<sarcasme>fietsenmaker waarschijnlijk</sarcasme>quote:Op donderdag 28 september 2006 10:38 schreef Puck1 het volgende:
voor welke functie ging je?
Geen onzin....je bent gewoon een huiliequote:
Als je voor jezelf gaat beginnen moet je al helemaal niet lui zijn, dus dat lijkt me een slecht plan.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik ga wel voor mezelf beginnen, dan bepaal ik wanneer ik waar ben. Al die afhankelijkheid en slaafse opstellingen![]()
met zo'n instelling zal het wel niet veel voorstellen.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:05 schreef Puck1 het volgende:
maar nogmaals de vraag:voor welke functie ging je??waar heb je op gesolliciteerd???
Dat is inderdaad te hoog gegrepen, een paar maanden werken.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:51 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Het waren allemaal baantjes voor een paar maand jij opgefokte cafiene verslaafde.
Je moet de zaken niet omdraaien, dan blijf ik gewoon op lokatie dus heb ik geen lekgaande banden nodigquote:Op donderdag 28 september 2006 11:05 schreef Lucille het volgende:
[..]
Als je voor jezelf gaat beginnen moet je al helemaal niet lui zijn, dus dat lijkt me een slecht plan.
Vooral wanneer het gaat regenen. En fietsen in de regen...daar moet je een vent/kerel/man voor zijn. Geen mietje.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te hoog gegrepen, een paar maanden werken.
Nee, dat doet het ook niet. Het was een soort combinatie van helpdesk en data invoerquote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
met zo'n instelling zal het wel niet veel voorstellen.
Maar dan moet je wel contact hebben met andere mensen enzo..... brrrrrquote:Op donderdag 28 september 2006 11:07 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Je moet de zaken niet omdraaien, dan blijf ik gewoon op lokatie dus heb ik geen lekgaande banden nodig
zo'n lul die me 's avond probeert te bellen en over te halenquote:Op donderdag 28 september 2006 11:08 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Nee, dat doet het ook niet. Het was een soort combinatie van helpdesk en data invoer
Nee, dat is callcenter. Jij bent de lul die mij savonds belt als je een probleem met je modem/router hebt.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:09 schreef Robertje het volgende:
[..]
zo'n lul die me 's avond probeert te bellen en over te halen
LEZEN kiddoquote:Op donderdag 28 september 2006 11:10 schreef Puck1 het volgende:
nog een keer dan..zucht..
VOOR WELKE FUNCTIE GING JE????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |