
Zie mijn edit dan, ik kwam er om half 10 achter... ik ga toch niet om half 9 mn fiets pakken als ik om 10 uur een afspraak heb en ik 20min tot een half uur moet fietsenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:14 schreef Puck1 het volgende:
[..]
gaan we schelden??omdat jij te lui bent om te lopen?
![]()
en ik gok dat ie niet wiltquote:Op donderdag 28 september 2006 10:12 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ik gok dat TS niet wordt aangenomen![]()
Ah maar je belde wel om half negen met je intercedent?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:16 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Zie mijn edit dan, ik kwam er om half 10 achter... ik ga toch niet om half 9 mn fiets pakken als ik om 10 uur een afspraak heb en ik 20min tot een half uur moet fietsen
Ik heb nadat ik tehoren had gekregen maar een poging gedaan om mn band te plakkenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:19 schreef mirannie het volgende:
Toen ik in eerste instantie las dat je band lek was en je daar om half 9 achter kwam, vond ik het echt te dom voor woorden dat je niet nog even naar de fietsenmaker bent gegaan, of een fiets bent gaan lenen. Nu je het verandert hebt in half 10, vraag ik me af waarom een sollicitatie niet belangrijk genoeg is om een taxi voor te bellen... dan wil je toch duidelijk niet werken hoor.
Maar wordt je wel eens aangenomen?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef NeoTribalist het volgende:
En ik heb al tig sollicitatie gesprekken gehad, kom altijd netjes op tijd![]()
En ook tig keer niet aangenomen?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
...
Ben nog geen 1 keer afgewezen, ik heb welleens afgewezenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:23 schreef hooibaal het volgende:
[..]
En ook tig keer niet aangenomen?
je had zeker telkens een lekke band en kwam niet opdagen?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:25 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ben nog geen 1 keer afgewezen
Wat nou voor dit soort types werk ik nou, weet je uit 1 incident wat voor soort type ik ben? En zoals ik al zei , ik TREK helemaal niets.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:26 schreef Vince22 het volgende:
En er zijn ook geen taxi's waar je woont? Echt te triest voor woorden dit.. en voor dit soort types werk ik nou.
AAAARGH wat doe je hier man!!ga werken!!!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:25 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ben nog geen 1 keer afgewezen, ik heb welleens afgewezen![]()
Goeie tip, zal ik volgende keer inderdaad zeggenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:28 schreef Mustard_Man het volgende:
zeg dan ook gewoon dat je neefje/oma/broer net is aangereden en je m naar het ziekenhuis moet brengen. dan zijn ze een stuk meer begripvol.
VAN DE BUURMAN DIE NAAR ZIJN WERK IS? VAN MIJN OUDERS DIE 2 UUR VERDEROP WONEN?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:28 schreef Jack. het volgende:
Dan leen je ff de fiets van iemand anders of je vraagt of iemand je wil brengen met de auto ?
caps staat aanquote:Op donderdag 28 september 2006 10:30 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
VAN DE BUURMAN DIE NAAR ZIJN WERK IS? VAN MIJN OUDERS DIE 2 UUR VERDEROP WONEN?
creatief zijn staat zeker niet in je cv??quote:Op donderdag 28 september 2006 10:30 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
VAN DIE ALLOCHTOON DIE JE VORIGE FIETS HEBT GEJAT!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:30 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Achjha heb gehoord dat systeembeheerders ook niet echte werkers zijnquote:Op donderdag 28 september 2006 10:26 schreef Vince22 het volgende:
En er zijn ook geen taxi's waar je woont? Echt te triest voor woorden dit.. en voor dit soort types werk ik nou.
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:29 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Goeie tip, zal ik volgende keer inderdaad zeggen
gewoon een kleuter van zn fiets duwenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:30 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
ik maak mijn eigen fiets ook nooit, als iedereen dat zou doen hadden al die geestelijk gehandicapte fietsenmakers geen werk!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef Pool het volgende:
TS is vast HBO'er?
Uitzendbureau, gebrek aan creativiteit, maar wel net iets te onhandig om de fiets zelf te maken.![]()
Proest? JIJ wil een baan hoor, zal haar verder een rotzorg zijn. Verzin zelf eens iets creatiefs om er op tijd te zijn, als lopen te lang duurt.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef NeoTribalist het volgende:
"proest, ik zal het proberen"
heb je maar 1 buurman?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:30 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd mezelf met een geimproviseerde katapult erin te slingeren..maar dat mocht niet batenquote:Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef Gallard het volgende:
[..]
Proest? JIJ wil een baan hoor, zal haar verder een rotzorg zijn. Verzin zelf eens iets creatiefs om er op tijd te zijn, als lopen te lang duurt.
Die andere is een seriemoordenaarquote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heb je maar 1 buurman?
haquote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd mezelf met een geimproviseerde katapult erin te slingeren..maar dat mocht niet baten
Maar aangenomen worden is er niet bij.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:21 schreef NeoTribalist het volgende:
Taxi, vriendelijke buurtgenoot die je even wil brengen met de auto, fiets lenen van vriendelijke buurtgenoot... Jongen, jij wil gewoon helemaal niet werken.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:41 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ja, ik heb geprobeerd mezelf met een geimproviseerde katapult erin te slingeren..maar dat mocht niet baten
Je hebt "tig" keer gesolliciteerd, bent nog nooit afgewezen, maar hebt wel eens afgewezen... en toch geen baan. Ergens klopt daar iets niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:25 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Ben nog geen 1 keer afgewezen, ik heb welleens afgewezen![]()
Precies, en jij bent HBO'er.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:39 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
ik maak mijn eigen fiets ook nooit, als iedereen dat zou doen hadden al die geestelijk gehandicapte fietsenmakers geen werk!
mijn fiets staat overigens al 4 maanden met een lekke band weg te rotten want de fietsenmaker is fucking 5 minuten lopenen dan ook nog terug he!
![]()
Ja, eng hè? Dat je wat moet dóen voor je vreten? Buuuuuuuuuh.....quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef NeoTribalist het volgende:
KUTPRESTATIEMAATSCHAPPIIIIJIJIJIJIJIJ![]()
Je kunt ook het alternatief gaan doen, emigreren naar de wildernis en de hele dag bezig zijn met eten verzamelen, jagen en overleven. Maar dat vind je zeker ook niks?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:35 schreef NeoTribalist het volgende:
KUTPRESTATIEMAATSCHAPPIIIIJIJIJIJIJIJ![]()
Iedereen is toch aan het werk of naar school, dwaasquote:Op donderdag 28 september 2006 10:44 schreef Rio het volgende:
Taxi? OV? Fiets lenen? Vragen of iemand je brengt? Of heb je je sociale isolement dusdanig geperfectioneerd dat de laatste twee opties niet mogelijk zijn?
juist , behalve JIJquote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Iedereen is toch aan het werk of naar school, dwaas
Het waren allemaal baantjes voor een paar maand jij opgefokte cafiene verslaafde.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef Gallard het volgende:
[..]
Je hebt "tig" keer gesolliciteerd, bent nog nooit afgewezen, maar hebt wel eens afgewezen... en toch geen baan. Ergens klopt daar iets niet.
Resumé: Kan niet rekenen, is niet creatief, is lui.
Next!
Nee hoor. Ik ben nu thuis. Moet pas om 3 uur beginnen. Denk je altijd zo simpel? Voor wat voor baantje zou je moeten solliciteren?quote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef NeoTribalist het volgende:
quote:
ik gebruik al 4 maanden heel creatief de fiets van mn moederquote:Het zit ongeveer zo. Ik zet even de verschillende niveaus op een rijtje, als ze in dezelfde problemen komen als de TS:
MBO en lager: Maken zelf hun fiets, trappen wat harder en komen nog op tijd.
HBO: Gaan niet naar de sollicitatie en openen een topic op fok!
WO: Regelen creatief een ander vervoersmiddel.
*voegt toe*quote:Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Het waren allemaal baantjes voor een paar maand jij opgefokte cafiene verslaafde.
Ja, de taxichauffeur was inderdaad aan het werkquote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Damn.... ik kan mezelf niet vinden in deze conclusiesquote:Op donderdag 28 september 2006 10:46 schreef Pool het volgende:
[..]
Precies, en jij bent HBO'er.![]()
Het zit ongeveer zo. Ik zet even de verschillende niveaus op een rijtje, als ze in dezelfde problemen komen als de TS:
MBO en lager: Maken zelf hun fiets, trappen wat harder en komen nog op tijd.
HBO: Gaan niet naar de sollicitatie en openen een topic op fok!
WO: Regelen creatief een ander vervoersmiddel.
En je hebt dus ook al geen kloten verstand van FOK!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Kom zeg, ik kom hier voor een beetje compassie en inlevingsvermogen van mijn medemens. Jullie dienen mijn gelijk te bevestigen ipv me te belagen met verwijten.
Je ziet dat je band leeg is en gaat dan janken op FOKquote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Kom zeg, ik kom hier voor een beetje compassie en inlevingsvermogen van mijn medemens. Jullie dienen mijn gelijk te bevestigen ipv me te belagen met verwijten.
Ja, dat zal wel tot denken zetten, dat zelfs in de klaagbaak je klachten worden weggehoond.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik motiveer niet...ik vind het kut om jou te financieren.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef NeoTribalist het volgende:
Nee hoor jullie zijn best lief, ik ben blij dat jullie mij zo motiveren en me een spreekwoordelijke schop onder mijn kont geven met allerlei keischerpe opmerkingen
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik motiveer niet...ik vind het kut om jou te financieren.
Dan nog houd je taxi en OV over. Als je die baan zo graag zou willen had je wel 1 van die opties genomen. Als je dan 5 minuten te laat was geweest hadden ze het misschien nog gewaardeerd dat je moeite hebt gedaan om er te komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een spelfout in.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef Gallard het volgende:
Probeer het dan eens in het forum van www.tebesodemieterdomzelfnatedenken.nl
Onzin,quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een spelfout in.![]()
<sarcasme>fietsenmaker waarschijnlijk</sarcasme>quote:Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Puck1 het volgende:
voor welke functie ging je?
Geen onzin....je bent gewoon een huiliequote:
Als je voor jezelf gaat beginnen moet je al helemaal niet lui zijn, dus dat lijkt me een slecht plan.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik ga wel voor mezelf beginnen, dan bepaal ik wanneer ik waar ben. Al die afhankelijkheid en slaafse opstellingen![]()
met zo'n instelling zal het wel niet veel voorstellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:05 schreef Puck1 het volgende:
maar nogmaals de vraag:voor welke functie ging je??waar heb je op gesolliciteerd???
Dat is inderdaad te hoog gegrepen, een paar maanden werken.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Het waren allemaal baantjes voor een paar maand jij opgefokte cafiene verslaafde.
Je moet de zaken niet omdraaien, dan blijf ik gewoon op lokatie dus heb ik geen lekgaande banden nodigquote:Op donderdag 28 september 2006 11:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als je voor jezelf gaat beginnen moet je al helemaal niet lui zijn, dus dat lijkt me een slecht plan.
Vooral wanneer het gaat regenen. En fietsen in de regen...daar moet je een vent/kerel/man voor zijn. Geen mietje.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te hoog gegrepen, een paar maanden werken.
Nee, dat doet het ook niet. Het was een soort combinatie van helpdesk en data invoerquote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
met zo'n instelling zal het wel niet veel voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |