En je hebt dus ook al geen kloten verstand van FOK!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Kom zeg, ik kom hier voor een beetje compassie en inlevingsvermogen van mijn medemens. Jullie dienen mijn gelijk te bevestigen ipv me te belagen met verwijten.
Je ziet dat je band leeg is en gaat dan janken op FOKquote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Kom zeg, ik kom hier voor een beetje compassie en inlevingsvermogen van mijn medemens. Jullie dienen mijn gelijk te bevestigen ipv me te belagen met verwijten.
Ja, dat zal wel tot denken zetten, dat zelfs in de klaagbaak je klachten worden weggehoond.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:55 schreef NeoTribalist het volgende:
Ik motiveer niet...ik vind het kut om jou te financieren.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef NeoTribalist het volgende:
Nee hoor jullie zijn best lief, ik ben blij dat jullie mij zo motiveren en me een spreekwoordelijke schop onder mijn kont geven met allerlei keischerpe opmerkingen
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik motiveer niet...ik vind het kut om jou te financieren.
Dan nog houd je taxi en OV over. Als je die baan zo graag zou willen had je wel 1 van die opties genomen. Als je dan 5 minuten te laat was geweest hadden ze het misschien nog gewaardeerd dat je moeite hebt gedaan om er te komen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:49 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
Iedereen is toch aan het werk of naar school, dwaas
Volgens mij staat er een spelfout in.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef Gallard het volgende:
Probeer het dan eens in het forum van www.tebesodemieterdomzelfnatedenken.nl
Onzin,quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 september 2006 10:58 schreef Robertje het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:00 schreef Schaduwtje het volgende:
[..]
Volgens mij staat er een spelfout in.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |